Powodem naliczenia wielokrotnej opłaty jest przekroczenie limitu znaków mieszczących się w jednej wiadomości SMS. Pamiętaj, że użycie nawet pojedynczego znaku specjalnego np. ą, ę czy emoji wymusza zmianę kodowania wiadomości, a więc i obniża limit ze 160 do 70 znaków.

Zwróć uwagę, że pod polem treści w bramce SMS znajdziesz informacje na temat wykorzystanych znaków oraz liczby SMS do wysłania. Przed zleceniem wiadomości do kilku odbiorców sprawdź również ekran podsumowania.

Znaki liczone pojedynczo:
- cyfry i litery: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z Ä Ö Ñ Ü ä ö ñ ü à è é ù ì ò Ç Ø ø Å å Æ æ ß É
- symbole: @ £ $ ¥ _ ! „ # ¤ % & ‘ ( ) * + , - . / : ; < = > ? § ¿
- spacja
Łamanie linii (Enter) liczone jest jak 2 znaki.
Możesz ustawić automatyczne zastępowanie znaków specjalnych standardowymi odpowiednikami np. ą na a, ę na e. Masz wybór pomiędzy globalnym ustawieniem na całym koncie lub osobno przy każdej wysyłce w szybkiej bramce SMS.
Sprawdź Dokumentację, jeśli planujesz wysyłki za pomocą API. Znajdziesz tam parametry „max_parts”, dzięki któremu zablokujesz wiadomości składające się z kilku części oraz „normalize”, który automatycznie zastąpi znaki specjalne.