Skrócony link w wiadomości SMS

Krótki link w SMS zwiększa szasnę na konwersję, to także sprawdzony sposób na pomiar skuteczności kampanii mobilnej. Przy okazji, prosty adres URL daje więcej miejsca na treść komunikatu. Poznaj skracacz linków idz.do zintegrowany z SMSAPI.

Krokiem dalej jest skracanie linków w domenie firmy. To profesjonalne rozwiązanie dla biznesów, którym zależy na spójnym wizerunku i bezpiecznej komunikacji z klientami.

SMS ze skróconym linkiem we własnej domenie

Dwa sposoby na skracanie linków

Skracacz linków idz.do

Skracarka linków idz.do jest zintegrowana z systemem masowej wysyłki. Link może wieść do strony WWW lub dowolnych innych treści np. pliku, grafiki, wideo, nagrania, dokumentu, formularza czy mapy. Końcówka skróconego linku wygeneruje się automatycznie lub możesz ustawić ją samodzielnie przed wysyłką kampanii SMS.

Prezentacja skróconego linku

Link w domenie firmy

Skrócony link w domenie to bardziej zaawansowana, biznesowa wersja skracacza linków. Dzięki wpięciu usługi na firmową domenę możesz generować krótkie adresy URL na potrzeby profesjonalnej komunikacji, SMS marketingu oraz innych zastosowań. W odróżnieniu od ogólnie dostępnych rozwiązań do cięcia adresów, linki we własnej domenie pozwalają utrzymać nazwę marki w URL. Są też łatwiejsze w kontroli, ponieważ można je generować tylko z przypisanego konta.

Link w domenie firmy

Skracacz linków i krótki link w domenie - porównanie

Zalety

Link idz.do

Link w domenie firmy

Zalety

Łatwy do zapamiętania

Więcej znaków do wykorzystania w treści wiadomości

Rozbudowana analityka (UTM)

Łatwy do skojarzenia z marką

Spójne działania marketingowe i wizerunkowe

Wdrożenie

Konfiguracja w Panelu Klienta SMSAPI

Zarządzanie skróconymi linkami

Statystyki i raportowanie skuteczności

Wsparcie techniczne

Kontrola dostępu

Kampanie SMS z linkiem to źródło przydatnych informacji

Dane pozyskane przez skracacz linków

Pomiar skuteczności kampanii SMS opiera się na porównaniu wielkości wysyłki z realizacją wybranego celu. Może nim być liczba wykorzystanych kuponów promocyjnych, przeprowadzonych rozmów czy właśnie kliknięć w dołączony w wiadomości SMS link.

Uzyskany w ten sposób współczynnik konwersji jest wystarczający, aby określić skuteczność kampanii, jednak nie zapewnia głębszego wglądu w zachowanie klienta. Skracacz linków idz.do pozwala natomiast na zdobycie kilku dodatkowych informacji.

Liczba kliknięć<br>w krótki link
Liczba kliknięć
w krótki link
Daty<br>kliknięć
Daty
kliknięć
System<br>operacyjny
System
operacyjny
Rodzaj<br>urządzenia
Rodzaj
urządzenia

Szczegółowe dane zdobyte dzięki analityce internetowej

O wiele bogatszej wiedzy mogą dostarczyć narzędzia analityki internetowej np. Google Analytics. Za ich pomocą zobaczysz, jaką ścieżką podążał klient, które treści przykuły jego uwagę. Aby powiązać ruch na stronie z kampanią mobilną zastosuj parametry UTM (Urchin Tracking Module).

Adres z parametrem UTM jest z reguły bardzo długi, dlatego rozważ skrócenie linku do przystępnej formy. W tym celu możesz wykorzystać zarówno skracarkę linków idz do, jak i link w domenie.

Czas spędzony<br>na stronie
Czas spędzony
na stronie
Lista odwiedzonych<br>podstron
Lista odwiedzonych
podstron
Realizacja celu<br>kampanii
Realizacja celu
kampanii
Zaawansowane<br>śledzenie
Zaawansowane
śledzenie

Jak mierzyć skuteczność kampanii SMS?

Link z UTM pozwala śledzić anonimowe sesje użytkowników, którzy kliknęli łącze w wiadomości SMS. To najdokładniejsza, a zarazem darmowa i dość prosta metoda pomiaru skuteczności marketingu mobilnego.

Zobacz instrukcję wideo, z której dowiesz się, jak wykorzystasz krótkie URL do badania skuteczności kampanii SMS. Sam parametr UTM wygenerujesz przy pomocy darmowego narzędzia Google Campaign URL Builder.

Jak skrócić link w SMS?

Skracacz linków idz.do jest dostępny za darmo dla wszystkich klientów SMSAPI. Skontaktuj się z nami, aby uruchomić krótkie linki we własnej domenie.

Kontakt