Blog

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS - wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną? 

Czytaj więcej
wysyłanie SMS

Tradycyjnie grudzień to miesiąc, w którym klienci wydają najwięcej. Kupowanie prezentów, większe zakupy spożywcze, wyjazdy sylwestrowe – trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki nie notowałaby wzrostu sprzedaży. W tym czasie doskonale sprawdzają się dobrze znane wiadomości SMS, których wysoką skuteczność trudno porównywać z innymi formami komunikacji. Poniżej kilka przykładów wykorzystania SMS w promocjach świątecznych, noworocznych i życzeniach! 

Czytaj więcej

Czym jest permission marketing i dlaczego to takie istotne, żeby opierać komunikację na zgodzie (i nie mówimy tutaj wyłącznie o marketingowych checkbox-ach)? To kwestia szacunku, do prywatności, czasu i inteligencji odbiorców, bez których będziemy wegetować na spamowym poletku. I jak w to wszystko wpisuje się marketing SMS?

Czytaj więcej

W dobie wszechotaczającej technologii, komunikaty marketingowe docierają do odbiorcy z każdego zakątka, czy tego chce czy nie. Neonowy billboard, product placement podczas ulubionego klipu na YouTube czy zapętlone wideo przepełnione treścią - przeciętny Kowalski bombardowany jest setką tysięcy słów dziennie, choć w najlepszym przypadku jest w stanie zapamiętać jedynie 10% z nich.  

Czytaj więcej

Komunikacja SMS doskonale wspiera sprzedaży i obsługę klientów w e-commerce. Dlatego większość platform sklepów internetowych można zintegrować z SMSAPI. W gronie gotowych integracji naszego API znajduje się także Shoper, jedno z najbardziej popularnych rozwiązań e-commerce na rynku.

Czytaj więcej

W codziennej pracy idzie krok w krok z empatią. Razem ze swoim zespołem sprawia, że doświadczenie Klientów SMSAPI przekracza ich oczekiwania i wywołuje "efekt WOW!". Odpowiada na wszystkie pytania, doradza i zapewnia szybką i spójną obsługę klienta. O tym, jak BOK sprawia, że użytkownicy platformy czują się zaopiekowani, znają wszystkie funkcjonalności i jak radzą sobie z setkami rozmów dziennie - rozmawialiśmy z Katarzyną Pamuła, kierowniczką Biura Obsługi Klienta SMSAPI. 

Czytaj więcej