Dobrze Ci radzę…

Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.

Dobrze Ci radzę: Michał Kręcisz – Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Dobrze Ci radzę: Michał Kręcisz – Buduj wartościowy ruch i wyciskaj z niego jak najwięcej!

Jeżeli rozpoczynasz sprzedaż internetową i masz już gotowe produkty oraz platformę, na której będziesz sprzedawać, to kolejną kwestią jest to — dla kogo te produkty będą najbardziej odpowiednie? Wybór grupy docelowej jest bardzo ważny w e-commerce. Możesz mieć dużo przypadkowego ruchu na stronie, który przyszedł do Ciebie, ponieważ zaciekawiły go komunikowane rabaty i promocje, ale […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Krzysztof Marzec – Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja

Dobrze Ci radzę: Krzysztof Marzec – Napisz lepszą reklamę w Google Ads niż Twoja konkurencja

Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Z drugiej strony słowo doskonały jest przewrotne: podłączenie do systemu akcyjnego tysięcy konkurujących ze sobą firm to faktycznie handlowy majstersztyk Google. Stąd moja podpowiedź: jeśli chcesz […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Izabela Praska – Jak branża gastronomiczna może zwiększać ilość zamówień dzięki SMS?

Dobrze Ci radzę: Izabela Praska – Jak branża gastronomiczna może zwiększać ilość zamówień dzięki SMS?

Obecna sytuacja w Polsce nie jest sprzyjająca dla branży gastronomicznej. Mimo to restauracje, kawiarnie, cukiernie czy inne lokale nie poddają się i starają się dalej funkcjonować. Aby utrzymać się na rynku nie wystarczy już tylko BYĆ i GOTOWAĆ. Zwrot „walka o klienta” może brzmi patetycznie, ale konieczne jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i zachęcenie ich […]

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Łukasz Hardek – Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli słów kilka o Customer Service

Dobrze Ci radzę: Łukasz Hardek – Obsługuj mądrze, a będziesz miał dobrze, czyli słów kilka o Customer Service

Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Wojciech Szymański – Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?

Dobrze Ci radzę: Wojciech Szymański – Jak zwiększyć potencjał wyszukiwawczy serwisu?

Adres strony internetowej jest też adresem firmy w internecie. Miejscem, do którego właściciel firmy zaprasza swoich klientów. Jeśli masz customer journey, to wiesz już, że droga od intencji do kupienia może być zawiła. Jednak już sam fakt, że konsumenci zaczynają zakupy od wyszukiwarki, jest wystarczającym powodem, by zadbać o potencjał wyszukiwawczy serwisu.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Piotr Czynsz – Jakie dane generuje Twój e-commerce i jak wykorzystywać je do zwiększania sprzedaży za pomocą marketing automation?

Dobrze Ci radzę: Piotr Czynsz – Jakie dane generuje Twój e-commerce i jak wykorzystywać je do zwiększania sprzedaży za pomocą marketing automation?

Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj […]

Czytaj artykuł