Partnerzy

Partnerstwo z SMSAPI niesie ze sobą szereg korzyści, jedną z nich jest współpraca marketingowa. Zobacz, jak działamy wspólnie z zaprzyjaźnionymi firmami. Przeczytaj ciekawe artykuły eksperckie, posłuchaj inspirujących rozmów.

Dobrze Ci radzę: zwiększ bezpieczeństwo strony z dwuetapową weryfikacją SMS

Dobrze Ci radzę: zwiększ bezpieczeństwo strony z dwuetapową weryfikacją SMS

W tym artykule omówię logowanie z dwuetapową weryfikacją SMS i przedstawię korzyści z jego stosowania.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: jak wykorzystać SMS w komunikacji z uczestnikami wydarzeń

Dobrze Ci radzę: jak wykorzystać SMS w komunikacji z uczestnikami wydarzeń

Komunikacja SMS z uczestnikami wydarzeń jest najważniejszym elementem każdej udanej konferencji, szkolenia czy eventu.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: 2FA – co to jest i dlaczego warto stosować w aplikacjach

Dobrze Ci radzę: 2FA – co to jest i dlaczego warto stosować w aplikacjach

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) to metoda zabezpieczania zarządzania tożsamością i dostępem, która wymaga dwóch form identyfikacji w celu uzyskania dostępu do zasobów i danych.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: SMS marketing afiliacyjny – jak zacząć?

Dobrze Ci radzę: SMS marketing afiliacyjny – jak zacząć?

Dowiedz się, dlaczego SMS marketing sprawdzi się jako cenny element Twoich działań promocyjnych oraz o czym musisz pamiętać jako afiliant zanim uruchomisz swoją pierwszą kampanię SMS.

Czytaj artykuł
Oferty Black Friday i Cyber Monday 2024 na narzędzia marketingowe

Oferty Black Friday i Cyber Monday 2024 na narzędzia marketingowe

Sprawdź aktualne promocje i oferty Black Friday 2024: oferty polskich firm z branży marketing automation, CRM i e-commerce.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy integracji usług

Dobrze Ci radzę: automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy integracji usług

Automatyzacja procesów biznesowych jest jednym z kluczowych czynników zwiększających wydajność nowoczesnych firm. Pomaga obniżyć koszty, zwiększyć zadowolenie klientów i zoptymalizować czas pracy, ponieważ powtarzalne i czasochłonne zadania są wykonywane bez interwencji człowieka.

Czytaj artykuł