Audycja Partnerska SMSAPI Wojciech Szymański Ideo Force

W kolejnym, piątym już epizodzie Audycji Partnerskiej SMSAPI, Marek rozmawia z Wojciechem Szymańskim. Dyrektor zarządzający Ideo Force przedstawia zalety nowego podejścia z handlu w sieci, przyszłości zakupów oraz potrzebie całościowego spojrzenia na marketing. Posłuchaj najnowszego odcinka Audycji Partnerskiej!

Czytaj więcej
Szkolenie online Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie

Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz wszystkich, którzy chcą prowadzić lepsze działania promocyjne.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI - Piotr Czynsz ExpertSender

Trzeci odcinek Audycji Partnerskiej to wywiad z Piotrem Czynszem z ExpertSender. Rozmawiamy na temat przyszłości e-commerce, nowym podejściu do sprzedaży online oraz zalet, jakie daje połączenie narzędzi marketing automation z komunikacją SMS.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI - Maciej Cebertowicz Sky-Shop

W drugim odcinku Audycji Partnerskiej rozmawiamy z Maciejem Cebertowiczem – Managerem ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktu w Sky-Shop. Posłuchaj krótkiego wywiadu, z którego dowiesz się, dlaczego sprzedaż online połączona z komunikacja SMS działa lepiej!

Czytaj więcej
Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Najnowszy raport SMSAPI i Shoper przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.

Czytaj więcej
Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych

Razem z Shoper zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.

Czytaj więcej