e-commerce

Konferencja Lunch z e-commerce (4 edycja)

Konferencja Lunch z e-commerce (4 edycja)

Już w czwartek 30 września 2021 r. o godzinie 10:00 wystartuje 4. edycja Konferencji Lunch z e-commerce, czyli wyjątkowe wydarzenie będące okazją do zapoznania się z trendami i zmianami zachodzącymi w branży e-commerce, organizowane przez agencję Ideo Force.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Audycja Partnerska SMSAPI: Diana Drobniak z AtomStore

Szósty odcinek Audycji Partnerskiej SMSAPI to rozmowa z Dianą Drobnika z AtomStore. Marketing manager tego SaaS-owego rozwiązania dla e-commerce opowiada o tym, jak wystrzelić swój internetowy biznes w kosmos. Przy okazji, rozbrajamy mit open spurce. Posłuchaj!

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Michał Kręcisz – Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Dobrze Ci radzę: Michał Kręcisz – Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Jeżeli rozpoczynasz sprzedaż internetową i masz już gotowe produkty oraz platformę, na której będziesz sprzedawać, to kolejną kwestią jest to — dla kogo te produkty będą najbardziej odpowiednie? Wybór grupy docelowej jest bardzo ważny w e-commerce. Możesz mieć dużo przypadkowego ruchu na stronie, który przyszedł do Ciebie, ponieważ zaciekawiły go komunikowane rabaty i promocje, ale […]

Czytaj artykuł
Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu z Shoper

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu z Shoper

Zobacz i posłuchaj prezentacji Artura Halika z Shoper na temat początków firmy w internecie. Dowiedz się, jak mądrze zaplanować start i rozruch e-commerce, wybrać odpowiednie narzędzia i uniknąć pierwszych niebezpieczeństw związanych z sprzedażą online.

Czytaj artykuł
Audycja Partnerska SMSAPI: Wojciech Szymański z Ideo Force

Audycja Partnerska SMSAPI: Wojciech Szymański z Ideo Force

W kolejnym, piątym już epizodzie Audycji Partnerskiej SMSAPI, Marek rozmawia z Wojciechem Szymańskim. Dyrektor zarządzający Ideo Force przedstawia zalety nowego podejścia z handlu w sieci, przyszłości zakupów oraz potrzebie całościowego spojrzenia na marketing. Posłuchaj najnowszego odcinka Audycji Partnerskiej!

Czytaj artykuł
Słownik online marketing – definicja najważniejszych skrótów i terminów dla średnich i małych firm

Słownik online marketing – definicja najważniejszych skrótów i terminów dla średnich i małych firm

Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.

Czytaj artykuł