Na temat możliwości, jakie stwarza otwarcie się na nowe kanały komunikacji oraz o tym, jak zmobilizować klienta do wizyty w salonie rozmawiamy z Ewą Łukasz-Załęcką, specjalistą ds. marketingu Bawaria Motors, autoryzowanego dealera marki BMW w Polsce.

Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.
OPUBLIKOWANO:
15 listopada, 2019

Pełna sala twarzy podświetlonych przez ekrany telefonów to z reguły sygnał, że z Twoim wystąpieniem jest coś nie tak. Przyjęło się że sięgnięcie po komórkę jest sygnałem braku zaangażowania, a może nawet błędów po stronie prelegenta. Ale czy na pewno? Dzisiaj, na przykładzie szkoleń organizowanych przez firmę Arkana Cosmetics, obalamy ten mit.
OPUBLIKOWANO:
6 czerwca, 2019

Przedstawiamy pierwszy wpis gościnny na naszym blogu! O analizie danych po kampaniach SMS z linkiem opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster - firmie zajmującej się analityką, automatyzacją i personalizacją danych zbieranych przez marki.
OPUBLIKOWANO:
21 marca, 2019

Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.
OPUBLIKOWANO:
7 marca, 2019

Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc - stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.