Wiadomości VMS i voicemailing

Wiadomości VMS i voicemailing

Utwórz konto testowe Zobacz film

Skorzystaj z darmowej rejestracji i odbierz 50 SMS-ów na start!

Kampanie głosowe VMS

Klienci SMSAPI mają do wyboru dwa warianty korzystania z kampanii głosowych:

1.

Kampania na zamówienie

Wariant pierwszy zakłada powierzenie nam realizacji nagrania. Realizujemy je we współpracy z profesjonalnym studiem dźwiękowym, zatrudniającym doświadczonych lektorów znanych z reklam radiowych i telewizyjnych.

Następnie gotowy materiał przesyłamy Klientowi do akceptacji – odsłuchania. Kampania uruchamiana jest zgodnie z ustalonym terminem. Realizację zlecenia wieńczy szczegółowy raport z przebiegu całej kampanii.

Niebieska gwiazdka Niebieska gwiazdka Niebieska gwiazdka Niebieska gwiazdka Szara gwiazdka

2.

Kampania samodzielna

Wariant drugi – zdecydowanie szybszy w realizacji – nie wymaga udziału lektora, dzięki zastosowaniu systemu TTS (text to speech - tekst pisany zamieniany na mowę).

Wykorzystujemy profesjonalne oprogramowanie do imitowania ludzkiej mowy, dlatego czytany tekst brzmi naturalnie i nie jest pozbawiony emocji.

Niebieska gwiazdka Niebieska gwiazdka Szara gwiazdka Szara gwiazdka Szara gwiazdka

Przekonaj się jak to działa

Wybierz lektora komunikatu głosowego i wpisz numer telefonu komórkowego:

Jacek To znany głos i dostępny przeważnie bez ograniczeń.
Joanna To głos młody z gwarancją szybkiej realizacji nagrania.
Karolina Bardzo szybki czas realizacji nagrania.
Tomasz Najbardziej znany głos; nie czyta reklam.
Syntezator Bez potrzeby zamawiania nagrania przez lektora.

VMS marketing w kampanii Ruchu Chorzów

Poszedłbyś na mecz, na który zaprasza Cię
kapitan drużyny?

Kluby sportowe w Polsce coraz częściej sięgają po narzędzia marketingu mobilnego. Jednym z takich przykładów jest klub piłkarski Ruch Chorzów, który za pośrednictwem naszej platformy przeprowadził skuteczną kampanię VMS-ową.


Nietypowa komunikacja z kibicami polegała na tym, że nagranie z głosem kapitana drużyny, Marcina Malinowskiego zostało hurtowo wysłane do osób, które zakupiły karnety.

Popularny „Malina” w ciepłych słowach wyraził swoją radość z zakupionych przez kibiców karnetów i zaprosił na najbliższy mecz. Akcja spotkała się z pozytywnymi reakcjami kibiców, czego dali oni wyraz na stronie klubowej na Facebooku.

Dzięki wykorzystaniu VMS można oprzeć się na bardziej emocjonalnej formie przekazu, która lepiej trafia do osób związanych z marką.

Więcej informacji: POST NA BLOGU SMSAPI.pl

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!


Porozmawiajmy