Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.

Czytaj artykuł
SMS reklamowy – jak napisać treść SMS do klienta (przykłady)

SMS reklamowy – jak napisać treść SMS do klienta (przykłady)

SMS reklamowy uchodzi za jedno z najbardziej skutecznych narzędzi w arsenale marketingu mobilnego. Zanim jednak rzucisz się do swojej pierwszej masowej wysyłki, poznaj kilka zasad, dzięki którym stworzysz naprawdę skuteczny SMS reklamowy.

Czytaj artykuł
SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

E-commerce to coraz częściej mobile commerce. Przejście do mobilnego kanału sprzedaży oznacza również wprowadzenie komunikacji SMS w e-commerce. Sprawdź, jak sklepy internetowe korzystają z wysyłek SMS, aby budować relacje z konsumentami, prowadzić marketing, obsługiwać klientów, optymalizować i automatyzować sprzedaż online.

Czytaj artykuł
SMS badanie lojalności klientów: sprawdź wskaźnik NPS (Net Promoter Score)

SMS badanie lojalności klientów: sprawdź wskaźnik NPS (Net Promoter Score)

W jaki sposób szybko i rzetelnie zmierzyć lojalność, satysfakcję klientów z usług i produktów marki przy pomocy wiadomości SMS? Czym jest badanie NPS (Net Promoter Score)? Jak liczyć, przeprowadzić ankietę i jak zinterpretować wynik opowiadają Jakub Kluz – Product Manager oraz Beata Markowska – Customer Success Manager w SMSAPI.

Czytaj artykuł
Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.

Czytaj artykuł
Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj artykuł