Poznaj nas lepiej

Nasza historia zaczyna się w 2004 roku

Założona zostaje firma ComVision, której pierwszym produktem jest oprogramowanie sklepowe cStore.

2007 Na bazie modułu SMS z oprogramowania sklepowego powstaje platforma SMSAPI.
2009 Wprowadzenie do oferty wiadomości multimedialnych (MMS).
2010 Oferta SMSAPI poszerzona zostaje o usługę Fast SMS.
2011 Diametralna zmiana wyglądu platformy i Panelu Klienta. Powstanie charakterystycznej sesji zdjęciowej z udziałem naszych pracowników.
2012 Trzykrotne zwiększenie przepustowości wysyłek, wprowadzenie usługi sprawdzania w HLR i aplikacji RabatySMS.
2013 Przekroczenie bariery 10 000 Klientów oraz wdrożenie aktualnej wersji Panelu Klienta.
2014 Wdrożenie nowej strony SMSAPI, 90% wzrost wysyłek SMS.
2015 Nowa identyfikacja wizualna. Powstanie globalnej wersji SMSAPI.
2016 Otrzymanie wyróżnienia "Gazele Biznesu".

Już ponad 40 000 użytkowników wybrało naszą platformę!

Cieszymy się, że zdobyliśmy zaufanie wielu polskich i globalnych firm, i piszą o nas największe portale i specjalistyczne serwisy.

W ramach podejmowanej przez nas bezpośredniej komunikacji z Klientem przekonaliśmy się, że jedną z efektywniejszych form jest kanał SMS-owy.

Nasze zadowolenie jest najlepszą rekomendacją platformy SMSAPI.

Dominik Kalinowski Trade Marketing Manager

Nasza współpraca wspomagana jest przez profesjonalne wsparcie techniczne oraz zaangażowany Dział Obsługi Klienta.

Możemy zatem polecić usługi SMSAPI, jako solidną i wiarygodną platformę w zakresie świadczonych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Wojciech Marchwicki Dyrektor Departamentu Zakupów i Zarządzania Dostawcami

Wysłaliśmy kilkadziesiąt milionów wiadomości SMS (…) usługa została wykonana należycie i spełniła nasze oczekiwania.

Przez cały okres współpracy nasze działania wspomagane były przez w pełni profesjonalne wsparcie techniczne oraz Dział Obsługi Klienta.

Marcin Widuch Dyrektor ds. Informatyki

Realizacja wysyłek przebiegała sprawnie (...) zlecenie zostało wykonane należycie i zgodnie z umową przetargową.

Możemy polecić usługi SMSAPI jako solidnego i wiarygodnego partnera w zakresie komunikacji i marketingu SMS oraz rozwiązań telekomunikacyjnych.

Anna Kubanek Kierownik BTOK
1200 zgłoszeń w 10 minut

CardioWatch to narzędzie służące do analizy pomiarów domowych u pacjentów chorobami serca. Celem akcji – podczas emisji programu „Pytanie na Śniadanie” w TVP – było zainteresowanie produktem nowych pacjentów.

Twórcy aplikacji próbowali różnych form komunikacji wśród osób mających zaburzenia kardiologiczne. Jeszcze przed wizytą w programie „PnŚ” poszukiwali oni kolejnych pacjentów do testowania CardioWatch.

Czytaj więcej
180 ofert dziennie

Wielu najemców w dużych galeriach handlowych stoi przed wyborem, w jaki sposób przyciągnąć klienta do swojego sklepu. Często klienci, którzy wybierają się do galerii handlowej nie mają pomysłu, co dokładnie chcą kupić.

Dlatego warto odpowiednio zachęcić klienta, przedstawiając mu specjalną ofertę promocyjną. Tę możliwość wykorzystała w akcji sprzedażowej najpopularniejsza zniżkowa aplikacja mobilna w Polsce – Qpony.

Czytaj więcej
Konwersja z SMS wyższa o 124%

Celem akcji było zwrócenie uwagi klientów na korzystną ofertę w sklepie Answear.com związaną z Black Friday oraz zwiększenie sprzedaży marki Medicine i Mango, a także utrwalenie Black Friday w świadomości polskich konsumentów.

W Black Friday, czyli dniu tradycyjnych wyprzedaży klienci, którzy dobrowolnie i świadomie podali swój numer telefonu właścicielowi sklepu Answear.com, otrzymali specjalną ofertę.

Czytaj więcej
3/10 wykorzystanych kuponów

Zrealizowana przez agencję interaktywną zjednoczenie.com dla marki Reserved kampania mająca na celu zwiększenie sprzedaży w salonach, pozyskanie jak największej liczby fanów na Facebooku oraz zwiększenie bazy kontaktów do newslettera.

W trakcie akcji jej uczestnicy, którzy zdecydowali się pobrać kupon rabatowy za pomocą specjalnej aplikacji na Facebooku, otrzymywali rabat w wysokości 25% na wszystkie zakupy w salonach Reserved.

Czytaj więcej

Nagrody i wyróżnienia

W ciągu 8 lat działalności udało nam się zdobyć uwagę i uznanie użytkowników i ekspertów na polskim rynku.

Sukcesy:

  • Laur Klienta Odkrycie 2012
  • Ekomers 2012 - nominacja
  • Ekomers 2013 - nominacja
  • Firma Przyjazna Klientowi 2013
  • Mobile Trends Awards 2013 - Firma wspierająca rozwój technologii mobilnej
  • Laur Klienta 2014 - Złote Godło w kategorii Marketing Mobilny
  • Ekomersy 2014 - II miejsce w kategorii „Najlepszy produkt/usługa wspierająca relacje z klientami”
  • Gazele Biznesu 2015

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!


Porozmawiajmy