Blog

Decydując się na wykorzystywanie masowej wysyłki SMS masz możliwość ustalenia własnego pola nadawcy, czyli nazwy, która wyświetli się zamiast numeru telefonu. Na takie wiadomości nie można co prawda odpowiadać, ale unikalna identyfikator ma swoje zalety. Dowiedz się co to i jak wykorzystać własne nazwy nadawców SMS.

Czytaj więcej
10 Pytań do Łukasza Dera, Head of Procurement & Carrier Relations w SMSAPI

W tej odsłonie 10 Pytań do rozmawiamy z Łukaszem Dera, który w SMSAPI pełni funkcje Head of Procurement & Carrier Relations. Wywiad rozpoczynamy od przybliżenia zakresu obowiązków oraz specyfiki zadań, z jakimi mierzy się na co dzień. Z racji tego, że w SMSAPI jest od niemal samego początku, zapytamy o ewolucję firmy po wejściu w struktury LINK Mobility oraz o największe wyzwania do tej pory. Zapraszamy do lektury!

Czytaj więcej
SMSAPI Marketing SMS Poradnik Krok po Kroku

Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Uruchomienie SMS-owej komunikacji mobilnej jest proste, wymaga minimalnego zaangażowania ze strony pracowników, a większość procesów można w pełni zautomatyzować. Przeczytaj, jak wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!

Czytaj więcej
SMSAPI Hotel SMS KWHotel

Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.

Czytaj więcej
SMSAPI Rafał Gibczyński Solven SMS Windykacja

Jak prowadzić skuteczną komunikację w branży pożyczkowej? Do czego i jak wykorzystać wiadomości tekstowe w kontakcie z pożyczkobiorcą? Na te i inne pytania odpowiada Rafał Gibczyński - CEO firmy Solven Finance. Poruszamy kwestie techniczne masowych wysyłek SMS, personalizacja, jak i wizerunkowe. Dowiedz się jak działa nowoczesna komunikacja nastawiona na zadowolenie klienta i efekty sprzedażowe.

Czytaj więcej
Marketing SMS w cateringu

W pracy biurowej często spotykanym zwyczajem jest wspólne zamawianie posiłków. W zespole SMSAPI stało się to już niemal rutyną, że gdy zegar wybija 11-tą, "dyżurujący" pracownik cierpliwie zbiera zamówienia od reszty. Nie wchodząc w kwestię optymalizacji tego procesu, oto kilka pomysłów na usprawnienie obsługi klienta i marketingu firm gastronomicznych.

Czytaj więcej