Dobrze Ci radzę Krzysztof Marzec DevaGroup Reklamy Google Ads

Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Z drugiej strony słowo doskonały jest przewrotne: podłączenie do systemu akcyjnego tysięcy konkurujących ze sobą firm to faktycznie handlowy majstersztyk Google. Stąd moja podpowiedź: jeśli chcesz płacić mniej za ten sam ruch to napisz lepsze reklamy. Wpływają na Twój Wynik jakości i potrafią zdecydowanie obniżyć koszty kliknięcia, za czym idą niższe koszty konwersji.

Czytaj więcej
Dobrze Ci radzę Izabela Praska 4B Systems SMS dla restauracji

Obecna sytuacja w Polsce nie jest sprzyjająca dla branży gastronomicznej. Mimo to restauracje, kawiarnie, cukiernie czy inne lokale nie poddają się i starają się dalej funkcjonować. Aby utrzymać się na rynku nie wystarczy już tylko BYĆ i GOTOWAĆ. Zwrot „walka o klienta” może brzmi patetycznie, ale konieczne jest wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów i zachęcenie ich do kolejnych zamówień. Co oprócz pysznych dań może zrobić restauracja, żeby klient wrócił i to nie raz?

Czytaj więcej
Dobrze Ci radzę - Łukasz Hardek obsługa klienta

Powiedzieć że rok rok 2020 w biznesie obrócił świat do góry nogami, to jak nie powiedzieć nic. Zarówno przedsiębiorcy jak i pracownicy obudzili się w zupełnie nowej rzeczywistości i niestety nie wszyscy poradzili sobie z tymi zawirowaniami wystarczająco dobrze.

Czytaj więcej
Dobrze Ci radzę Wojciech Szymański Ideo Force

Adres strony internetowej jest też adresem firmy w internecie. Miejscem, do którego właściciel firmy zaprasza swoich klientów. Jeśli masz customer journey, to wiesz już, że droga od intencji do kupienia może być zawiła. Jednak już sam fakt, że konsumenci zaczynają zakupy od wyszukiwarki, jest wystarczającym powodem, by zadbać o potencjał wyszukiwawczy serwisu.

Czytaj więcej

Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj ten artykuł.

Czytaj więcej

Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?

Czytaj więcej