FAQ, czyli jak zacząć

Umowy i rozliczenia

  • Czy założenie konta wiąże się z opłatą?

    Założenie konta w serwie SMSAPI jest bezpłatne.

  • Czy można dokonać cesji umowy?

    Tak, istnieje taka możliwość.

  • Co daje mi program partnerski?

    Wynagrodzenie finansowe za każde doładowanie lub wysyłkę wiadomości przeprowadzoną przez Klienta, którego skierował do nas nasz partner.

  • W jaki sposób mogę uzyskać swój kod polecający?

    Należy zalogować się na swoje konto, kliknąć w Panel Klienta na zakładkę "program poleceń" ewentualnie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy muszę prowadzić działalność gospodarczą by podpisać umowę z SMSAPI?

    Tak, ze względu na profesjonalny charakter świadczonych usług. Usługobiorcą może zostać wyłącznie aktywny przedsiębiorca, stąd też wymagane są poprawne firmowe dane do faktury.

  • Na jaki czas może być zawarta umowa?

    Umowa może być zawarta na czas określony 24 miesiące, chyba, że strony umowy postanowią inaczej.

  • Jak doładować konto?

    W pierwszej kolejności należy zaktualizować dane w oparciu o właściwe dane rejestrowe firmy. Po weryfikacji danych przez BOK, też w szybkiej nawigacji zostanie udostępniona funkcja płatności umożliwiająca wykonanie szybkiego przelewu, płatności kartą kredytową lub pobranie faktury pro-forma.

Funkcje serwisu

  • Czy jest możliwość wysyłania SMS zagranicę?

    Tak, wiadomości PRO dają możliwość wysyłki wiadomości zagranicę.

  • Czy baza numerów klientów zaimportowana do systemu SMSAPI jest lub będzie w jakikolwiek sposób wykorzystywana przez serwis SMSAPI?

    Nie, SMSAPI zapewnia dochowanie poufności odnośnie informacji kierowanych w związku z realizacją usługi. Państwa dane nigdy nie będą użyte ani odsprzedane przez serwis SMSAPI.

  • Jaka jest przepustowość serwisu SMS?

    Aktualna przepustowość wysyłki wiadomości ECO to 18 000/h, natomiast wiadomości PRO to 1 200 000/h

Wysyłka wiadomości

  • Ile liter może mieć pole nadawcy?

    Definiowane pole nadawcy może mieć do 11 znaków, a dopuszczalne znaki to: a-z A-Z 0-9 - . [spacja] (numer telefonu nie jest dozwolony).

  • W jakich godzinach może być realizowane VMS?

    Z szacunku dla abonentów wszystkich sieci, usługi głosowe dostępne są wyłącznie w godzinach od 8:00 do 22:00, a w uzasadnionych przypadkach od 7:00 do 22:00.

  • Czy można wysłać SMS-a ustawiając inną datę wysyłki?

    Tak, istnieje możliwość wyboru innej daty wysyłki podczas jej tworzenia.

  • Co oznaczają statusy wiadomości?

    Przedawniona - wiadomość niedostarczona z powodu zbyt długiego czasu niedostępność numeru. Wysłana - wiadomość została wysłana, ale operator nie zwrócił jeszcze raportu doręczenia. Dostarczona - wiadomość dotarła do odbiorcy. Niedostarczona - wiadomość niedostarczona (np.: błędny numer, numer niedostępny).

  • Czym się różnią od siebie wiadomości PRO, ECO, 2way?

    PRO – wiadomość SMS z własnym polem nadawcy. ECO – wiadomość SMS wysłana z losowego numeru GSM. 2way – wiadomość SMS wysłana z numeru GSM, na którym możliwe jest odbieranie wiadomości.

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!

Utwórz konto