Blog

Komunikacja SMS dla firm jest często utożsamiania z jednokierunkowym przekazem na linii firma – klient. Nic bardziej mylnego, przecież wiadomości tekstowe są stworzone do rozmów, także tych biznesowych! Poznaj numery Short code i Long code, które pozwalają prowadzić dialog z konsumentem, automatyzować obsługę klienta oraz dużo, dużo więcej.

Czytaj więcej

Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z iCEA

SMSAPI i iCEA zacieśniają współpracę! Posłuchaj (lub przeczytaj) pierwszej Audycji Partnerskiej SMSAPI z Pawłem Chybickim - dyrektorem do spraw rozwoju iCEA i dowiedz się więcej na temat korzyści, jakie wynikają z połączenia działań marketingu SMS i SEO.

Czytaj więcej
SMSAPI Dobrze Ci Radze edrone Marcin Lewek

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się to słuszny tok rozumowania. Nic prostszego niż po prostu otworzyć drzwi sklepów stacjonarnego i cieszyć się całym dobrodziejstwem inwentarza...

Czytaj więcej
SMSAPI Piotr Bartos Insly Wywiad Ubezpieczenia SMS

Co jest najważniejszym dla nowoczesnego agenta ubezpieczeniowego? Według Piotra Bartosa, od 15 lat związanego z branżą ubezpieczeń, jest nim odpowiednia organizacja pracy. Usprawnianie i mądre zarządzanie procesami obsługi klienta stało się bowiem wyznacznikiem sprawnie działającego sprzedawcy. W wywiadzie przybliżamy system Insly, który pozwala zoptymalizować pracę pośredników ubezpieczeniowych, a także zautomatyzować komunikację z klientami.

Czytaj więcej
SMSAPI #BackToBusiness Otwarcie Sklepów Maj 2020

Zamierzasz w najbliższym czasie z powrotem otworzyć sklep lub lokal usługowy? Swobodny przepływ wiarygodnych informacji na temat funkcjonowania biznesu jest teraz ważniejszy niż kiedykolwiek. Twoi stali, potencjalni i przyszli klienci powinni wiedzieć, w jaki sposób zadbać o bezpieczeństwo i zdrowie, nie tylko na terenie Twojego lokalu. W tym celu najlepiej wykorzystać sprawdzone metody bezpośredniej komunikacji. 

Czytaj więcej