Dobrze Ci radzę…
Dobrze Ci radzę to cykl artykułów eksperckich, w których oddajemy głos polskim specjalistom z szeroko pojętej branży marketingu online. Wykorzystaj ich doświadczenie i poszerz swoją wiedzę na temat pozycjonowania stron, SEO, obsługi klienta, PR, automatyzacji, reklam w mediach społecznościowych czy e-commerce.

Dobrze Ci radzę: wykorzystaj efekt FOMO i zwiększ sprzedaż
Znasz to uczucie niepokoju, kiedy inni właśnie kupują produkt, który wpadł Ci w oko?
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: na czym postawić sklep internetowy – SaaS, open source, czy autorskie rozwiązanie?
Otwarając sklep internetowy musisz podjąć masę decyzji. Jedną z kluczowych jest wybór platformy, na której postawisz swój e-sklep.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: kiedy warto zdecydować się na SaaS?
Kiedy chcemy wprowadzać do swojej firmy powiew świeżości w postaci automatyzacji jakiegoś konkretnego procesu, potrzebujemy najpierw zapoznać się z dostępnymi na rynku opcjami. W tym artykule przybliżę temat jednej klasy produktów – rozwiązań w modelu SaaS, starając się jednocześnie odpowiedzieć na pytanie – czy warto z nich korzystać?
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: doceniaj multichannel marketing automation w e-commerce
Na e-mailu marketing automation się nie kończy – inne kanały np. SMS, Facebook Ads, push również dają szansę na pozytywne efekty biznesowe i ponadprzeciętne wyniki.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: marketing SMS w afiliacji – poradnik od A do Z
Zrobiłem dogłębny research na temat SMS marketingu w afiliacji. Porównałem wiele przypadków i przygotowałem artykuł o wadach i zaletach tego sposobu na zdobycie leadów. Dowiesz się z niego, w jaki sposób tworzyć bazę numerów, jaka jest optymalna częstotliwość i godzina wysyłania SMS-ów oraz znajdziesz parę przydatnych sztuczek na optymalizacje swojej kampanii.
Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: jak SMS-em możesz poprawić wizerunek swojej marki
Pewnie nie raz spotkaliście się z tym, że firmy usilnie starają się oczarować nowych klientów, a zaniedbują tych, których zdobyli już wcześniej. Tymczasem istnieje kanał komunikacji przeznaczony praktycznie tylko do dbania o zadowolenie już pozyskanych klientów – wiadomości SMS. Oto jak z jego pomocą sprawić, by czuli się zaopiekowani, pamiętali o marce i wracali.
Czytaj artykuł