ul. Toszecka 101, 44-117 Gliwice
NIP: 969-156-67-36
REGON: 241520885
Firma LINK Mobility Poland sp. z o. o. jest zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Gliwicach Wydział X Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000350201. Kapitał zakładowy wynosi 100 000 zł.
Wykorzystaj formularz kontaktowy na górze tej strony albo zadzwoń pod +48 327 201 200.
Nasz dział obsługi klienta i wsparcia technicznego pracuje od poniedziałku do piątku między 8 a 17. W zależności od tematu proponujemy także inne metody komunikacji: czat, formularz kontaktowy czy prośbę o ofertę indywidualną.
SMSAPI kontakt:
Uwaga! Pracownik SMSAPI nigdy nie poprosi Cię o podanie danych logowania (loginu i hasła).
W przypadku poważnych problemów z działaniem bramki SMS poza godzinami pracy skorzystaj z opcji Zgłoś awarię, którą znajdziesz po kliknięciu w Pomoc na górze panelu klienta. Postaraj się jak najdokładniej opisać zdarzenie – ułatwi nam to znalezienie rozwiązania.
Wszelkie niezbędne dane kontaktowe znajdziesz na górze tej strony.
Podstawowe dane na temat SMSAPI:
Pobierz logo SMSAPI.
Przejdź do zakładki Biuro prasowe – znajdziesz tam wszystkie niezbędne informacje i materiały.
LINK Mobility to międzynarodowa grupa zrzeszająca dostawców komunikacji mobilnej, a zarazem twórca Communications Platform as a Service (CPaaS). LINK Mobility posiada oddziały w 30 państwach i ponad 700 pracowników. Przeczytaj więcej na temat LINK Mobility.
Spółka LINK Mobility Poland jest właścicielem marki SMSAPI. Przeczytaj historię SMSAPI w LINK Mobility.
Konto testowe nie ma limitu ważności. Po roku jesteśmy zobowiązani do usuwania nieaktywnych kont wraz z danymi osobowymi właściciela (nie dotyczy umowy Postpaid).
Aby korzystać z wysyłek wiadomości po wyczerpaniu puli darmowych SMS-ów, niezbędne będzie doładowanie konta. Sprawdź cennik SMSAPI i poznaj warunki współpracy.
Uwaga! Ze względu na zasadę minimalizowania przetwarzanych danych jesteśmy zmuszeni usuwać nieużywane konta.
Zaloguj się do panelu klienta SMSAPI.
Panel klienta to narzędzie dostępne z poziomu przeglądarki internetowej, za pomocą którego wyślesz kampanię SMS, zmienisz ustawienia konta SMSAPI oraz skorzystasz ze wszystkich innych funkcji bramki SMS. Wszyscy zarejestrowani klienci mają dostęp do panelu klienta.
Konsultant to pracownik SMSAPI przydzielony do Twojego konta. Zwróć się do niej lub niego w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z działaniem systemu SMS, wysyłek, faktur czy innych kwestii dotyczących SMSAPI. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.
Informacje na temat swojego konsultanta znajdziesz w panelu klienta. Po zalogowaniu szukaj ich na dole menu po lewej stronie. Poza zdjęciem, imieniem i nazwiskiem udostępniamy tam także numer telefonu oraz adres e-mail.
W godzinach pracy biura obsługi klienta (dni tygodnia, 8-17) możesz także skorzystać z czatu, klikając w niebieski dymek w prawym dolnym rogu ekranu. Na czacie odpowiemy na wszelkie pytania związane z panelem klienta i kwestiami technicznymi. W innych sprawach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.
Nie, ponieważ SMSAPI to bramka SMS dla firm i instytucji publicznych.
Z serwisu SMSAPI mogą korzystać tylko firmy, osoby prowadzące działalność gospodarczą, urzędy, instytucje publiczne i NGO wpisane do KRS (Krajowego Rejestru Sądowego). Nasze usługi są niedostępne dla osób prywatnych.
Tak, ponieważ SMSAPI współpracuje wyłącznie z firmami, urzędami, instytucjami publicznymi i kilkoma innymi typami podmiotów. Na etapie konfiguracji konta wymagamy podania poprawnych danych do faktury (NIP).
Płatność przelewem bankowym to sposób na potwierdzenie zgodności danych firmowych podanych podczas konfiguracji konta. W ten sposób dbamy, aby z naszych usług korzystały tylko podmioty do tego uprawnione.
SMSAPI dba o bezpieczeństwo i prywatność klientów końcowych – odbiorców komunikacji SMS, dlatego właśnie tak skrupulatnie weryfikujemy, kto zamierza korzystać z naszego systemu SMS. Dzięki temu, możemy ograniczyć ryzyko podszycia się, wykorzystania skradzionych kart kredytowych czy wysyłek podejrzanych treści.
Z reguły weryfikacja i akceptacja danych firmy odbywa się na bieżąco. Nasze biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku, od 8 do 17.
W tej sprawie napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.
Jeśli nie masz dostępu do konta, skontaktuj się z nami, korzystając z formularza kontaktowego.
Oczywiście! Najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem na współdzielenie dostępu do konta SMSAPI jest stworzenie dodatkowego użytkownika (subkonta). Przeczytaj więcej na temat dostępów i użytkowników.
Uwaga! Dzielenie się hasłem i dostępem do konta głównego nie jest zalecane ze względów bezpieczeństwa, dlatego zalecamy skorzystanie z funkcji Użytkownicy.
Konto użytkownika, czyli inaczej subkonto, to dodatkowe konto dla pracownika, członka zespołu czy zewnętrznego konsultanta. Tworząc subkonto określasz zakres dostępów, pulę punktów do wykorzystania i inne warunki. Subkonto jest zarządzane z konta głównego.
Punkty (zarówno Prepaid jak i Postpaid) zawsze zasilają konto główne i dopiero później przydzielane są do subkonta zgodnie z ustawieniami. Faktury wystawiamy wyłącznie na konto główne, ponieważ subkonta nie posiadają oddzielnych danych do płatności.
Jak dodać nowego użytkownika w SMSAPI?
Zobacz instrukcję wideo, w której krok po kroku wyjaśniamy, jak dodać konto dla pracownika.
Punkty doładowujesz tylko do konta głównego. To z niego zarządzasz subkontami, przydzielasz środki i miesięczne pule punktów. Te i inne warunki wysyłek ustalisz na etapie tworzenia nowego użytkownika (subkonta) lub też w późniejszym momencie.
Jak ustawić punkty dla subkonta:
Wysyłki z subkont są wyszczególnione na fakturach. Pozwala to kontrolować, ile dane subkonto wysyła wiadomości, a także rozliczać wysyłki według wykorzystania punktów.
Kontem w serwisie SMSAPI może zarządzać wyłącznie jedna osoba. Nie można dodać drugiego administratora.
Możesz jednak wydzielić dostęp do panelu klienta i bramki SMS, tworząc subkonto dla użytkownika. Przeczytaj więcej na temat subkont w SMSAPI.
Tak, ale ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy tej możliwości. Jeśli chcesz wyłączyć weryfikację SMS przy logowaniu z nowego urządzenia, napisz do swojego konsultanta. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.
Przykładowa treść wiadomości o rezygnacji z weryfikacji SMS:
Akceptuję ryzyko związane z brakiem dodatkowej warstwy zabezpieczenia i proszę o wyłączenie weryfikacji SMS-owej przy logowaniu dla nowych urządzeń dla konta o loginie [TWÓJ LOGIN].
Wszystkie ustawienia dotyczące bezpieczeństwa konta SMSAPI zmienisz w górnym menu, wybierając Zabezpieczenia.
Twoje konto SMSAPI pozostaje aktywne przez dwanaście miesięcy od ostatniego logowania, wysyłki lub połączenia przez API. Po upływie tego czasu usuwamy nieużywane konta zgodnie z zasadą minimalizacji przetwarzanych danych. Poinformujemy Cię mailowo zanim to się wydarzy.
Aby utrzymać ważność konta SMSAPI wystarczy zalogować się przynajmniej raz na dwanaście miesięcy lub wykonać inną aktywność. System poinformuje Cię o kończącej się ważności konta. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z funkcji Zapomniałem hasła.
Jeśli Twoje konto zostało usunięte, a chcesz nadal korzystać z naszych usług, skontaktuj się z biurem obsługi klienta za pośrednictwem czatu, rozmowy telefonicznej lub mailowo.
Tak, możesz zarejestrować kilka kont na tę samą firmę (numer VAT). Główny numer telefonu oraz e-mail musi być jednak różny. Skontaktuj się z konsultantem, aby ustalić szczegóły płatności i warunki fakturowania.
Tak, założenie konta firmowego w serwisie SMSAPI jest bezpłatne. Płacisz jedynie za wysłane wiadomości SMS do klientów.
Na start otrzymasz od nas 50 darmowych wiadomości testowych. SMS-y przydzielamy w dwóch pulach: 12 przy rejestracji, kolejne 38 po zweryfikowaniu danych firmy. Po udanych testach zapraszamy do sformalizowania współpracy!
Pamiętaj, że konsultant SMSAPI może pomóc w zapoznaniu się z platformą wysyłkową oraz doradzić, jak skutecznie wykorzystać komunikację SMS w Twojej branży.
Wysyłanie SMS-ów oraz korzystanie z niektórych funkcji bramki SMS wiąże się z opłatami. Sprawdź aktualny cennik SMSAPI.
Rejestracja konta w SMSAPI jest bezpłatna i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami.
Wysyłka SMS-ów jest płatna dopiero po wykorzystaniu darmowego testowego pakietu. Oferujemy dwie formy rozliczenia: prepaid (doładowania według potrzeb) i postpaid (umowa na 24 miesiące). Szczegóły i warunki sprawdź w cenniku SMSAPI.
Minimalna kwota doładowania to 49 złotych netto. Sprawdź cennik SMSAPI.
Stawka za jednego SMS-a uzależniona jest od kwoty doładowania (prepaid) lub miesięcznego wolumenu wysyłek (umowa postpaid). Szczegóły i przykłady stawek za wiadomości tekstowe sprawdzisz w cenniku SMSAPI lub swojej umowie postpaid.
W przypadku umowy postpaid stawka za wiadomości tekstowe zależy od miesięcznego wolumenu wysyłek. Jeśli rozliczasz się w systemie prepaid, stawka spada wraz ze wzrostem kwoty doładowania. Szczegóły sprawdź w cenniku SMSAPI.
Jeśli planujesz większe kampanie – napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta konta. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta, zarejestruj się i skontaktuj się z nami.
Wysokość płatności odnawialnej (doładowania automatycznego) zmienisz podczas płatności kartą w panelu klienta.
W zakładce Płatności wybierz płatność kartą kredytową i zaznacz „Doładowanie automatyczne”. Próg to liczba punktów, po przekroczeniu której system doładuje konto. Kwota to suma, którą w tej sytuacji obciążymy Twoją kartę kredytową. Potwierdź zmiany, zlecając płatność.
Przykład: System zleci płatność na kwotę 2000 PLN, gdy liczba punktów na koncie spadnie poniżej 30.
Szybkie płatności oraz płatności kartą aktywujemy od razu po pomyślnej weryfikacji danych firmowych. Ze względów bezpieczeństwa wymagamy, aby pierwsza płatność w SMSAPI była wykonana przy pomocy przelewu bankowego. W ten sposób możemy potwierdzić zgodność danych podanych podczas konfiguracji konta.
Z reguły weryfikacja i akceptacja danych firmy odbywa się na bieżąco. Nasze biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku, od 8 do 17.
Środki wpłacone za pomocą karty kredytowej lub przelewu online są dostępne od razu.
Jeśli natomiast korzystasz z przelewów tradycyjnych, płatność może być księgowana do 24 godzin (w dni robocze).
Zrobisz to w panelu klienta w zakładce Płatności. W dowolnym momencie możesz zaktualizować, usunąć bądź dodać maksymalnie 3 karty płatnicze. Pamiętaj jednak, że zawsze jedna karta musi być oznaczona jako główna.
Aby zapewnić ciągłość wysyłek i nieprzerwane działanie systemu, sugerujemy pozostawienie przynajmniej jednej aktualnej karty płatniczej.
Konto SMSAPI doładujesz bezpośrednio w panelu klienta. Udostępniamy różnorodne metody płatności, wszystkie znajdziesz w zakładce Doładuj konto.
Ze względów bezpieczeństwa i jako forma potwierdzenia danych firmowych wprowadzonych podczas konfiguracji konta wymagamy pierwszej płatności przelewem. Po pomyślnej weryfikacji udostępniamy pozostałe formy płatności (szybki przelew, karta kredytowa, przelew tradycyjny).
Uzupełnij dane firmowe, jeśli nie widzisz odnośnika do płatności w górnej części ekranu.
Formy płatności dostępne w SMSAPI:
Pierwsza płatność jest formą weryfikacji zgodności danych firmowych podanych podczas konfiguracji konta z danymi bankowymi. Z tego właśnie powodu prosimy o przelew z firmowego konta bankowego. Kolejne wykonasz w dowolny preferowany sposób.
W panelu klienta w zakładce Płatności możesz posiadać do trzech kart płatniczych. Skontaktuj się z konsultantem, jeśli masz problemy z płatnościami.
Pamiętaj jednak, że zawsze jedna karta musi być oznaczona jako główna. Aby zapewnić ciągłość wysyłek i nieprzerwane działanie systemu w przypadku aktywowanej opcji doładowania automatycznego, sugerujemy pozostawienie przynajmniej jednej aktualnej karty płatniczej.
Wpłacone przez Ciebie środki są dostępne tak długo, jak aktywne jest Twoje konto. System automatycznie kasuje konta, na których nie było aktywności przez dwanaście miesięcy.
Aby podtrzymać ważność konta i środków, wystarczy zalogować się do SMSAPI przynajmniej raz na dwanaście miesięcy. System wysyła automatyczne powiadomienia e-mail o kończącej się ważności konta.
Wszystkie faktury znajdziesz w panelu klienta SMSAPI w sekcji Faktury i płatności. Domyślnie system wysyła też wiadomość e-mail z linkiem do pobrania faktury w panelu. W trosce o środowisko naturalne sugerujemy korzystanie wyłącznie z faktur elektronicznych.
Domyślnie system wysyła wiadomość e-mail z linkiem do pobrania faktury z panelu. Wszystkie faktury znajdziesz też w panelu klienta SMSAPI w sekcji Faktury i płatności.
W trosce o środowisko naturalne sugerujemy korzystanie wyłącznie z faktur elektronicznych.
Skontaktuj się z nami! Wykorzystaj formularz kontaktowy albo zadzwoń do działu obsługi klienta SMSAPI: +48 327 201 200.
Skontaktuj się z nami! Wykorzystaj formularz kontaktowy albo porozmawiaj ze swoim konsultantem. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.
Jeśli zalegasz z płatnością, Twoje konto zostanie zablokowane. Aby tego uniknąć, śledź powiadomienia e-mail, skontaktuj się ze swoim konsultantem i ureguluj należności.
Tutaj! Oto jednorazowy kod na 5% więcej SMS-ów: FAQ5. Wykorzystaj go podczas kolejnej płatności od 49 do 200 złotych.
Powodem naliczenia wielokrotnej opłaty jest przekroczenie limitu znaków mieszczących się w jednej wiadomości SMS. Pamiętaj, że użycie nawet pojedynczego znaku specjalnego np. ą, ę czy emoji wymusza zmianę kodowania wiadomości, a więc i obniża limit ze 160 do 70 znaków.
Zwróć uwagę, że pod polem treści w bramce SMS znajdziesz informacje na temat wykorzystanych znaków oraz liczby SMS do wysłania. Przed zleceniem wiadomości do kilku odbiorców sprawdź również ekran podsumowania.
Znaki liczone pojedynczo:
Łamanie linii (Enter) liczone jest jak 2 znaki.
Możesz ustawić automatyczne zastępowanie znaków specjalnych standardowymi odpowiednikami np. ą na a, ę na e. Masz wybór pomiędzy globalnym ustawieniem na całym koncie lub osobno przy każdej wysyłce w szybkiej bramce SMS.
Sprawdź Dokumentację, jeśli planujesz wysyłki za pomocą API. Znajdziesz tam parametry „max_parts”, dzięki któremu zablokujesz wiadomości składające się z kilku części oraz „normalize”, który automatycznie zastąpi znaki specjalne.
Opłata za wiadomość łączoną zależy od liczby części. System liczy każdą część jako oddzielną wiadomość (zgodnie ze specyfikacją GSM). Dla przykładu za wysyłkę wiadomości trzyczęściowej zapłacisz jak za trzy SMS-y wysłane oddzielnie.
Na telefonie odbiorcy wiadomość łączona wyświetla się jako jeden długi SMS.
W serwisie SMSAPI.pl nie ma możliwości płatności w Euro. Jeśli chcesz się rozliczać w Euro, skontaktuj się z konsultantem. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.
Wszystkie kody promocyjne przypisane do konta znajdziesz w zakładce Kupony w sekcji Płatności.
Kody rabatowe w SMSAPI to jednorazowe zniżki na doładowanie konta z preferencyjnymi warunkami np. FAQ5 na +5% SMS-ów przy kolejnym doładowaniu. System automatycznie dodaje darmowe wiadomości podczas płatności z kodem promocyjnym lub w momencie generowania faktury pro forma.
Zmiany, takie jak zwiększenie limitu punktów, może wprowadzić jedynie główny administrator konta. W tej sprawie napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta SMSAPI. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.
Uwaga! Dyspozycja jednorazowego zwiększenia limitu na koncie musi być wysłana z głównego adresu e-mail podanego podczas rejestracji w SMSAPI. Jeśli planujesz większe wolumeny wysyłek i chcesz na stałe zwiększyć limit, konieczne będzie wysłanie dyspozycji mailowej z adresu administratora konta. W tym przypadku także prosimy o kontakt z konsultantem.
Nie musisz. Oferujemy dwa typy rozliczenia: doładowywanie według potrzeb lub umowa na 24 miesiące.
Wybierz preferowaną formę rozliczenia:
Zarejestruj konto testowe z darmowymi SMS-ami na start. Sprawdź SMSAPI i wybierz najwygodniejszą formę rozliczenia. Szczegóły w cenniku SMSAPI.
Standardowo umowę możesz zawrzeć na czas określony, czyli 24 miesiące. Jeśli chcesz negocjować warunki umowy, napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta SMSAPI. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.
Zapraszamy do rozmowy! Napisz do nas i wskaż, które zapisy umowy budzą wątpliwości. Sprawdzimy, czy możemy dopasować je do potrzeb Twojego biznesu.
Pobierz odpowiedni dokument ze strony Płatności (sekcja Informacja na dole). Wypełniony i podpisany dokument prześlij do działu obsługi klienta SMSAPI.