Informacje prasowe

Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.

Nadchodzi RZEcommerce – konferencja dla branży sprzedaży online

Czy e-commerce w Polsce ma jeszcze przestrzeń do wzrostu? Jakie strategie pozwalają zwiększyć sprzedaż online i jednocześnie ograniczyć koszty? Na te pytania odpowiedzą eksperci i praktycy podczas RZEcommerce – nowej konferencji dla branży e-commerce, która odbędzie się 6 marca 2025 roku w Rzeszowie.

Czytaj artykuł

Sukces to nie przypadek. Organizuj loterie SMS promocyjne z dobrym planem

Poznaj loterie SMS oraz dowiedz się, jak zorganizować loterię promocyjną.

Czytaj artykuł

32 lata temu wysłano SMS-em pierwsze życzenia świąteczne

Historia SMS-owania rozpoczęła się od wysłanych 32 lata temu życzeń: Merry Christmas. Pierwszą wiadomość wysłał do kolegów programista z Vodafone. Choć architekci telefonii komórkowej planowali, że będzie to ich wewnętrzny system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj SMS-y są niezbędnym kanałem komunikacji w prywatnej, urzędowej i biznesowej.

Czytaj artykuł

Black Friday przez pokolenia

Tylko 10 proc. badanych Polaków deklaruje, że nie skorzysta z promocji z okazji Black Friday – wynika z tegorocznej edycji badania realizowanego przez SMSAPI. Można więc śmiało powiedzieć, że jest to zjawisko powszechne w skali całego społeczeństwa. Ale analizując odpowiedzi w podziale na wiek respondentów, zauważyć można szereg różnic. Co i jak kupują konsumenci z […]

Czytaj artykuł

Kilkanaście milionów Polek i Polaków czeka na Black Friday. Większość z gotową listą zakupów

Chociaż ostatni piątek listopada nazywany Black Friday zaczyna sezon świątecznych wyprzedaży, to aż 72 proc. kupujących z Polski szuka tego dnia w sklepach dawno upatrzonych produktów – dwukrotnie chętniej niż prezentów czy spontanicznych okazji – wynika z nowego badania SMSAPI. Ponad połowa respondentów w ciemno deklaruje, że zrobi tego dnia zakupy.

Czytaj artykuł
Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty

Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty

Sztucznie generowany ruch może być znaczącym zagrożeniem dla produktów i usług, których działanie opiera się na sieci internetowej lub telefonicznej. Choć traffic pumping jest procederem, z którym starają się walczyć zarówno instytucje państwowe jak i operatorzy, to warto również samemu korzystać z narzędzi, które poprawiają bezpieczeństwo biznesu.

Czytaj artykuł