Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Linki w SMS + marketing cloud = dane!

Jakie korzyści daje połączenie analityki internetowej z kampanią mobilną? O sprytnym (i praktycznym) wykorzystaniu danych w marketingu SMS opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster.

Czytaj artykuł
Komunikacja SMS – przegląd zastosowań biznesowych

Komunikacja SMS – przegląd zastosowań biznesowych

Komunikacja SMS to obszerne pojęcie obejmujące zarówno miliony wiadomości przesyłanych codziennie przez zwykłych użytkowników telefonów komórkowych, automatyczne SMS ze sklepów i instytucji, masowe wysyłki SMS sprzedażowe czy też kody autoryzujące operacje bankowe.

Czytaj artykuł
RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania [FAQ]

Odpowiadamy na najczęściej zadawane pytania w kontekście RODO w marketingu SMS i nie tylko.

Czytaj artykuł
Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

W dobie chatbotów, sieci neuronowych i personalizacji komunikacji tradycyjne formaty reklamy mogą wydawać się przeżytkiem. A jednak, masowy marketing ma nadal swoją niszę. Poznaj zastosowania i narzędzia marketingu niezróżnicowanego w promocji codziennych produktów.

Czytaj artykuł
Kampania SMS marketing na Dzień Matki – przykłady wiadomości

Kampania SMS marketing na Dzień Matki – przykłady wiadomości

Dzień Matki to wyjątkowa okazja do spędzenia rodzinnych chwil z najbliższymi oraz podziękowania za wielkie serce włożone w wychowanie dzieci. Zobacz przykładowe pomysły SMS, które można wykorzystać m.in. w branży gastronomicznej i beauty, aby ułatwić klientom wybór prezentu dla mamy!

Czytaj artykuł
Słownik online marketing – definicja najważniejszych skrótów i terminów dla średnich i małych firm

Słownik online marketing – definicja najważniejszych skrótów i terminów dla średnich i małych firm

Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.

Czytaj artykuł