Informacje prasowe

Co w trawie piszczy? Biuro prasowe SMSAPI – tutaj znajdziesz najświeższe informacje na temat działalności Spółki LINK Mobility Poland.

Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty

Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty

Sztucznie generowany ruch może być znaczącym zagrożeniem dla produktów i usług, których działanie opiera się na sieci internetowej lub telefonicznej. Choć traffic pumping jest procederem, z którym starają się walczyć zarówno instytucje państwowe jak i operatorzy, to warto również samemu korzystać z narzędzi, które poprawiają bezpieczeństwo biznesu.

Czytaj artykuł

82% Polaków chce otrzymywać SMS-y z urzędów. Raport SMSAPI

Alerty RCB, e-recepty, powiadomienia o gotowym do odbioru dowodzie osobistym lub paszporcie – to tylko niektóre z informacji, które na co dzień otrzymujemy od instytucji publicznych za pośrednictwem SMS-ów. Platforma SMSAPI postanowiła sprawdzić jak Polacy oceniają taki sposób komunikacji z urzędami i czy chętnie z niego korzystają.

Czytaj artykuł

Żeby catering się nie przejadł – główne wyzwania dla branży diet pudełkowych

Powszechność diet pudełkowych, a za razem duża konkurencja na tym rynku sprawia, że walka o klientów staje się coraz trudniejsza. Ale większe niż konkurencja wyzwania stawiają przed firmami cateringowymi ich klienci. I nie dotyczą one tylko kwestii stricte żywieniowych, ale wszystkich elementów działalności, które wpływają na doświadczenia klientów w kontakcie z marką.

Czytaj artykuł

Tylko co 7. osoba zgłasza phishing do instytucji takich jak CERT. Możliwość zgłoszenia przez aplikację mObywatel ma szansę podreperować ten wynik – komentarz eksperta

Od 13 sierpnia próby oszustwa internetowego, takie jak podejrzane SMS-y, maile czy strony internetowe, Polacy mogą zgłaszać przez aplikację mObywatel.

Czytaj artykuł

Zarządzanie festiwalem przez bramkę SMS

Platformy do masowej wysyłki SMS-ów to narzędzia powszechnie używane w biznesie. Dzięki nim otrzymujemy jednorazowe kody autoryzacyjne, alerty pogodowe, informacje o statusie zamówienia czy dostawy. Dla wielu marek jest to też jeden z podstawowych kanałów marketingowych. Ale możliwości tego typu rozwiązań są znacznie szersze.

Czytaj artykuł

Harbingers i Alterdata.io — Konferencja Nowa era w e-commerce Wykorzystanie analityki  w erze 1st-party data oraz AI

Wydarzenie organizowane przez Harbingers oraz Alterdata.io odbędzie się 11 czerwca o godzinie 11:00 w Warszawie, przy ul. Wioślarskiej 6. Konferencja skierowana jest wyłącznie do liderów marketingu i e-commerce, którzy chcą zdobyć strategiczną przewagę na rynku dzięki wykorzystaniu analityki i sztucznej inteligencji.

Czytaj artykuł