Blog
SMSAPI FAQ Techniczne

Prezentujemy najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii technicznych związanych z użytkowaniem Panelu Klienta SMSAPI. Odpowiedzi na nie udziela Rafał z naszego działu wsparcia technicznego.

Czytaj więcej
SMSAPI Porzucony Koszyk Powiadomienie SMS

Wydajesz pieniądze na pozyskanie leada, przesuwasz go w dół lejka sprzedażowego, utrzymujesz zaangażowanie. Jednak na sam koniec, tuż po dodaniu produktów do koszyka, Twój niedoszły klient zamyka kartę przeglądarki. Brzmi znajomo? Podpowiadamy, dlaczego warto wypróbować nowe narzędzia pomagające w dokończeniu transakcji.

Czytaj więcej
SMSAPI Sylwia 10 Pytań International Customer Service

Mogę być częścią projektów, które zmieniają świat. Pracowałam z osobami, które przy pomocy SMS-ów walczyły z malarią w krajach afrykańskich. Mieliśmy też klienta, który chciał samodzielnie opłynąć kulę ziemską. Dzięki SMS-om był w stanie otrzymywać dokładną prognozę pogody na środku oceanu - o obsłudze klientów zagranicznych opowiada Sylwia Subotowicz z SMSAPI.com.

Czytaj więcej
marketing dla salonu kosmetycznego

W kolejnym odcinku poradnika marketingu SMS przedstawimy sposoby komunikacji wykorzystywane przez firmy zajmujące się zdrowiem i urodą. Jest to branża, w której przekaz marketingowy kierowany jest w dużej mierze do kobiet, dlatego aby komunikaty osiągały maksymalną skuteczność powinny być odpowiednio sprofilowane.

Czytaj więcej
SMSAPI Ruch Na Stronie Marketing

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.

Czytaj więcej
SMSAPI 10 Pytań Front End Kewin IT

O balansie pomiędzy pracą, wyzwaniami i momentami wytchnienia opowiada Kewin Polok, nasz Head of Front-end. Na co dzień, wraz z dwuosobowym zespołem dba o UX (user experience), wygląd i poprawne działanie platformy SMSAPI.  Kewin podpowiada, jak pomimo kanbanowo-agilowego rytuału nie popaść w rutynę i czerpać frajdę z codziennej pracy.

Czytaj więcej