Blog

Wpis gościnny Przedstawiamy pierwszy wpis gościnny na naszym blogu! O analizie danych po kampaniach SMS z linkiem opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster - firmie zajmującej się analityką, automatyzacją i personalizacją danych zbieranych przez marki.

Czytaj więcej

Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.

Czytaj więcej

Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc - stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.

Czytaj więcej

Wyobraź sobie, że masz kilka chwil w telewizji i musisz w tym czasie zachęcić widzów do zapisania się do darmowych testów aplikacji. Jak to zrobić? To proste wykorzystaj Short Code i dwukierunkową komunikację SMS. Tak jak zrobił to jeden z naszych klientów zaproszony do programu "Pytanie na śniadanie".

Czytaj więcej
Ewa Hage

Z Ewą Hage, Project Managerem z  Laurens Coster rozmawiamy o wysyłce SMS, programach lojalnościowych i prognozach na przyszłość.

Czytaj więcej
WKS logo Śląska Wrocław

O wykorzystywaniu wiadomości VMS do komunikacji z kibicami drużyny piłkarskiej pisaliśmy już na naszym blogu (Masz wiadomość… od kapitana drużyny). Takie narzędzie doskonale sprawdza się w relacjach z grupami, z którymi łącza nas emocje, a tych jak wiemy na piłkarskiej murawie i stadionie nie brakuje.

Czytaj więcej