Case study i wywiady

Czy wiesz, że mamy ponad 7000 aktywnych klientów na całym Świecie? Poznaj kilku z nich i sprawdź, jak zarabiają na masowych wysyłkach SMS i innych rozwiązaniach komunikacji mobilnej.

Jak mierzyć poczytność treści przy pomocy iSlay? Black Friday case study

Jak mierzyć poczytność treści przy pomocy iSlay? Black Friday case study

Tworzenie treści na potrzeby content marketingu do dopiero początek pracy. Po publikacji nadchodzi czas na analizę i wyciąganie wniosków, które pomagają w optymalizacji i służą do wyznaczania dobrych praktyk. Ale w jaki sposób podejść do pomiaru skuteczności? Podstawą jest wybór odpowiednich narzędzi. Poznaj panel iSlay, dzięki któremu analiza content marketingu jest prostsza i szybsza.

Czytaj artykuł
Sposób na badanie KTG w domowym zaciszu z Carebits – SMS dla służby zdrowia

Sposób na badanie KTG w domowym zaciszu z Carebits – SMS dla służby zdrowia

Kardiotokografia (KTG) to jedno z badań, które powinna wykonywać kobieta w ciąży. Od niedawna może robić je samodzielnie w domu, bez potrzeby przejazdu i oczekiwania w szpitalu. O wykorzystaniu SMS w slużbie zdrowia rozmawiamy z Eugeniuszem Formaniukiem z Carebits – polskim producentem mobilnych urządzeń do pomiarów KTG.

Czytaj artykuł
iQueue – system zarządzania odbiorem biletów z autoryzacją SMS

iQueue – system zarządzania odbiorem biletów z autoryzacją SMS

Choć komunikacja SMS kojarzy się głównie z rozwiązaniami biznesowymi, to raz na jakiś czas zdarzają się ciekawe wyjątki. Jednym z nich jest projekt iQueue stworzony przez grupę studentów z Portugalii. Ich aplikacja rozwiązuje problemy związane z zarządzaniem odbiorami biletów. Rozwiązanie jest w pełni przyjazne środowisku i nastawione na użytkowników korzystających z telefonów komórkowych, dlatego jako […]

Czytaj artykuł
Komunikacja SMS w branży motoryzacyjnej na przykładzie działań Bawaria Motors

Komunikacja SMS w branży motoryzacyjnej na przykładzie działań Bawaria Motors

Na temat możliwości, jakie stwarza otwarcie się na nowe kanały komunikacji oraz o tym, jak zmobilizować klienta do wizyty w salonie rozmawiamy z Ewą Łukasz-Załęcką, specjalistą ds. marketingu Bawaria Motors, autoryzowanego dealera marki BMW w Polsce.

Czytaj artykuł
Na styku sportu i IT – wywiad z Tomaszem Cybulskim z ProTrainUp

Na styku sportu i IT – wywiad z Tomaszem Cybulskim z ProTrainUp

Nowoczesne rozwiązania zagościły w sporcie na dobre. Nowinki technologiczne są obecne nie tylko na stadionach, w wyposażeniu i akcesoriach, ale także w kieszeniach trenerów i zawodników. O tych udogodnieniach rozmawiam ze współzałożycielem ProTrainUp – firmy, która wzięła szturmem polski rynek sportowego IT. Zapraszam do lektury wywiadu z Tomaszem Cybulskim!

Czytaj artykuł
30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW

30 procent konwersji MMS-owej kampanii BMW

Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.

Czytaj artykuł