Blog

Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc - stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.

Czytaj więcej

Wyobraź sobie, że masz kilka chwil w telewizji i musisz w tym czasie zachęcić widzów do zapisania się do darmowych testów aplikacji. Jak to zrobić? To proste wykorzystaj Short Code i dwukierunkową komunikację SMS. Tak jak zrobił to jeden z naszych klientów zaproszony do programu "Pytanie na śniadanie".

Czytaj więcej
Ewa Hage

Z Ewą Hage, Project Managerem z  Laurens Coster rozmawiamy o wysyłce SMS, programach lojalnościowych i prognozach na przyszłość.

Czytaj więcej
WKS logo Śląska Wrocław

O wykorzystywaniu wiadomości VMS do komunikacji z kibicami drużyny piłkarskiej pisaliśmy już na naszym blogu (Masz wiadomość… od kapitana drużyny). Takie narzędzie doskonale sprawdza się w relacjach z grupami, z którymi łącza nas emocje, a tych jak wiemy na piłkarskiej murawie i stadionie nie brakuje.

Czytaj więcej
Arek Widawski - fot Piotr Szałański

O kolejnym już Kongresie Online Marketingu, pierwszych doświadczeniach z marketingiem SMS i kolejnych planach rozmawiamy z Arkadiuszem Widawskim redaktorem naczelnym Online Marketing Polska.

Czytaj więcej
zbieranie bazy numerów do wysyłki SMS przez Facebooka

Jakiś czas temu pisaliśmy o udanej komunikacji z kibicami klubu sportowego Ruch Chorzów, którą poprowadzono za pomocą SMS-ów i komunikatów głosowych.  Teraz podobne rozwiązania sprzyjające budowaniu relacji  między organizacjami sportowymi a związaną z nimi społecznością wybierają także mniejsze kluby. O tym, że także w ich przypadku jest to możliwe, i co najważniejsze – skuteczne,  możemy się przekonać chociażby na przykładzie klubu sportowego Stal Pleszew.

Czytaj więcej