Masowa wysyłka SMS

Dowiedz się, jak wykorzystać masowe wiadomości tekstowe w biznesie i:

  • docierać do klientów za pomocą bezpośredniego i prostego narzędzia SMS-owego,
  • wykorzystać potencjał wysyłki SMS na różnych etapach ścieżki klienta,
  • wybrać odpowiednią dla Twojego biznesu metodę dostępu do platformy wysyłkowej.

Skorzystaj z darmowej rejestracji i odbierz 50 SMS-ów na start!

Masowa wysyłka SMS dla biznesu

Komunikacja SMS dla firm

Poznaj skalowalne rozwiązanie komunikacyjne dla firm. Masowa wysyłka SMS, czyli marketing oraz powiadomienia SMS sprawdzają się w przedsiębiorstwach każdej wielkości.

Niezależnie od sektora działalności, SMS jest szybkim i bezpośrednim kanałem dotarcia do klientów, potencjalnych kontrahentów i pracowników firmy. Wykorzystaj relatywnie tanie, lecz skuteczne wiadomości tekstowe do przesyłania wiadomości marketingowych, ważnych powiadomień czy przypomnień o płatnościach.

Masowy SMS w e-commerce

Prowadź zautomatyzowaną komunikację z klientami. Wykorzystaj otwarte API, biblioteki programistyczne i setki gotowych integracji, aby usprawnić sprzedaż i obsługę klienta.

Platforma wysyłkowa SMSAPI połączona jest ze wszystkimi najważniejszymi narzędziami CRM, marketing automation i e-commerce. Zapewnij konsumentom dostęp do aktualnych informacji na temat procesu zakupowego, uruchom bezpieczne logowanie dwuskładnikowe czy też odzyskuj porzucone koszyki w e-sklepie.

Masowe SMS dla urzędów

Uruchom kanał komunikacji mobilnej w urzędzie, instytucji publicznej czy organizacji pożytku publicznego. Docieraj z aktualnościami i ważnymi informacjami bezpośrednio na telefony, niezależnie od lokalizacji czy dostępu do Internetu.

Oddaj głos mieszkańcom wykorzystując dwukierunkową komunikację SMS. Prowadź szybkie sondaże, ankiety i głosowania za pomocą wiadomości tekstowych.

Elementy masowej wysyłki SMS

Nazwa nadawcy SMS

Wybierz własną nazwę nadawcy, która wyświetli się na telefonach odbiorców zamiast numeru telefonu. Zadbaj o rozpoznawalność marki, a tym samym popraw skuteczność i wiarygodność przesyłanych treści.

Personalizacja wiadomości SMS

Uczyń komunikację SMS jeszcze bardziej osobistą dzięki wykorzystaniu danych. Na przykład, umieszczenie parametru [%first_name%] w treści SMS-a spowoduje automatyczne uzupełnienie wiadomości odpowiednimi imionami klientów z bazy danych.

Skrócony URL

Podnieś konwersję kierując klientów wprost na stronę marki. Śledź pozyskany ruch korzystając ze zintegrowanych z Panelem skróconych linków idz.do. W panelu klienta sprawdzisz liczbę przekierowań do witryny dla masowej wysyłki SMS ze skróconym linkiem. Co więcej, dodając parametry UTM będziesz w stanie badać ruch użytkowników po zrealizowanej masowej wysyłce SMS z linkiem.

Szablony SMS

Oszczędzaj czas na powtarzających się wysyłkach – stwórz szablony wiadomości do późniejszego użycia. Wykorzystaj je podczas przyszłych kampanii wypełniając aktualnymi informacjami.
SMS sender name

Masowa wysyłka SMS – definicja

Masowa wysyłka SMS to usługa komunikacji opartej na wiadomościach tekstowych. Profesjonalna bramka SMS umożliwia wysyłanie SMS-ów do większych grup odbiorców z przeglądarki, za pomocą SMS API czy integracji.

SMSAPI dostarcza także skutecznych narzędzi do odbioru SMS, tworzenia bazy klientów zgodnie z RODO, zarządzania listą numerów telefonów oraz planowania komunikacji mobilnej.

Masowe kampanie SMS to usługa dla firm, startupów, urzędów i instytucji publicznych, które chcą pewnie i szybko docierać z komunikatami do swoich odbiorców. Trzy główne zastosowania biznesowe to automatyczne powiadomienia, marketing oraz kody jednorazowe (2FA).

Poznaj narzędzia masowej wysyłki SMS

Rejestrując się w serwisie SMSAPI zyskujesz dostęp do kompleksowego zestawu narzędzi komunikacji SMS. Zintegrowane funkcjonalności systemu wysyłkowego przydatne są na każdym etapie lejka sprzedażowego. Zobacz, jak zbierać bazy odbiorców zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, zadbać o wiarygodność marki, prowadzić skuteczny marketing, monitorować efektywność kampanii oraz wchodzić w interakcję z konsumentami.

Lead acquisition

Pozyskiwanie klientów

Kluczem do skutecznej masowej wysyłki SMS jest baza kontaktów. Masowe SMS są zgodne z przepisami RODO, pod warunkiem, że wysyłane są z poszanowaniem prywatności odbiorców. Stworzyliśmy szereg narzędzi, które ułatwiają legalne zbieranie i zarządzanie danymi kontaktowymi klientów oraz pozyskiwanie nowych leadów sprzedażowych.

  • Newsletter SMS – gotowe i szybkie rozwiązanie przydatne w e-handlu i biznesach działających online. Wszystkie pola formularza kontaktowego są edytowalne, tak jak jego wygląd, dzięki czemu dostosujesz go do potrzeb kampanii i układu witryny. Newsletter SMS zawiera także wymagane przez RODO zgody na komunikację SMS.
  • Numer odbiorczy – pozwala wyjść naprzeciw konsumentom w mediach tradycyjnych, takich jak telewizja, radio, reklama zewnętrzna czy prasa. Wysyłając wiadomość na Short code lub Long code, klient automatycznie trafia do bazy kontaktów. Numery odbiorcze są również doskonałym narzędziem budowania relacji oraz sposobem na prowadzenie bardziej zaawansowanych kampanii SMS.
  • Opt-out SMS – zautomatyzowane rozwiązanie, dzięki któremu odbiorcy komunikatów mogą samodzielnie zarządzać subskrypcją. Nasz zintegrowany system Wyp.is działa poprzez dodanie linku w treści wiadomości. Po jego kliknięciu dany numer zostanie usunięty z przyszłych wysyłek, co jednocześnie obniży koszty masowej wysyłki.
  • HLR – to element infrastruktury telekomunikacyjnej, który wykorzystasz do sprawdzenia poprawności pozyskanych numerów telefonów przed wysyłką SMS. Pozwala wykluczyć numery błędne, nieistniejące oraz długotrwale nieaktywne.
Bulk SMS marketing

Masowa wysyłka SMS w marketingu

Masowe SMS to niezwykle skuteczny kanał marketingu mobilnego. Twoje komunikaty dotrą bezpośrednio i szybko na telefon klienta, nawet bez połączenia z Internetem. Według badań, większość SMS-ów odczytywana jest w ciągu pierwszych 5 minut od dostarczenia, dlatego możesz spodziewać się natychmiastowych rezultatów. Linki umieszczone w krótkiej wiadomości tekstowej pozwolą przekierować ruch na stronę marki oraz monitorować skuteczność prowadzonych działań.

  • SMS Branding – SMS z nazwą firmy to podstawowa, darmowa funkcjonalność komunikacji mobilnej. Polega na zastąpieniu numeru telefonu, z którego wysyłana jest wiadomość, wybraną nazwą (od 3 do 11 znaków). Masowe wysyłanie SMS z polem nadawcy poprawia rozpoznawalność marki i tym samym, zwiększa wiarygodność przesyłanych treści. Ze względów bezpieczeństwa, wszystkie pola nadawców są weryfikowane przed akceptacją.
  • Skrócone linki w SMS – adres URL w treści wiadomości pozwoli przekierować ruch na stronę marki. Aby ułatwić korzystanie z łączy stworzyliśmy usługę Idz.do, która pozwala skrócić adres (np. idz.do/masowy). Serwis jest zintegrowany z Panelem Klienta, dzięki czemu możesz monitorować ruch pozyskany z kampanii SMS oraz edytować stworzone łącza.
  • Kupony, bony, vouchery SMS – ze względu na wysoki Open Rate, masowe wysyłanie SMS z kodami promocyjnymi w wiadomościach tekstowych cechuje się wysokim współczynnikiem konwersji. W Panelu Klienta SMSAPI znajdziesz zintegrowany generator kodów, który ułatwi prowadzenie kampanii z ich wykorzystaniem.
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków – użyj automatycznych przypomnień o niezakupionych produktach i przecenionych artykułach z listy życzeń, aby skutecznie domykać sprzedaż z wykorzystaniem wiadomości tekstowych. Kod rabatowy oraz link kierujący do sklepu pozwolą sfinalizować zakupy na urządzeniu mobilnym.
  • Programy lojalnościowe – wykorzystaj bezpośredni kanał komunikacji SMS do zaangażowania grupy docelowej najlojalniejszych klientów. Przedstawiaj unikalne wartości oferty z masową komunikacją SMS dla firm.
  • Wysyłka z pliku – importuj pozyskane kontakty dzięki wygodnej wysyłce wiadomości SMS z pliku (CSV, XLS, XLSX, ODS czy TXT). Niezależnie od jej wielkości, baza danych wgrana do systemu może być szybko wykorzystana do masowej wysyłki SMS.
Customer service with SMS

Obsługa klienta przez SMS

Masowa wysyłka SMS jest nieodłączną częścią sprawnej obsługi klienta. Masowa komunikacja SMS ceniona jest za szybkość, zwięzłość i niskie wymagania systemowe, dlatego tak często używana jest do informowania o procesie realizacji zamówień i dostawy. Dzięki gotowym integracjom system wysyłkowy połączysz z dowolną platformą e-commerce czy CRM, co pozwoli na zautomatyzowanie powiadomień transakcyjnych ułatwiających prowadzenie sprawnego biznesu. Numery odbiorcze SMS są także narzędziem, które usprawni badanie satysfakcji klientów.

  • Zautomatyzowane powiadomienia – wiadomości SMS, ze względu na swoje przewagi, są preferowanym kanałem powiadamiania o procesie zakupowym. Integracja platformy wysyłkowej z systemem obsługi klienta pozwala na zautomatyzowanie komunikacji. SMS transakcyjny może dotyczyć np. dostępności produktów, zaksięgowania wpłaty, skompletowania zamówienia, wysyłki i dostawy.
  • Przypomnienia – masowy SMS dla firm sprawdzi się także w lokalach usługowych jako przypomnienie o terminach wizyt oraz jako informacja o zmianach w funkcjonowaniu lokalu. Wysyłkę komunikatów można z łatwością zautomatyzować, przy jednoczesnym zachowaniu personalnego charakteru.
  • Windykacja – wykorzystaj uwagę, jaką klienci poświęcają nadchodzącym wiadomościom tekstowym do przesłania skutecznych komunikatów windykacyjnych. Wykorzystaj wiadomości SMS do poinformowania o zalegającej fakturze lub o zbliżającym się terminie spłaty kredytu. Dodaj link do płatności, który pozwoli usprawnić proces i zwiększy ściągalność należności.
  • Uwierzytelnianie wielopoziomowe – krótkie wiadomości tekstowe są często wykorzystywane jako część procesu logowania oraz weryfikacji danych wrażliwych. Autoryzacja SMS za pomocą funkcji SMS Authenticator znacząco poprawia bezpieczeństwo użytkowników, a zarazem nie wymaga oddzielnej aplikacji.
  • Budowanie relacji przez SMS – numery odbiorcze 2-WAY (Short code i Long code) pozwalają na prowadzenie dwukierunkowej komunikacji z klientem. Odbiór SMS może odbywać się w Panelu Klienta lub bezpośrednio w zintegrowanym systemie. Dwukierunkowa komunikacja SMS pozwala na nawiązanie interakcji z klientem – rozwiązuj problemy, doradzaj i udzielaj informacji przez SMS.
  • Badanie satysfakcji i NPS – po zakończonych zakupach prześlij klientom wiadomość z prośbą o ocenę satysfakcji. Użyj wiadomości SMS do zbierania cennych informacji na temat prowadzonej działalności i produktów oferowanych przez markę.

Wiadomość PRO

Zaletą Wiadomości PRO jest możliwość wysłania ich ze zdefiniowanego pola nadawcy. Ustawienie własnej nazwy pozwala odbiorcy szybko zidentyfikować podmiot wysyłający komunikat oraz wpływa pozytywnie na wizerunek i wiarygodność marki. Wszystkie pola nadawców są weryfikowane.

Wiadomość PRO

Wiadomość 2-WAY

Wiadomości 2-WAY wysyłane są z 9-cyfrowego, losowego numeru GSM, na który odbiorca może odpowiedzieć. Dostępne są także krótkie numery Short code (składające się 4 lub 5 cyfr). Ich przewagą jest łatwość zapamiętania, co jest niezwykle istotne w kampaniach, w których liczy się szybkość reakcji odbiorcy.

Wiadomość 2-WAY

Masowa wysyłka SMS - cennik

Płacisz wyłącznie za wykupiony abonament (postpaid) lub wysłane wiadomości tekstowe (prepaid) oraz zarezerwowane numery odbiorcze. Wszystkie funkcjonalności systemu wysyłkowego oraz wsparcie techniczne i marketingowe są darmowe. Zobacz cennik SMSAPI.

Masowa wysyłka SMS - przykład

Koszt dostarczenia 1000 SMS-ów (PRO lub 2-WAY): 160 PLN
Średni Open rate (w ciągu pierwszych 5 minut): 69%
Średni Click-through rate (dołączonego linku): 88%

Wypróbuj nasze usługi

Wyślij darmową wiadomość na swój telefon i zobacz, jakie to szybkie.

Twoje dane są przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności

Masowa wysyłka SMS w praktyce

Wysyłaj masowe SMS z przeglądarki internetowej na komputerze lub z telefonu dzięki aplikacji mobilnej SMSAPI. Wersja web serwisu daje dostęp do wszystkich funkcjonalności, ustawień, płatności i zaawansowanych ustawień platformy wysyłkowej. To tutaj skonfigurujesz konto, ustawisz pole nadawcy czy skonfigurujesz dostęp po API. Wersja mobile jest kompaktową wersją Panelu. Sprawdza się idealnie w nagłych sytuacjach, w których niezbędny jest dostęp do wysyłki SMS.

Przeglądarka

  • pełny dostęp do funkcjonalności
  • intuicyjny interfejs
  • chat wsparcia klienta

Telefon

  • najważniejsze funkcjonalności
  • szybki dostęp
  • zawsze pod ręką

API

Połącz dowolny system z platformą wysyłkową. Wykorzystaj otwarte API oraz darmowe biblioteki, dzięki którym zautomatyzujesz komunikację i marketing SMS.

  • Automatyzacja – ustaw reguły wysyłki wiadomości do klientów oraz szablony treści, dzięki którym skrócisz czas potrzebny na obsługę zamówień.
  • Personalizacja – pozyskane od klientów dane są cenną informacją, którą możesz wykorzystać przy tworzeniu treści. Zastosuj parametry w wiadomości, dzięki którym system samodzielnie uzupełni szablony SMS odpowiednimi informacjami.
  • Targetowanie i segmentacja – precyzyjnie dobieraj grupę odbiorców na bazie informacji z systemu. Prowadź skuteczny i mierzalny marketing nastawiony na realizację zadań sprzedażowych.
  • Zaawansowane kampanie SMS – wykorzystaj API do uruchomienia zaawansowanych akcji promocyjnych w ATL, podczas eventów i w social media.

Integracje SMSAPI

Sprawdź pełną listę gotowych integracji z systemami e-commerce, marketing automation i CRM.

SALES MANGO
PrestaShop
IdoSell
WordPress
Baselinker
Make
WooCommerce
Zapier
Sprawdź wszystkie integracje SMSAPI

Zarejestruj konto testowe

  • Darmowa rejestracja w 5 minut
  • Pakiet SMS na start
  • Pełne wsparcie techniczne
Utwórz konto

Przewagi SMSAPI

Przepustowość: 7 mln SMS na godzinę
Globalny zasięg
99,99% uptime
Monitoring 24/7
Bezpośrednie umowy z operatorami
Na rynku od 2007
1 miliard wysłanych SMS w ciągu roku
7500 klientów na całym świecie
SMSAPI to część grupy LINK Mobility
Wsparcie techniczne i marketingowe

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS‑ów na start!

Utwórz konto