FAQ, czyli jak zacząć

    Umowy i rozliczenia

  1. Czy założenie konta wiąże się z opłatą?

    Założenie konta w serwie SMSAPI jest bezpłatne.

  2. Czy można dokonać cesji umowy?

    Tak, istnieje taka możliwość.

  3. Co daje mi program partnerski?

    Wynagrodzenie finansowe za każde doładowanie lub wysyłkę wiadomości przeprowadzoną przez Klienta, którego skierował do nas nasz partner.

  4. W jaki sposób mogę uzyskać swój kod polecający?

    Należy zalogować się na swoje konto, kliknąć w Panel Klienta na zakładkę "program poleceń" ewentualnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

  5. Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą by podpisać umowę z SMSAPI?

    Tak, ze względu na profesjonalny charakter świadczonych usług. Usługobiorcą może zostać wyłącznie aktywny przedsiębiorca, stąd też wymagane są poprawne firmowe dane do faktury.

  6. Na jaki czas może być zawarta umowa?

    Umowa może być zawarta na czas określony 24 miesiące, chyba, że strony umowy postanowią inaczej.

  7. Jak doładować konto?

    W pierwszej kolejności należy zaktualizować dane w oparciu o właściwe dane rejestrowe firmy. Po weryfikacji danych przez BOK, też w szybkiej nawigacji zostanie udostępniona funkcja płatności umożliwiająca wykonanie szybkiego przelewu, płatności kartą kredytową lub pobranie faktury pro-forma.

    Funkcje serwisu

  1. Czy jest możliwość wysyłania SMS zagranicę?

    Tak, wiadomości PRO dają możliwość wysyłki wiadomości zagranicę.

  2. Czy baza numerów klientów zaimportowana do systemu SMSAPI jest lub będzie w jakikolwiek sposób wykorzystywana przez serwis SMSAPI?

    Nie, SMSAPI zapewnia dochowanie poufności odnośnie informacji kierowanych w związku z realizacją usługi. Państwa dane nigdy nie będą użyte ani odsprzedane przez serwis SMSAPI.

  3. Jaka jest przepustowość serwisu SMS?

    Aktualna przepustowość wysyłki wiadomości to 7 000 000/h.

Czytaj więcej na naszym blogu

    Wysyłka wiadomości

  1. Ile liter może mieć pole nadawcy?

    Definiowane pole nadawcy może mieć do 11 znaków, a dopuszczalne znaki to: a-z A-Z 0-9 - . [spacja] (numer telefonu nie jest dozwolony).

  2. W jakich godzinach może być realizowane VMS?

    Z szacunku dla abonentów wszystkich sieci, usługi głosowe dostępne są wyłącznie w godzinach od 8:00 do 22:00, a w uzasadnionych przypadkach od 7:00 do 22:00.

  3. Czy można wysłać SMS-a ustawiając inną datę wysyłki?

    Tak, istnieje możliwość wyboru innej daty wysyłki podczas jej tworzenia.

  4. Co oznaczają statusy wiadomości?

    Przedawniona - wiadomość niedostarczona z powodu zbyt długiego czasu niedostępności numeru. Wysłana - wiadomość została wysłana, ale operator nie zwrócił jeszcze raportu doręczenia. Dostarczona - wiadomość dotarła do odbiorcy. Niedostarczona - wiadomość niedostarczona (np.: błędny numer, numer niedostępny).

  5. Czym się różnią od siebie wiadomości PRO i 2-WAY?

    PRO – wiadomość SMS z własnym polem nadawcy, 2-WAY – wiadomość SMS wysłana z numeru GSM, na którym możliwe jest odbieranie wiadomości.

Czytaj więcej na naszym blogu

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS‑ów na start!

Utwórz konto