Kampanie w różnych branżach

Dlaczego warto realizować kampanie SMS?

  • są skutecznym narzędziem dotarcia bezpośrednio do konsumenta
  • świetnie uzupełniają się z innymi kanałami marketingowymi
  • można w pełni mierzyć ich efektywność
Utwórz konto testowe

Skorzystaj z darmowej rejestracji i odbierz 50 SMS-ów na start!

Kampanie w różnych branżach

Poznaj zalety a także przykłady stosowania kampanii SMS / MMS:

  • Sklepy internetowe
    • Pozyskaj i zatrzymaj Klienta na dłużej. Wysyłaj informację o zmianie statusu zamówienia, wysyłce oraz dostępności wybranych produktów,
    • Zwiększ konwersję. Przypominaj Klientowi o nowych produktach, specjalnych ofertach lub wydarzeniach – kieruj go na stronę internetową za pomocą skróconego linku w treści wiadomości,
    • Informuj błyskawicznie. Powiadamiaj o zmianach w zamówieniu i przeprowadź badanie satysfakcji za pomocą ankiety SMS.
  • Turystyka
    • Przede wszystkim – informuj! Wysyłaj błyskawiczne powiadomienia ze szczegółami rezerwacji, planem wycieczki oraz przekazuj nagłe zmiany w agendzie,
    • Wykorzystaj siłę remarketingu. Zbuduj na nowo relacje z dawnymi klientami, zasugeruj specjalny rabat na kolejny pobyt lub ofertę last minute,
    • Zbieraj opinie. Wykorzystaj krótkie linki z ankietami, aby poznać zdanie Klienta i udoskonalać swoje usługi w przyszłości.
  • Ubezpieczenia
    • Zwiększaj sprzedaż. Wysyłaj oferty ograniczone czasowo oraz przypominaj obecnym klientom o wygasającej polisie ubezpieczeniowej,
    • Przyciągnij nowych Klientów. Zbuduj bazę potencjalnie zainteresowanych Klientów za pomocą widgetu Newsletter SMS na stronie internetowej,
    • Zwiększaj produktywność zespołu agentów. Wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby umawiać spotkania z Klientami i oszczędzać czas pracowników.
  • Administracja
    • Zorganizuj przepływ dokumentów. Powiadamiaj Klientów o możliwości odebrania dowodu osobistego lub innych dokumentów,
    • Ściągaj należności efektywniej. Ustaw automatyczne przypomnienia SMS o nadchodzącym terminie płatności i informuj o procedurze odzyskiwania należności,
    • Buduj zaangażowanie odbiorców. Informuj o organizowanych wydarzeniach specjalnych.
  • Gastronomia
    • Utrzymaj grono stałych Klientów. Stwórz prosty program lojalnościowy i informuj Gości o nowościach w menu i aktualnych promocjach,
    • Pozyskaj nowych Gości. Zbuduj bazę odbiorców za pomocą widgetu Newsletter SMS lub aplikacji Rabaty SMS – zapewnij im szczególną troskę oraz regularne oferty specjalne,
    • Trzymaj wysoki poziom usług. Informuj jak najprędzej o opóźnieniach w dostawie, okazuj wdzięczność stałym Gościom – pamiętaj o ich urodzinach i zachęcaj do częstszych odwiedzin.
  • Medyczna
    • Zmniejsz liczbę odwołanych wizyt. Przypominaj Pacjentom o nadchodzących wizytach za pomocą automatycznych powiadomień SMS.
    • Utrzymuj wysoką satysfakcję Pacjentów. Informuj o przygotowanych wynikach badań oraz wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby Pacjenci mogli skontaktować się z lekarzem w nagłych przypadkach.
    • Daj z siebie więcej. Zapraszaj na darmowe badania i specjalne wydarzenia np. Dzień Walki z Rakiem..
  • Branża logistyczna
    • Bądź zawsze na czas. Wysyłaj komunikaty dotyczące realizacji i statusów zamówień. Polegaj na błyskawicznych wiadomościach SMS, które nie wymagają dostępu do internetu i zewnętrznych aplikacji.
    • Usprawnij komunikację wewnątrz firmy. Informuj swoich kierowców o sytuacji drogowej, warunkach atmosferycznych i innych nieprzewidzianych okolicznościach.
    • Zarządzaj łańcuchem dostaw. Wykorzystaj panel klienta lub API zintegrowany z systemem. Zautomatyzuj powiadomienia o statusach wysyłek czy czasie dotarcia kurierów. Skutecznie zarządzaj zwrotami i informuj o stanach magazynowych.
  • Organizacje pozarządowe
    • Bądź bliżej lokalnych społeczności. Wysyłaj spersonalizowane zaproszenia na wydarzenia, happeningi, akcje społeczne i głosowania.
    • Zbuduj społeczność wokół ważnej sprawy. Wykorzystaj Newsletter SMS, aby zebrać bazę stałych odbiorców i informować ich na bieżąco o postępach.
    • Edukuj i poszerzaj wiedzę odbiorców. Przesyłaj dodatkowe treści dzięki skróconym linkom. Odsyłaj do wpisów na blogów, obrazów, wideo i map.
  • Windykacja
    • Zapobiegaj opóźnieniom. Wysyłaj proste przypomnienia SMS z terminem płatności i kwotą.
    • Skutecznie odzyskuj należności. Przypominaj o zaległych płatnościach za pomocą SMS-a z linkiem do faktury.
    • Zachęcaj wierzycieli do kontaktu. Dołącz swój numer telefonu w treści wiadomości, aby szybko wyjaśniać zainstniałe sytuacje.
  • Branża motoryzacyjna
    • Oszczędzaj czas. Przesyłaj powiadomienia o zakończeniu naprawy, informacje o dostępności produktów i najważniejsze aktualności.
    • Nie daj o sobie zapomnieć. Wysyłaj cykliczne przypomnienia o przeglądach, kończących się gwarancjach i usługach serwisowych (np. zmiana opon na zimowe).
    • Zdobądź lojalnych Klientów. Zapraszaj na darmowe jazdy próbne, wyprzedaże roczników, premiery i wydarzenia.
  • Specjalne okazje
    (SMS urodzinowy)
    • Pokaż, że pamiętasz o swoich Klientach. Ustaw wysyłkę spersonalizowanych SMS-ów z życzeniami urodzinowymi.
    • Pójdź krok dalej. Wręcz prezent w postaci kodu rabatowego do wykorzystania w sklepie stacjonarnym lub internetowym. Badaj efektywność wykorzystania kodów w panelu SMSAPI lub swoim CRM-ie.
    • Wykorzystaj nietypowe okazje. Mniej znane święta i wydarzenia mogą być inspiracją do rozesłania SMS-ów z miłą niespodzianką.
  • Branża finansowa
    • Nie czekaj na ruch Klienta. Wyjdź mu naprzeciw - przypominaj o nadchodzących płatnościach, proponuj nowe produkty i promuj aplikację mobilną za pomocą SMS-ów.
    • Postaw na bezpieczeństwo. Wykorzystaj SMS-y, sprawdzony sposób powiadamiania o realizacji usług, a także bezpieczny kanał dystrybucji kodów weryfikacyjnych i autoryzacji wrażliwych danych.
    • Zadbaj o jakość usług. Badaj poziom satysfakcji Klienta za pomocą dwukierunkowej komunikacji SMS oraz ankiet i sondaży.
  • Branża kosmetyczna
    • Przypominaj o umówionych wizytach. Wysyłaj proste wiadomości z datą, godziną i miejscem wizyty, aby Klienci nie pominęli żadnego spotkania.
    • Zadbaj o pełne wykorzystanie potencjału salonu. Wybierz wirtualny numer odbiorczy, dzięki któremu zarządzisz kalendarzem spotkań i ułatwisz Klientom nagłą rezygnację z wizyty.
    • Zadbaj o grupę najbardziej lojalnych Klientów. Roześlij SMS-y z dostosowanymi do potrzeb promocjami i rabatami.
  • Organizacja wydarzeń
    • Usprawnij wewnętrzną komunikację podczas wydarzeń. Zarządzaj dużymi zespołami pracowników z poziomu intuicyjnego panelu.
    • Rozwiązuj problemy zanim się pojawią. Powiadom uczestników o zmianach w agendzie i ciekawych atrakcjach podczas wydarzenia. Wzbogać wiadomości o szczegółowe informacje: linki do promocji, kupony czy mapy.
    • Poznaj opinie uczestników. Sprawdzaj zadowolenie za pomocą skutecznych, a zarazem łatwych w przeprowadzeniu ankiet i głosowań.
  • Branża produkcyjna
    • Zoptymalizuj przepływ informacji w zakładzie produkcyjnym. Zintegrowany system zapewnia natychmiastową i niezależną komunikacją pomiędzy działami.
    • Zwiększ wydajność produkcji. Wykorzystaj SMS-y jako powiadomienia o statusach pracy maszyn i linii produkcyjnych.
    • Usprawnij obsługę Klienta. Oszczędź czas dzięki SMS-om z automatycznymi statusami postępu realizacji zamówień.
  • Historie SMS-owych sukcesów!

    Odkryjcie studia przypadku klientów, którzy osiągnęli sukces dzięki SMSAPI:

    logo answearlogo qponylogo reservedlogo cardio-watch

    Zarejestruj się za darmo

    Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!

    Utwórz konto