e-commerce

E-commerce to w najprostszym ujęciu sprzedaż i kupno dóbr w internecie. Najprostszym, ponieważ sprzedaż w sieci to niezwykle dynamiczna branża, dlatego większość artykułów pochodzi od zewnętrznych specjalistów i praktyków. Poznaj skuteczne metody na automatyzację, optymalizację i zwiększenie potencjału handlu online.

Sklepy gotowe na pierwszy dzwonek

Im dłużej odpędzamy myśl o końcu wakacji, tym większe szaleństwo zakupowe czeka nas przed pierwszym września. Szczególnie, że na wyprawkę szkolną przeznaczamy już więcej niż na Święta, a uruchomione niedawno programy rządowe dodatkowo stymulują popyt. Jak sklepy szykują się na początek roku szkolnego? 

Czytaj artykuł
Jak uruchomić komunikację SMS w WHMCS? Rozmowa z Piotrem Dołęgą z ModulesGarden

Jak uruchomić komunikację SMS w WHMCS? Rozmowa z Piotrem Dołęgą z ModulesGarden

Piotr Dołęga z firmy ModulesGarden odpowiada na nasze pytania odnośnie nowej wersji modułu SMS Center. Wtyczka pozwala prowadzić komunikację SMS zintegrowaną ze stroną postawioną na platformie billingowej WHMCS. Przeczytaj wywiad i dowiedz się, jakie przewagi daje automatyzacja wysyłki wiadomości tekstowych w biznesie.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – RTV i AGD

Marketing SMS w Twojej branży – RTV i AGD

W trzeciej części naszego poradnika skupimy się na branży RTV i AGD, czyli rynku, na którym panuje ogromna konkurencja. Poza ceną, firmy bowiem prześcigają się także w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego (lub e-commerce jest dla Ciebie kolejnym kanałem sprzedaży produktów), to wiesz jak ważne jest, aby Twój klient cały czas znał […]

Czytaj artykuł
5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.

Czytaj artykuł

Kobiety kupują ze smartfonem, mężczyźni wybierają komputer

Aby odszukać w sieci idealną ofertę, co druga kobieta wyciągnie telefon, a 72% mężczyzn usiądzie do komputera. Podobnie jest z czytaniem promocyjnych wiadomości, przeglądaniem sklepów internetowych czy płatnością online – na każdym z tych etapów kobiety chętniej niż mężczyźni wybierają smartfona. Wyniki badania konsumenckiego przeprowadzonego przez SMSAPI potwierdza, że internet mobilny jest kobietą.

Czytaj artykuł

Jakie informacje osobiste udostępniamy w sieci i co chcemy w zamian?

“Skąd oni wiedzieli, że lubię biegać?” – takie pytania zadaje sobie coraz więcej osób, widząc wiadomość z ofertą, która idealnie pasuje do ich płci, wieku i zainteresowań. Na myśl przychodzą im wizje hakerów wykradających nasze sekretne dane albo handlujących nimi firm. Choć takie historie się zdarzają, to bardzo często źródłem “wycieku” danych jesteśmy my sami […]

Czytaj artykuł