Kontakt

LINK Mobility Poland sp. z o. o.

ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice

NIP: 969-156-67-36

REGON: 241520885

Biuro Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta

Firma LINK Mobility Poland sp. z o. o. jest zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Gliwicach Wydział X Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000350201. Kapitał zakładowy wynosi 100 000 zł.

Napisz do nas!

+48

FAQ, czyli jak zacząć

Podstawowe informacje o SMSAPI i LINK Mobility

Jak skontaktować się z SMSAPI?

Wykorzystaj formularz kontaktowy na górze tej strony albo zadzwoń pod +48 327 201 200.

Nasz dział obsługi klienta i wsparcia technicznego pracuje od poniedziałku do piątku między 8 a 17. W zależności od tematu proponujemy także inne metody komunikacji: czat, formularz kontaktowy czy prośbę o ofertę indywidualną.

SMSAPI kontakt:

Uwaga! Pracownik SMSAPI nigdy nie poprosi Cię o podanie danych logowania (loginu i hasła).

W przypadku poważnych problemów z działaniem bramki SMS poza godzinami pracy skorzystaj z opcji Zgłoś awarię, którą znajdziesz po kliknięciu w Pomoc na górze panelu klienta. Postaraj się jak najdokładniej opisać zdarzenie – ułatwi nam to znalezienie rozwiązania.

Gdzie znajdę adres, dane kontaktowe, REGON, NIP SMSAPI?

Wszelkie niezbędne dane kontaktowe znajdziesz na górze tej strony.

Podstawowe dane na temat SMSAPI:

  • Nazwa spółki: LINK Mobility Poland sp. z o. o.
  • Adres: ul. Toszecka 101, 44-100 Gliwice
  • NIP: 969-156-67-36
  • REGON: 241520885

Gdzie znajdę logo SMSAPI i inne materiały na potrzeby publikacji?

Pobierz logo SMSAPI.

Przejdź do zakładki Biuro prasowe – znajdziesz tam wszystkie niezbędne informacje i materiały.

Co to jest LINK Mobility?

LINK Mobility to międzynarodowa grupa zrzeszająca dostawców komunikacji mobilnej, a zarazem twórca Communications Platform as a Service (CPaaS). LINK Mobility posiada oddziały w 30 państwach i ponad 700 pracowników. Przeczytaj więcej na temat LINK Mobility.

Czym różni się SMSAPI od LINK Mobility Poland?

Spółka LINK Mobility Poland jest właścicielem marki SMSAPI. Przeczytaj historię SMSAPI w LINK Mobility.

Konto SMSAPI i panel klienta

Jak długo ważne jest konto testowe?

Konto testowe nie ma limitu ważności. Po roku jesteśmy zobowiązani do usuwania nieaktywnych kont wraz z danymi osobowymi właściciela (nie dotyczy umowy Postpaid).

Aby korzystać z wysyłek wiadomości po wyczerpaniu puli darmowych SMS-ów, niezbędne będzie doładowanie konta. Sprawdź cennik SMSAPI i poznaj warunki współpracy.

Uwaga! Ze względu na zasadę minimalizowania przetwarzanych danych jesteśmy zmuszeni usuwać nieużywane konta.

Co to jest panel klienta SMSAPI?

Zaloguj się do panelu klienta SMSAPI.

Panel klienta to narzędzie dostępne z poziomu przeglądarki internetowej, za pomocą którego wyślesz kampanię SMS, zmienisz ustawienia konta SMSAPI oraz skorzystasz ze wszystkich innych funkcji bramki SMS. Wszyscy zarejestrowani klienci mają dostęp do panelu klienta.

Kto to jest konsultant SMSAPI?

Konsultant to pracownik SMSAPI przydzielony do Twojego konta. Zwróć się do niej lub niego w razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości związanych z działaniem systemu SMS, wysyłek, faktur czy innych kwestii dotyczących SMSAPI. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.

Kto jest moim konsultantem w SMSAPI?

Informacje na temat swojego konsultanta znajdziesz w panelu klienta. Po zalogowaniu szukaj ich na dole menu po lewej stronie. Poza zdjęciem, imieniem i nazwiskiem udostępniamy tam także numer telefonu oraz adres e-mail.

W godzinach pracy biura obsługi klienta (dni tygodnia, 8-17) możesz także skorzystać z czatu, klikając w niebieski dymek w prawym dolnym rogu ekranu. Na czacie odpowiemy na wszelkie pytania związane z panelem klienta i kwestiami technicznymi. W innych sprawach prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Czy mogę wysyłać SMS-y jako osoba prywatna?

Nie, ponieważ SMSAPI to bramka SMS dla firm i instytucji publicznych.

Z serwisu SMSAPI mogą korzystać tylko firmy, osoby prowadzące działalność gospodarczą, urzędy, instytucje publiczne i NGO wpisane do KRS (Krajowego Rejestru Sądowego). Nasze usługi są niedostępne dla osób prywatnych.

Czy muszę posiadać firmę, aby korzystać z usług SMSAPI?

Tak, ponieważ SMSAPI współpracuje wyłącznie z firmami, urzędami, instytucjami publicznymi i kilkoma innymi typami podmiotów. Na etapie konfiguracji konta wymagamy podania poprawnych danych do faktury (NIP).

Dlaczego weryfikujecie dane firmowe oraz wymagacie przelewu bankowego?

Płatność przelewem bankowym to sposób na potwierdzenie zgodności danych firmowych podanych podczas konfiguracji konta. W ten sposób dbamy, aby z naszych usług korzystały tylko podmioty do tego uprawnione.

SMSAPI dba o bezpieczeństwo i prywatność klientów końcowych – odbiorców komunikacji SMS, dlatego właśnie tak skrupulatnie weryfikujemy, kto zamierza korzystać z naszego systemu SMS. Dzięki temu, możemy ograniczyć ryzyko podszycia się, wykorzystania skradzionych kart kredytowych czy wysyłek podejrzanych treści.

Jak szybko weryfikujecie i akceptujecie dane firmy?

Z reguły weryfikacja i akceptacja danych firmy odbywa się na bieżąco. Nasze biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku, od 8 do 17.

Jak zmienić administratora lub inne dane konta np. login, NIP, e-mail, numer telefonu czy adres firmy?

W tej sprawie napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.

Jeśli nie masz dostępu do konta, skontaktuj się z nami, korzystając z formularza kontaktowego.

Czy z jednego konta może korzystać kilka osób?

Oczywiście! Najlepszym i najbezpieczniejszym sposobem na współdzielenie dostępu do konta SMSAPI jest stworzenie dodatkowego użytkownika (subkonta). Przeczytaj więcej na temat dostępów i użytkowników.

Uwaga! Dzielenie się hasłem i dostępem do konta głównego nie jest zalecane ze względów bezpieczeństwa, dlatego zalecamy skorzystanie z funkcji Użytkownicy.

W jaki sposób utworzyć dodatkowe konto dla pracownika?

Konto użytkownika, czyli inaczej subkonto, to dodatkowe konto dla pracownika, członka zespołu czy zewnętrznego konsultanta. Tworząc subkonto określasz zakres dostępów, pulę punktów do wykorzystania i inne warunki. Subkonto jest zarządzane z konta głównego.

Punkty (zarówno Prepaid jak i Postpaid) zawsze zasilają konto główne i dopiero później przydzielane są do subkonta zgodnie z ustawieniami. Faktury wystawiamy wyłącznie na konto główne, ponieważ subkonta nie posiadają oddzielnych danych do płatności.

Jak dodać nowego użytkownika w SMSAPI?

  1. Zaloguj się do panelu klienta
  2. W górnym menu kliknij swój login i wybierz „Użytkownicy
  3. Kliknij niebieski przycisk „Dodaj nowego użytkownika”
  4. Wypełnij formularz (instrukcja wideo – Zrób to sam)
  5. Potwierdź dane, klikając przycisk „Dodaj użytkownika”

Zobacz instrukcję wideo, w której krok po kroku wyjaśniamy, jak dodać konto dla pracownika.

Jak doładować punkty do subkonta?

Punkty doładowujesz tylko do konta głównego. To z niego zarządzasz subkontami, przydzielasz środki i miesięczne pule punktów. Te i inne warunki wysyłek ustalisz na etapie tworzenia nowego użytkownika (subkonta) lub też w późniejszym momencie.

Jak ustawić punkty dla subkonta:

  • Stan konta użytkownika – ustaw aktualną liczbę punktów dla danego subkonta. Punkty są pobierane z konta głównego. Ustaw 0, jeśli chcesz uniemożliwić wysyłki.
  • Miesięczna pula punktów – ustaw odnawialny limit punktów dla danego subkonta. System co miesiąc nadpisze pulę punktów według przydzielonej puli.
  • Wysyłki z subkont są wyszczególnione na fakturach. Pozwala to kontrolować, ile dane subkonto wysyła wiadomości, a także rozliczać wysyłki według wykorzystania punktów.

Czy może być dwóch lub więcej głównych administratorów konta?

Kontem w serwisie SMSAPI może zarządzać wyłącznie jedna osoba. Nie można dodać drugiego administratora.

Możesz jednak wydzielić dostęp do panelu klienta i bramki SMS, tworząc subkonto dla użytkownika. Przeczytaj więcej na temat subkont w SMSAPI.

Czy mogę wyłączyć autoryzację logowania za pomocą kodów SMS (2FA)?

Tak, ale ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy tej możliwości. Jeśli chcesz wyłączyć weryfikację SMS przy logowaniu z nowego urządzenia, napisz do swojego konsultanta. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.

Przykładowa treść wiadomości o rezygnacji z weryfikacji SMS:

Akceptuję ryzyko związane z brakiem dodatkowej warstwy zabezpieczenia i proszę o wyłączenie weryfikacji SMS-owej przy logowaniu dla nowych urządzeń dla konta o loginie [TWÓJ LOGIN].

Wszystkie ustawienia dotyczące bezpieczeństwa konta SMSAPI zmienisz w górnym menu, wybierając Zabezpieczenia.

Dlaczego nie mogę się zalogować po dłuższym okresie braku aktywności na koncie?

Twoje konto SMSAPI pozostaje aktywne przez dwanaście miesięcy od ostatniego logowania, wysyłki lub połączenia przez API. Po upływie tego czasu usuwamy nieużywane konta zgodnie z zasadą minimalizacji przetwarzanych danych. Poinformujemy Cię mailowo zanim to się wydarzy.

Aby utrzymać ważność konta SMSAPI wystarczy zalogować się przynajmniej raz na dwanaście miesięcy lub wykonać inną aktywność. System poinformuje Cię o kończącej się ważności konta. Jeśli nie pamiętasz hasła, skorzystaj z funkcji Zapomniałem hasła.

Jeśli Twoje konto zostało usunięte, a chcesz nadal korzystać z naszych usług, skontaktuj się z biurem obsługi klienta za pośrednictwem czatu, rozmowy telefonicznej lub mailowo.

Czy mogę posiadać kilka kont zarejestrowanych na tę samą firmę, numer telefonu czy e-mail?

Tak, możesz zarejestrować kilka kont na tę samą firmę (numer VAT). Główny numer telefonu oraz e-mail musi być jednak różny. Skontaktuj się z konsultantem, aby ustalić szczegóły płatności i warunki fakturowania.

Opłaty i rozliczenia

Czy założenie konta w SMSAPI jest bezpłatne?

Tak, założenie konta firmowego w serwisie SMSAPI jest bezpłatne. Płacisz jedynie za wysłane wiadomości SMS do klientów.

Na start otrzymasz od nas 50 darmowych wiadomości testowych. SMS-y przydzielamy w dwóch pulach: 12 przy rejestracji, kolejne 38 po zweryfikowaniu danych firmy. Po udanych testach zapraszamy do sformalizowania współpracy!

Pamiętaj, że konsultant SMSAPI może pomóc w zapoznaniu się z platformą wysyłkową oraz doradzić, jak skutecznie wykorzystać komunikację SMS w Twojej branży.

Wysyłanie SMS-ów oraz korzystanie z niektórych funkcji bramki SMS wiąże się z opłatami. Sprawdź aktualny cennik SMSAPI.

Czy posiadanie konta w SMSAPI wiąże się z jakąkolwiek opłatą?

Rejestracja konta w SMSAPI jest bezpłatna i nie wiąże się z żadnymi zobowiązaniami.

Wysyłka SMS-ów jest płatna dopiero po wykorzystaniu darmowego testowego pakietu. Oferujemy dwie formy rozliczenia: prepaid (doładowania według potrzeb) i postpaid (umowa na 24 miesiące). Szczegóły i warunki sprawdź w cenniku SMSAPI.

Jaką minimalną kwotę muszę zapłacić, aby rozpocząć wysyłkę?

Minimalna kwota doładowania to 49 złotych netto. Sprawdź cennik SMSAPI.

Ile kosztuje wysyłka jednego SMS-a?

Stawka za jednego SMS-a uzależniona jest od kwoty doładowania (prepaid) lub miesięcznego wolumenu wysyłek (umowa postpaid). Szczegóły i przykłady stawek za wiadomości tekstowe sprawdzisz w cenniku SMSAPI lub swojej umowie postpaid.

Czy mogę uzyskać lepszą ofertę?

W przypadku umowy postpaid stawka za wiadomości tekstowe zależy od miesięcznego wolumenu wysyłek. Jeśli rozliczasz się w systemie prepaid, stawka spada wraz ze wzrostem kwoty doładowania. Szczegóły sprawdź w cenniku SMSAPI.

Jeśli planujesz większe kampanie – napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta konta. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu. Jeśli jeszcze nie posiadasz konta, zarejestruj się i skontaktuj się z nami.

Jak ustawić lub zwiększyć wysokość doładowania automatycznego (płatności odnawialnej)?

Wysokość płatności odnawialnej (doładowania automatycznego) zmienisz podczas płatności kartą w panelu klienta.

W zakładce Płatności wybierz płatność kartą kredytową i zaznacz „Doładowanie automatyczne”. Próg to liczba punktów, po przekroczeniu której system doładuje konto. Kwota to suma, którą w tej sytuacji obciążymy Twoją kartę kredytową. Potwierdź zmiany, zlecając płatność.

Ustaw doładowanie automatyczne w SMSAPI

Przykład: System zleci płatność na kwotę 2000 PLN, gdy liczba punktów na koncie spadnie poniżej 30.

Jak szybko weryfikujecie i akceptujecie szybkie płatności, płatności kartą?

Szybkie płatności oraz płatności kartą aktywujemy od razu po pomyślnej weryfikacji danych firmowych. Ze względów bezpieczeństwa wymagamy, aby pierwsza płatność w SMSAPI była wykonana przy pomocy przelewu bankowego. W ten sposób możemy potwierdzić zgodność danych podanych podczas konfiguracji konta.

Z reguły weryfikacja i akceptacja danych firmy odbywa się na bieżąco. Nasze biuro obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku, od 8 do 17.

Jak długo księgowane są płatności kartą kredytową?

Środki wpłacone za pomocą karty kredytowej lub przelewu online są dostępne od razu.

Jeśli natomiast korzystasz z przelewów tradycyjnych, płatność może być księgowana do 24 godzin (w dni robocze).

Jak zaktualizować kartę kredytową?

Zrobisz to w panelu klienta w zakładce Płatności. W dowolnym momencie możesz zaktualizować, usunąć bądź dodać maksymalnie 3 karty płatnicze. Pamiętaj jednak, że zawsze jedna karta musi być oznaczona jako główna.

Aby zapewnić ciągłość wysyłek i nieprzerwane działanie systemu, sugerujemy pozostawienie przynajmniej jednej aktualnej karty płatniczej.

Jak doładować konto?

Konto SMSAPI doładujesz bezpośrednio w panelu klienta. Udostępniamy różnorodne metody płatności, wszystkie znajdziesz w zakładce Doładuj konto.

Ze względów bezpieczeństwa i jako forma potwierdzenia danych firmowych wprowadzonych podczas konfiguracji konta wymagamy pierwszej płatności przelewem. Po pomyślnej weryfikacji udostępniamy pozostałe formy płatności (szybki przelew, karta kredytowa, przelew tradycyjny).

Uzupełnij dane firmowe, jeśli nie widzisz odnośnika do płatności w górnej części ekranu.

Jakie formy płatności udostępnia SMSAPI?

Formy płatności dostępne w SMSAPI:

  • szybki przelew (m.in. Google Pay, Apple Pay, Blik, mTransfer, iPKO, ING i inne),
  • karta kredytowa lub debetowa (z możliwością włączenia automatycznych płatności),
  • tradycyjny przelew (faktura pro forma).

Dlaczego przy pierwszej płatności nie mogę doładować konta kartą kredytową, Blikiem czy szybkim przelewem?

Pierwsza płatność jest formą weryfikacji zgodności danych firmowych podanych podczas konfiguracji konta z danymi bankowymi. Z tego właśnie powodu prosimy o przelew z firmowego konta bankowego. Kolejne wykonasz w dowolny preferowany sposób.

Czy mogę dodać kolejną kartę do płatności?

W panelu klienta w zakładce Płatności możesz posiadać do trzech kart płatniczych. Skontaktuj się z konsultantem, jeśli masz problemy z płatnościami.

Pamiętaj jednak, że zawsze jedna karta musi być oznaczona jako główna. Aby zapewnić ciągłość wysyłek i nieprzerwane działanie systemu w przypadku aktywowanej opcji doładowania automatycznego, sugerujemy pozostawienie przynajmniej jednej aktualnej karty płatniczej.

Czy doładowanie (środki wpłacone na konto) ma określoną ważność?

Wpłacone przez Ciebie środki są dostępne tak długo, jak aktywne jest Twoje konto. System automatycznie kasuje konta, na których nie było aktywności przez dwanaście miesięcy.

Aby podtrzymać ważność konta i środków, wystarczy zalogować się do SMSAPI przynajmniej raz na dwanaście miesięcy. System wysyła automatyczne powiadomienia e-mail o kończącej się ważności konta.

Gdzie znajdę faktury?

Wszystkie faktury znajdziesz w panelu klienta SMSAPI w sekcji Faktury i płatności. Domyślnie system wysyła też wiadomość e-mail z linkiem do pobrania faktury w panelu. W trosce o środowisko naturalne sugerujemy korzystanie wyłącznie z faktur elektronicznych.

Czy otrzymam fakturę po doładowaniu konta w opcji prepaid?

Domyślnie system wysyła wiadomość e-mail z linkiem do pobrania faktury z panelu. Wszystkie faktury znajdziesz też w panelu klienta SMSAPI w sekcji Faktury i płatności.

W trosce o środowisko naturalne sugerujemy korzystanie wyłącznie z faktur elektronicznych.

Jak mogę uzyskać kopię lub duplikat faktury?

Skontaktuj się z nami! Wykorzystaj formularz kontaktowy albo zadzwoń do działu obsługi klienta SMSAPI: +48 327 201 200.

Co powinienem zrobić w przypadku problemów z płatnościami lub fakturami?

Skontaktuj się z nami! Wykorzystaj formularz kontaktowy albo porozmawiaj ze swoim konsultantem. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.

Jeśli zalegasz z płatnością, Twoje konto zostanie zablokowane. Aby tego uniknąć, śledź powiadomienia e-mail, skontaktuj się ze swoim konsultantem i ureguluj należności.

Gdzie znajdę kod promocyjny do SMSAPI?

Tutaj! Oto jednorazowy kod na 5% więcej SMS-ów: FAQ5. Wykorzystaj go podczas kolejnej płatności od 49 do 200 złotych.

Dlaczego system naliczył wielokrotność ceny za wysyłkę jednej wiadomości?

Powodem naliczenia wielokrotnej opłaty jest przekroczenie limitu znaków mieszczących się w jednej wiadomości SMS. Pamiętaj, że użycie nawet pojedynczego znaku specjalnego np. ą, ę czy emoji wymusza zmianę kodowania wiadomości, a więc i obniża limit ze 160 do 70 znaków.

Zastąp znaki specjalne w bramce SMS

Zwróć uwagę, że pod polem treści w bramce SMS znajdziesz informacje na temat wykorzystanych znaków oraz liczby SMS do wysłania. Przed zleceniem wiadomości do kilku odbiorców sprawdź również ekran podsumowania.

Ekran podsumowania masowej wysyłki SMS

Znaki liczone pojedynczo:

  • cyfry i litery: 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v w x y z Ä Ö Ñ Ü ä ö ñ ü à è é ù ì ò Ç Ø ø Å å Æ æ ß É
  • symbole: @ £ $ ¥ _ ! „ # ¤ % & ‘ ( ) * + , - . / : ; < = > ? § ¿
  • spacja

Łamanie linii (Enter) liczone jest jak 2 znaki.

Możesz ustawić automatyczne zastępowanie znaków specjalnych standardowymi odpowiednikami np. ą na a, ę na e. Masz wybór pomiędzy globalnym ustawieniem na całym koncie lub osobno przy każdej wysyłce w szybkiej bramce SMS.

Sprawdź Dokumentację, jeśli planujesz wysyłki za pomocą API. Znajdziesz tam parametry „max_parts”, dzięki któremu zablokujesz wiadomości składające się z kilku części oraz „normalize”, który automatycznie zastąpi znaki specjalne.

Dlaczego wysyłając dłuższe łączone SMS-y naliczana jest większa opłata?

Opłata za wiadomość łączoną zależy od liczby części. System liczy każdą część jako oddzielną wiadomość (zgodnie ze specyfikacją GSM). Dla przykładu za wysyłkę wiadomości trzyczęściowej zapłacisz jak za trzy SMS-y wysłane oddzielnie.

Na telefonie odbiorcy wiadomość łączona wyświetla się jako jeden długi SMS.

Jak przeliczają się punkty na EUR?

W serwisie SMSAPI.pl nie ma możliwości płatności w Euro. Jeśli chcesz się rozliczać w Euro, skontaktuj się z konsultantem. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.

Czy mam aktywny jakiś kod rabatowy?

Wszystkie kody promocyjne przypisane do konta znajdziesz w zakładce Kupony w sekcji Płatności.

Kody rabatowe w SMSAPI to jednorazowe zniżki na doładowanie konta z preferencyjnymi warunkami np. FAQ5 na +5% SMS-ów przy kolejnym doładowaniu. System automatycznie dodaje darmowe wiadomości podczas płatności z kodem promocyjnym lub w momencie generowania faktury pro forma.

Jak zwiększyć limit punktów na koncie?

Zmiany, takie jak zwiększenie limitu punktów, może wprowadzić jedynie główny administrator konta. W tej sprawie napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta SMSAPI. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.

Uwaga! Dyspozycja jednorazowego zwiększenia limitu na koncie musi być wysłana z głównego adresu e-mail podanego podczas rejestracji w SMSAPI. Jeśli planujesz większe wolumeny wysyłek i chcesz na stałe zwiększyć limit, konieczne będzie wysłanie dyspozycji mailowej z adresu administratora konta. W tym przypadku także prosimy o kontakt z konsultantem.

Umowa

Czy muszę podpisywać umowę z SMSAPI, aby wysyłać wiadomości tekstowe?

Nie musisz. Oferujemy dwa typy rozliczenia: doładowywanie według potrzeb lub umowa na 24 miesiące.

Wybierz preferowaną formę rozliczenia:

  • prepaid – doładowanie według cennika – wpłacasz środki i wysyłasz wiadomości,
  • postpaid – stawka według wolumenu wysyłek – podpisujesz umowę i rozliczasz się za wysłane SMS w formie zbiorczej faktury.

Zarejestruj konto testowe z darmowymi SMS-ami na start. Sprawdź SMSAPI i wybierz najwygodniejszą formę rozliczenia. Szczegóły w cenniku SMSAPI.

Na jaki czas mogę zawrzeć umowę?

Standardowo umowę możesz zawrzeć na czas określony, czyli 24 miesiące. Jeśli chcesz negocjować warunki umowy, napisz lub zadzwoń do swojego konsultanta SMSAPI. Dane kontaktowe znajdziesz w panelu klienta pod menu w lewej części ekranu.

Czy mogę negocjować warunki umowy?

Zapraszamy do rozmowy! Napisz do nas i wskaż, które zapisy umowy budzą wątpliwości. Sprawdzimy, czy możemy dopasować je do potrzeb Twojego biznesu.

Jak dokonać cesji umowy?

Pobierz odpowiedni dokument ze strony Płatności (sekcja Informacja na dole). Wypełniony i podpisany dokument prześlij do działu obsługi klienta SMSAPI.

Cały świat w zasięgu wiadomości SMS