Kampanie SMS

Poznaj zastosowania komunikacji SMS w różnych branżach i dowiedz się jak:

  • zdobywać nowych klientów z kanału mobilnego
  • automatyzować powiadomienia oraz ważne alerty
  • prowadzić angażującą komunikację z klientem
Utwórz konto testowe

Skorzystaj z darmowej rejestracji i odbierz 50 SMS-ów na start!

  • Przykłady kampanii SMS dla firmy

    Wiadomości tekstowe to kluczowy kanał komunikacji z klientami. Ceniony przez odbiorców ze względu na szybkość i zwięzłość, dla firm oznacza oszczędności, a zarazem daleko idące usprawnienia procesów sprzedaży i obsługi konsumenta. Kampanie SMS pomogą zarówno w zdobyciu nowych leadów, pobudzeniu obecnych i pobudzeniu nieaktywnych klientów.

  • SMS dla e-commerce i sklepów internetowych

    Sprawna i szybka komunikacja SMS to jeden z najważniejszych aspektów obsługi klienta sklepu internetowego. Wiadomości tekstowe pozwalają jednak nie tylko zautomatyzować wysyłkę powiadomień o statusie zamówienia czy dostępności produktów, ale są także skutecznym sposobem na zwiększenie sprzedaży w kanale mobilnym. Gotowe integracje z najbardziej popularnym oprogramowaniem do e-commerce oraz systemami marketing automation umożliwią natychmiastowe wdrożenie.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • automatyzacja powiadomień dotyczących statusu zamówienia
    • zwiększenie ruchu na stronie sklepu przy pomocy skróconych linków idz.do
    • informowanie o atrakcyjnych rabatach oraz aktualnych kampaniach
    • realizacja scenariuszy ratowania porzuconych koszyków
    • tworzenie prostych klubów lojalnościowych w oparciu o SMS
  • SMS w finansach, bankowości i kredytach

    Wiadomości tekstowe pozwalają usprawnić przepływ informacji pomiędzy instytucją finansową a klientem. Szybka i niezawodna komunikacja SMS pozwala odciążyć biuro obsługi i tym samym poprawić jakość oferowanych usług. Kampania SMS jest także nośnikiem skutecznych komunikatów sprzedażowych i promocyjnych.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • wdrożenie natychmiastowego kanału komunikacji w sytuacjach kryzysowych
    • automatyczne przypomnienia o zaległych lub nadchodzących płatnościach
    • prowadzenie badań satysfakcji w oparciu o numer odbiorczy
    • skuteczne kampanie SMS zachęcające do pobrania aplikacji mobilnej
    • wykorzystanie wiadomości SMS jako składnika autoryzacji logowania
  • SMS w gastronomii

    Dzięki wiadomości tekstowej lokal gastronomiczny, zarówno taki działający stacjonarnie, jak i nastawiony na dowóz, może zwiększyć sprzedaż i zapewnić sobie skuteczny kanał promocji. Komunikaty przesłane wprost na telefon konsumenta są doskonałym sposobem na poinformowanie o nowościach w menu restauracji.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • wysyłka SMS z kodem rabatowym do grona stałych klientów restauracji
    • zachęcanie do składania zamówień i rezerwacji online
    • wysyłka powiadomień o statusie zamówienia i dostawie
    • przeprowadzanie badań satysfakcji po zrealizowanym zamówieniu lub wizycie
    • informowanie o zmianach pracy lokalu czy warunków dostawy
  • SMS dla urzędu i instytucji publicznych

    SMS do mieszkańców to przede wszystkim szybkość i pewność w dotarciu z ważnymi informacjami. Większość wiadomości tekstowych jest odczytywana w ciągu pierwszych 5 minut, dlatego tak dobrze sprawdzają się w sytuacjach nagłych i kryzysowych. Wysyłanie SMS z komputera jest proste, wystarczy baza kontaktów oraz połączenie z Internetem.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • wysyłka powiadomień o realizacji spraw urzędowych i odbiorze dokumentów
    • przypomnienia SMS o zaległych płatnościach
    • przeprowadzanie badania opinii, sondaży i ankiet obywatelskich
    • wdrożenie informatora SMS o wydarzeniach w regionie
    • szybkie alerty SMS o nagłych sytuacjach (utrudnieniach w ruchu, pogoda, smog)
  • SMS w branży logistycznej, transportowej i przewozach

    Powiadomienia SMS informujące o postępie dostawy są standardem obsługi klienta. Połącz system zarządzania łańcuchem dostaw z platformą SMS, aby zautomatyzować przepływ informacji. Szybkość dotarcia oraz brak wymogu połączenia z Internetem czynią z wiadomości tekstowej doskonałe narzędzie komunikacyjne dla firm działających w rozproszeniu.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • wysyłka Powiadomień SMS o statusie dostarczenia przesyłki, etapie transportu
    • skuteczna komunikacja wewnątrz firmy np. pomiędzy spedytorem i kierowcą
    • przesyłanie biletów i potwierdzeń rezerwacji przejazdu
    • automatyczne alerty o błędach w działaniu systemów logistycznych
    • przeprowadzanie badań satysfakcji oraz promocja aplikacji mobilnych
  • SMS w branży motoryzacyjnej

    Wykorzystaj kampanie SMS do podtrzymania zaangażowania klientów wysyłając im zaproszenia na jazdy próbne, dni otwarte w salonie czy informacje o nowych ofertach. Niski koszt oraz wysoka skuteczność dotarcia do odbiorcy czyni z wiadomości tekstowych opłacalne narzędzie domykające sprzedaż, a także pomaga w obsłudze konsumenta.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • generowanie leadów z kampanii multichannel z numerem Short code
    • cykliczne przypomnienia o przeglądach, kończących się gwarancjach i serwisie
    • wysyłka powiadomień SMS o statusie zamówień i napraw
    • automatyzacja zarządzania kalendarzem spotkań w salonie
    • wysyłka wiadomości marketingowych z ofertami wyprzedaży roczników
  • SMS w nieruchomościach

    Praca pośrednika nieruchomości opiera się na rzetelnej komunikacji z klientami. Wiadomości tekstowe dają możliwość usprawnienia procesu obsługi i sprzedaży. Odbiór SMS z komputera pozwala zaoferować klientom wygodną formę komunikacji z agencją. Natychmiastowe komunikaty posłużą do przesłania ofert ograniczonych czasowo oraz ważnych powiadomień.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • automatyzacja zarządzania kalendarzem spotkań agentów z klientami
    • wysyłka spersonalizowanych wiadomości marketingowych z ofertami
    • zmniejszenie ilości odwołanych spotkań dzięki przypomnieniom SMS
    • wysyłka wiadomości z linkiem do galerii zdjęć oraz dodatkowych informacji
    • proste wdrożenie widgetu Newsletter SMS do wysyłki wiadomości z ofertami
  • SMS dla organizacji pozarządowej

    Wykorzystaj potencjał wiadomości tekstowych do przekazywania natychmiastowych komunikatów. Odbiór SMS-ów nie jest uzależniony od Internetu i działa na każdym telefonie, dlatego z łatwością zbudujesz społeczność wokół ważnej sprawy. Wysyłaj spersonalizowane wiadomości zawierające powiadomienia, zaproszenia i aktualności.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • budowanie społeczności wokół organizacji dzięki Newsletterowi SMS
    • wysyłka SMS do zaangażowanych odbiorców z newsami i statusami
    • przesyłanie SMS z linkiem do treści np. map, filmów czy wpisów blogowych
    • wysyłka przypomnień o zbliżających się kwestach, zbiórkach lub wydarzeniach
    • przeprowadzanie ankiet i głosowań w oparciu o odbiór SMS na komputerze
  • SMS dla sieci handlowej i sklepu stacjonarnego

    Zintegruj system CRM z platformą marketingu SMS, aby uruchomić skuteczny kanał komunikacji mobilnej. Kampanie SMS oparte na danych pozwalają lepiej dopasować treści do potrzeb konsumentów. Wykorzystaj wiadomości tekstowe do przesłania spersonalizowanych ofert, zaproszeń na wydarzenia oraz jako dostępny w każdej sytuacji kanał komunikacji z klientami i pracownikami.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • zbieranie bazy potencjalnych klientów dzięki zintegrowanemu newsletterowi
    • wysyłka wiadomości SMS o aktualnych promocjach i limitowanych ofertach
    • tworzenie klubów lojalnościowych z automatycznymi powiadomieniami SMS
    • zwiększenie ruchu w salonie dzięki kodom rabatowym SMS
    • wysyłka wiadomości dotyczących obsługi posprzedażowej np. zwrotów i gwarancji
  • SMS w sporcie

    Zarządzaj klubem sportowym z poziomu telefonu – wysyłaj szybkie komunikaty o zbiórkach, zmianach planu treningu i odwołanych zajęciach. Zaoszczędź czas na komunikacji z rodzicami młodych zawodników używając masowych SMS z parametrem. Zamiast pisać do każdego z osobna, zleć automatyczną wysyłkę przypomnień o składkach i powiadomień SMS zgranych z kalendarzem klubu.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

  • SMS dla biura podróży i agencji turystycznych

    Ze względu na globalny zasięg, wysyłka SMS z komputera pozwala prowadzić komunikację z klientami, pracownikami biura oraz rezydentami niezależnie od ich lokalizacji i dostępu do Internetu. Automatyczne wiadomości wysłane bezpośrednio z systemu CRM oszczędzają czas i pieniądze. SMS w turystyce to także skuteczny marketing wycieczek, wyjazdów i ofert limitowanych.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • zwiększenie sprzedaży ofert last minute dzięki szybkim wiadomościom SMS
    • wysyłka powiadomień organizacyjnych dotyczących zmian w harmonogramie
    • wysyłka biletów oraz potwierdzeń rezerwacji
    • upselling wycieczek fakultatywnych podczas trwania wyjazdu
    • zwiększenie retencji klientów poprzez wysyłki marketingowe do baz byłych klientów
  • SMS dla branży ubezpieczeń

    Usprawnij pracę agenta dzięki automatyzacji komunikacji z klientami. Wysyłaj wiadomości SMS z Internetu do wielu odbiorców naraz. Wykorzystuj parametry, aby uzupełnić treść danymi dostosowanymi do konkretnego odbiorcy. Informuj o zbliżających się terminach spłat, kończących się polisach oraz specjalnych ofertach.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • wysyłka przypomnień o zbliżających się płatnościach
    • zarządzanie kalendarzem spotkań wraz z funkcją wysyłki SMS z przypomnieniem
    • informowanie o potrzebie odnowienia kończącej się polisy ubezpieczeniowej
    • wysyłka oferty dotyczących ubezpieczeń z atrakcyjnymi rabatami
    • badanie satysfakcji za pomocą dwukierunkowej komunikacji SMS
  • SMS w windykacji

    Zrób użytek z wysokiej otwieralności wiadomości tekstowych oraz krótkiego czasu dostarczenia, aby wysyłać skuteczne przypomnienia o zobowiązaniach. Personalizuj treści informacjami dotyczącymi danego dłużnika łącząc systemy zarządzania klientami i masowej wysyłki wiadomości tekstowych.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • obniżenie kosztu windykacji dzięki wysyłce powiadomień o płatnościach
    • uproszenie procesu odzyskiwania należności dzięki linkom do spłaty
    • zautomatyzowanie wysyłki wiadomości dotyczących zaległych zobowiązań
    • wykorzystanie funkcji Cykliczny SMS do wysyłki stałych SMS-ów windykacyjnych
    • usprawnienie obsługi klienta z wykorzystaniem odbioru SMS na PC
  • SMS podczas wydarzeń i imprez masowych

    Zwiększ sprzedaż biletów tworząc grupy zaangażowanych odbiorców, do których skierujesz pierwszą partię wejściówek. Zamknij sprzedaż na urządzeniu mobilnym dzięki linkom do systemu rezerwacji. Rozwiązuj problemy zanim się pojawią prowadząc szybką i niezawodną komunikację z pracownikami podczas imprez masowych.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

  • SMS dla służby zdrowia

    Uruchom wysyłkę wiadomości do pacjentów, aby usprawnić pracę przychodni, poradni czy kliniki. Wykorzystaj kanał komunikacji SMS, żeby przypominać o wizytach, dawkowaniu leków oraz sprawnie informować o zmianach w pracy placówki i apteki. Zapraszaj SMS-em na darmowe badania i specjalne wydarzenia promujące zdrowy tryb życia.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • wysyłka wiadomości marketingowych z ofertą aptek i sklepów medycznych
    • usprawnienie pracy placówki medycznej dzięki przypomnieniom SMS o wizytach
    • uproszczenie kontaktu z pacjentem dzięki integracji z oprogramowaniem
    • wysyłka e-recept oraz powiadomień o odbiorze wyników
    • zaproszenia do skorzystania z dodatkowych badań
  • SMS dla lokalu usługowego

    Wyjdź naprzeciw potrzebom klientów uruchamiając komunikację mobilną w lokalu usługowym. Wykorzystaj wiadomości SMS, aby poinformować o wydarzeniach, specjalnych ofertach i akcjach promocyjnych. Ze względu na szybkość odczytywania i wysoką skuteczność, kampanie SMS są doskonałym narzędziem marketingowym wspierającym sprzedaż.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • usprawnienie obsługi klienta poprzez wysyłkę SMS-ów o realizacji zamówienia
    • zwiększenie sprzedaży za sprawą wiadomości z aktualnymi promocjami
    • sprawniejsze zarządzanie kalendarzem przy wykorzystaniu przypomnień SMS
    • wysyłka wiadomości SMS z linkami do zamówień oraz kodów rabatowych
    • budowanie lojalności klientów poprzez numery odbiorcze i Newsletter SMS
  • SMS w branży produkcyjnej i zarządzaniu kadrami

    Usprawnij komunikację z zespołami specjalistów w zakładzie pracy wykorzystując wiadomości tekstowe. Zapewnij natychmiastowy i niezależny przepływ informacji pomiędzy działami, nawet bez połączenia z siecią. Dzięki otwartemu API możesz zautomatyzować wysyłkę statusów pracy maszyn oraz powiadomień o realizacji zamówień.

    Zalety i przykłady wykorzystania:

    • zwiększenie bezpieczeństwa pracy dzięki natychmiastowym alertom SMS
    • optymalizacja przepływu ważnych informacji wśród pracowników
    • wysyłka statusów dotyczących pracy maszyn i ich awarii
    • zarządzanie rozproszonymi zespołami z poziomu jednego panelu
    • zautomatyzowanie obsługi poprzez wysyłkę statusów realizacji zamówień
  • Zarejestruj się za darmo

    Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!

    Utwórz konto