Dobrze Ci radzę…

Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.

Dobrze Ci radzę: automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy integracji usług

Dobrze Ci radzę: automatyzacja procesów biznesowych przy pomocy integracji usług

Automatyzacja procesów biznesowych jest jednym z kluczowych czynników zwiększających wydajność nowoczesnych firm. Pomaga obniżyć koszty, zwiększyć zadowolenie klientów i zoptymalizować czas pracy, ponieważ powtarzalne i czasochłonne zadania są wykonywane bez interwencji człowieka.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: uruchom SMS w aplikacjach mobilnych

Dobrze Ci radzę: uruchom SMS w aplikacjach mobilnych

Poznaj osiem przypadków użycia bramki SMS w aplikacjach mobilnych: 2FA, powiadomienia, przypomnienia, obsługa klienta, marketing, awarie, ankiety i zbieranie opinii oraz zarządzanie rezerwacjami.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: zautomatyzuj opinie Google

Dobrze Ci radzę: zautomatyzuj opinie Google

Od dawna wiadomo, że opinie użytkowników w wizytówce Google mają istotny wpływ na pozycjonowanie lokalne przedsiębiorstw. Jednakże, pomimo świadomości tej zależności, wiele firm boryka się z wyzwaniem: jak pozyskiwać pozytywne opinie Google?

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: przepis na programy lojalnościowe i wsparcie sprzedaży

Dobrze Ci radzę: przepis na programy lojalnościowe i wsparcie sprzedaży

Stworzenie, wdrożenie i obsługa programów wsparcia sprzedaży i lojalnościowych to dla firmy ogromne wyzwanie – logistyczne, finansowe, czasowe i merytoryczne. Jak mu podołać, aby osiągnąć założone efekty – przeczytasz w tym artykule.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: zadbaj o dane osobowe w swojej organizacji!

Dobrze Ci radzę: zadbaj o dane osobowe w swojej organizacji!

Jak prawidłowo zadbać o kwestie bezpieczeństwa danych oraz od czego zacząć?

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: zadbaj o feed produktowy

Dobrze Ci radzę: zadbaj o feed produktowy

W erze e-commerce, gdzie rynek internetowy rozwija się w zastraszającym tempie, feed produktowy staje się fundamentem dla sklepów online.

Czytaj artykuł