Kampanie w różnych branżach

Dlaczego warto realizować kampanie SMS?

  • są skutecznym narzędziem dotarcia bezpośrednio do konsumenta
  • świetnie uzupełniają się z innymi kanałami marketingowymi
  • można w pełni mierzyć ich efektywność
Utwórz konto testowe

Skorzystaj z darmowej rejestracji i odbierz 50 SMS-ów na start!

Kampanie w różnych branżach

Poznaj zalety a także przykłady stosowania kampanii SMS / MMS:

  • Sklepy internetowe
    • Pozyskaj i zatrzymaj Klienta na dłużej. Wysyłaj informację o zmianie statusu zamówienia, wysyłce oraz dostępności wybranych produktów,
    • Zwiększ konwersję. Przypominaj Klientowi o nowych produktach, specjalnych ofertach lub wydarzeniach – kieruj go na stronę internetową za pomocą skróconego linku w treści wiadomości,
    • Informuj błyskawicznie. Powiadamiaj o zmianach w zamówieniu i przeprowadź badanie satysfakcji za pomocą ankiety SMS.
  • Turystyka
    • Przede wszystkim – informuj! Wysyłaj błyskawiczne powiadomienia ze szczegółami rezerwacji, planem wycieczki oraz przekazuj nagłe zmiany w agendzie,
    • Wykorzystaj siłę remarketingu. Zbuduj na nowo relacje z dawnymi klientami, zasugeruj specjalny rabat na kolejny pobyt lub ofertę last minute,
    • Zbieraj opinie. Wykorzystaj krótkie linki z ankietami, aby poznać zdanie Klienta i udoskonalać swoje usługi w przyszłości.
  • Ubezpieczenia
    • Zwiększaj sprzedaż. Wysyłaj oferty ograniczone czasowo oraz przypominaj obecnym klientom o wygasającej polisie ubezpieczeniowej,
    • Przyciągnij nowych Klientów. Zbuduj bazę potencjalnie zainteresowanych Klientów za pomocą widgetu Newsletter SMS na stronie internetowej,
    • Zwiększaj produktywność zespołu agentów. Wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby umawiać spotkania z Klientami i oszczędzać czas pracowników.
  • Administracja
    • Zorganizuj przepływ dokumentów. Powiadamiaj Klientów o możliwości odebrania dowodu osobistego lub innych dokumentów,
    • Ściągaj należności efektywniej. Ustaw automatyczne przypomnienia SMS o nadchodzącym terminie płatności i informuj o procedurze odzyskiwania należności,
    • Buduj zaangażowanie odbiorców. Informuj o organizowanych wydarzeniach specjalnych.
  • Gastronomia
    • Utrzymaj grono stałych Klientów. Stwórz prosty program lojalnościowy i informuj Gości o nowościach w menu i aktualnych promocjach,
    • Pozyskaj nowych Gości. Zbuduj bazę odbiorców za pomocą widgetu Newsletter SMS lub aplikacji Rabaty SMS – zapewnij im szczególną troskę oraz regularne oferty specjalne,
    • Trzymaj wysoki poziom usług. Informuj jak najprędzej o opóźnieniach w dostawie, okazuj wdzięczność stałym Gościom – pamiętaj o ich urodzinach i zachęcaj do częstszych odwiedzin.
  • Medyczna
    • Zmniejsz liczbę odwołanych wizyt. Przypominaj Pacjentom o nadchodzących wizytach za pomocą automatycznych powiadomień SMS.
    • Utrzymuj wysoką satysfakcję Pacjentów. Informuj o przygotowanych wynikach badań oraz wykorzystaj dwukierunkową komunikację SMS, aby Pacjenci mogli skontaktować się z lekarzem w nagłych przypadkach.
    • Daj z siebie więcej. Zapraszaj na darmowe badania i specjalne wydarzenia np. Dzień Walki z Rakiem..
  • Historie SMS-owych sukcesów!

    Odkryjcie studia przypadku klientów, którzy osiągnęli sukces dzięki SMSAPI:

    logo answearlogo qponylogo reservedlogo cardio-watch

    Zarejestruj się za darmo

    Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!

    Utwórz konto