Masowa wysyłka SMS

Dowiedz się, jak wykorzystać masowe wiadomości tekstowe w biznesie i:

  • docierać do klientów za pomocą bezpośredniego i prostego narzędzia SMS-owego,
  • wykorzystać potencjał wysyłki SMS na różnych etapach ścieżki klienta,
  • wybrać odpowiednią dla Twojego biznesu metodę dostępu do platformy wysyłkowej.
Utwórz konto testowe

Skorzystaj z darmowej rejestracji i odbierz 50 SMS-ów na start!

Wysyłka SMS dla biznesu

Komunikacja SMS dla firm

Poznaj skalowalne rozwiązanie komunikacyjne dla firm. Marketing oraz powiadomienia SMS sprawdzają się w przedsiębiorstwach każdej wielkości.

Niezależnie od sektora działalności, SMS jest szybkim i bezpośrednim kanałem dotarcia do klientów, potencjalnych kontrahentów i pracowników firmy. Wykorzystaj relatywnie tanie, lecz skuteczne wiadomości tekstowe do przesyłania wiadomości marketingowych, ważnych powiadomień czy przypomnień o płatnościach.

Masowy SMS w e-commerce

Prowadź zautomatyzowaną komunikację z klientami. Wykorzystaj otwarte API, biblioteki programistyczne i setki gotowych integracji, aby usprawnić sprzedaż i obsługę klienta.

Platforma wysyłkowa SMSAPI połączona jest ze wszystkimi najważniejszymi narzędziami CRM, marketing automation i e-commerce. Zapewnij konsumentom dostęp do aktualnych informacji na temat procesu zakupowego, uruchom bezpieczne logowanie dwuskładnikowe czy też odzyskuj porzucone koszyki w e-sklepie.

Komunikacja SMS dla urzędów

Uruchom kanał komunikacji mobilnej w urzędzie, instytucji publicznej czy organizacji pożytku publicznego. Docieraj z aktualnościami i ważnymi informacjami bezpośrednio na telefony, niezależnie od lokalizacji czy dostępu do Internetu.

Oddaj głos mieszkańcom wykorzystując dwukierunkową komunikację SMS. Prowadź szybkie sondaże, ankiety i głosowania za pomocą wiadomości tekstowych.

Poznaj narzędzia masowej komunikacji SMS

Rejestrując się w serwisie SMSAPI zyskujesz dostęp do kompleksowego zestawu narzędzi komunikacji SMS. Zintegrowane funkcjonalności systemu wysyłkowego przydatne są na każdym etapie lejka sprzedażowego. Zobacz, jak zbierać bazy kontaktów zgodnie z wytycznymi Rozporządzanie o Ochronie Danych Osobowych, zadbać o wiarygodność marki, prowadzić skuteczny marketing, monitorować efektywność kampanii oraz wchodzić w interakcję z konsumentami.

Pozyskiwanie klientów

Kluczem do skutecznej masowej wysyłki SMS jest baza kontaktów. Komunikacja mobilna i marketing SMS są zgodne z przepisami RODO, pod warunkiem, że prowadzone są z poszanowaniem prywatności odbiorców. Stworzyliśmy szereg narzędzi, które ułatwiają legalne zbieranie i zarządzanie danymi kontaktowymi klientów oraz pozyskiwanie nowych leadów sprzedażowych.

  • Newsletter SMS – gotowe i szybkie rozwiązanie przydatne w e-handlu i biznesach działających online. Wszystkie pola formularza kontaktowego są edytowalne, tak jak jego wygląd, dzięki czemu dostosujesz go do potrzeb kampanii i układu witryny. Newsletter SMS zawiera także wymagane przez RODO zgody na komunikację SMS.
  • Numer odbiorczy – pozwala wyjść naprzeciw konsumentom w mediach tradycyjnych, takich jak telewizja, radio, reklama zewnętrzna czy prasa. Wysyłając wiadomość na Short code lub Long code, klient automatycznie trafia do bazy kontaktów. Numery odbiorcze są również doskonałym narzędziem budowania relacji oraz sposobem na prowadzenie bardziej zaawansowanych kampanii SMS.
  • Opt-out SMS – zautomatyzowane rozwiązanie, dzięki któremu odbiorcy komunikatów mogą samodzielnie zarządzać subskrypcją. Nasz zintegrowany system Wyp.is działa poprzez dodanie linku w treści wiadomości. Po jego kliknięciu dany numer zostanie usunięty z przyszłych wysyłek, co jednocześnie obniży koszty masowej wysyłki.
  • HLR – to element infrastruktury telekomunikacyjnej, który wykorzystasz do sprawdzenia poprawności pozyskanych numerów telefonów przed wysyłką kampanii. Pozwala wykluczyć numery błędne, nieistniejące oraz długotrwale nieaktywne.

Masowy marketing SMS

Wiadomości tekstowa to niezwykle skuteczny kanał marketingu mobilnego. Twoje komunikaty dotrą bezpośrednio i szybko na telefon klienta, nawet bez połączenia z Internetem. Według badań, większość SMS-ów odczytywana jest w ciągu pierwszych 5 minut od dostarczenia, dlatego możesz spodziewać się natychmiastowych rezultatów. Linki umieszczone w wiadomości pozwolą przekierować ruch na stronę marki oraz monitorować skuteczność prowadzonych działań.

  • SMS Branding – SMS z nazwą firmy to podstawowa, darmowa funkcjonalność komunikacji mobilnej. Polega na zastąpieniu numeru telefonu, z którego wysyłana jest wiadomość, wybraną nazwą (od 3 do 11 znaków). Korzystanie z SMS z polem nadawcy poprawia rozpoznawalności marki i tym samym, zwiększa wiarygodność przesyłanych treści. Ze względów bezpieczeństwa, wszystkie pola nadawców są weryfikowane przed akceptacją.
  • Skrócone linki w SMS – adres URL w treści wiadomości pozwoli przekierować ruch na stronę marki. Aby ułatwić korzystanie z łączy stworzyliśmy usługę Idz.do, która pozwala skrócić adres (np. idz.do/masowy). Serwis jest zintegrowany z Panelem Klienta, dzięki czemu możesz monitorować ruch pozyskany z kampanii SMS oraz edytować stworzone łącza.
  • Kupony, bony, vouchery SMS – ze względu na wysoki Open Rate, kody promocyjne przesłane w wiadomościach tekstowych cechują wysokim współczynnikiem konwersji. W Panelu Klienta SMSAPI znajdziesz zintegrowany generator kodów, który ułatwi prowadzenie kampanii z ich wykorzystaniem.
  • Odzyskiwanie porzuconych koszyków – użyj automatycznych przypomnień o niezakupionych produktach i przecenionych artykułach z listy życzeń, aby skutecznie domykać sprzedaż. Kod rabatowy oraz link kierujący do sklepu pozwolą sfinalizować zakupy na urządzeniu mobilnym.
  • Programy lojalnościowe – wykorzystaj bezpośredni kanał komunikacji SMS do zaangażowania grupy najlojalniejszych klientów. Użyj wiadomości tekstowych do przedstawienia im unikalnych wartości i ofert.
  • Wysyłka z pliku – zastosuj pozyskane kontakty dzięki wygodnej wysyłce z pliku (CSV, XLS, XLSX, ODS czy TXT). Niezależnie od jej wielkości, baza danych wgrana do systemu może być szybko wykorzystana do masowej wysyłki SMS.

Obsługa klienta przez SMS

Wiadomość tekstowa jest nieodłączną częścią sprawnej obsługi klienta. Kanał SMS ceniony jest za szybkość, zwięzłość i niskie wymagania systemowe, dlatego tak często używany jest do informowania o procesie realizacji zamówień i dostawy. Dzięki gotowym integracjom system wysyłkowy połączysz z dowolną platformą e-commerce czy CRM, co pozwoli na zautomatyzowanie powiadomień transakcyjnych ułatwiających prowadzenie sprawnego biznesu. Numery odbiorcze SMS są także narzędziem, które usprawnią badanie satysfakcji klientów.

  • Zautomatyzowane powiadomienia – SMS, ze względu na swoje przewagi, jest preferowanym kanałem powiadamiania o procesie zakupowym. Integracja platformy wysyłkowej z systemem obsługi klienta pozwala na zautomatyzowanie komunikacji. SMS transakcyjny może dotyczyć np. dostępności produktów, zaksięgowania wpłaty, skompletowania zamówienia, wysyłki i dostawy.
  • Przypomnienia – SMS sprawdzi się także w lokalach usługowych jako przypomnienie o terminach wizyt oraz jako informacja o zmianach w funkcjonowania lokalu. Wysyłkę komunikatów można z łatwością zautomatyzować, przy jednoczesnym zachowaniu personalnego charakteru.
  • Windykacja – wykorzystaj uwagę, jaką klienci poświęcają nadchodzącym wiadomościom tekstowym do przesłania skutecznych komunikatów windykacyjnych. Wykorzystaj SMS do poinformowania o zalegającej fakturze lub o zbliżającym się terminie spłaty kredytu. Dodaj link do płatności, który pozwoli usprawnić proces i zwiększy ściągalność należności.
  • Uwierzytelnianie wielopoziomowe – SMS jest często wykorzystywany jako część procesu logowania oraz weryfikacji danych wrażliwych. Autoryzacja SMS za pomocą funkcji SMS Authenticator znacząco poprawia bezpieczeństwo użytkowników, a zarazem nie wymaga oddzielnej aplikacji.
  • Budowanie relacji przez SMS – numery odbiorcze 2-WAY (Short code i Long code) pozwalają na prowadzenie dwukierunkowej komunikacji z klientem. Odbiór SMS może odbywać się w Panelu Klienta lub bezpośrednio w zintegrowanym systemie. Wykorzystaj wiadomości tekstowe do nawiązania interakcji z klientem – rozwiązuj problemy, doradzaj i udzielaj informacji przez SMS.
  • Badanie satysfakcji i NPS – po zakończonych zakupach prześlij klientom wiadomość z prośbą o ocenę satysfakcji. Użyj SMS-ów do zbierania cennych informacji na temat prowadzonej działalności i produktów oferowanych przez markę.

Wiadomość PRO

Zaletą Wiadomości PRO jest możliwość wysłania ich ze zdefiniowanego pola nadawcy. Ustawienie własnej nazwy pozwala odbiorcy szybko zidentyfikować podmiot wysyłający komunikat oraz wpływa pozytywnie na wizerunek i wiarygodność marki. Wszystkie pola nadawców są weryfikowane.

Wiadomość PRO

Wiadomość 2-WAY

Wiadomości 2-WAY wysyłane są z 9-cio cyfrowego, losowego numeru GSM, na który odbiorca może odpowiedzieć. Dostępne są także krótkie numery Short code (składające się 4 lub 5 cyfr). Ich przewagą jest łatwość zapamiętania, co jest niezwykle istotne w kampaniach, w których liczy się szybkość reakcji odbiorcy.

Wiadomość 2-WAY

Masowa wysyłka SMS - cennik

Płacisz wyłącznie za wykupiony abonament (postpaid) lub wysłane wiadomości tekstowe (prepaid) oraz zarezerwowane numer odbiorcze. Wszystkie funkcjonalności systemu wysyłkowego oraz wsparcie techniczne i marketingowe są darmowe. Zobacz cennik SMSAPI.

Przykładowa kampania SMS:

Koszt dostarczenia 1000 SMS-ów (PRO lub 2-WAY): 160 PLN
Średni Open rate (w ciągu pierwszych 5 minut): 69%
Średni Click-through rate (dołączonego linku): 88%

Panel Klienta i aplikacja

Wysyłaj SMS z przeglądarki internetowej na komputerze lub z telefonu dzięki aplikacji mobilnej SMSAPI. Wersja web serwisu daje dostęp do wszystkich funkcjonalności, ustawień, płatności i zaawansowanych ustawień platformy wysyłkowej. To tutaj skonfigurujesz konto, ustawisz pole nadawcy czy skonfigurujesz dostęp po API. Wersja mobile jest kompaktową wersją Panelu. Sprawdza się idealnie w nagłych sytuacjach, w których niezbędny jest dostęp do wysyłki SMS.

  • Przeglądarka

    • pełny dostęp do funkcjonalności
    • intuicyjny interfejs
    • chat wsparcia klienta
  • Telefon

    • najważniejsze funkcjonalności
    • zybki dostęp
    • zawsze pod ręka

API

Połącz dowolny system z platformą wysyłkową. Wykorzystaj otwarte API oraz darmowe biblioteki, dzięki którym zautomatyzujesz komunikację i marketing SMS.

  • Automatyzacja – ustaw reguły wysyłki wiadomości do klientów oraz szablony treści, dzięki którym skrócisz czas potrzebny na obsługę zamówień.
  • Personalizacja – pozyskane od klientów dane są cenną informacją, którą możesz wykorzystać przy tworzeniu treści. Zastosuj parametry w wiadomości, dzięki którym system samodzielnie uzupełni szablony SMS odpowiednimi informacjami.
  • Targetowanie i segmentacja – precyzyjnie dobieraj grupę odbiorców na bazie informacji z systemu. Prowadź skuteczny i mierzalny marketing nastawiony na realizację zadań sprzedażowych.
  • Zaawansowane kampanie SMS – wykorzystaj API do uruchomienia zaawansowanych akcji promocyjnych w ATL, podczas eventów i w social media.

Integracje

Sprawdź pełną listę gotowych integracji z systemami e-commerce, marketing automation i CRM.

Zarejestruj konto testowe

  • Darmowa rejestracja w 5 minut
  • Pakiet SMS na start
  • Pełne wsparcie techniczne
Utwórz konto

SMS marketing - opinie ekspertów

Dzisiaj większość kursów realizujemy z polecenia znających i ufających nam klientów. Dzięki współpracy z firmą SMSAPI docieramy do odbiorców w szybko i bezpośrednio. Staramy się nie sprzedawać samej usługi. Rzadziej niż częściej dajemy rabaty, a zarazem „tropimy” sytuacje, w których możemy dodać coś od siebie. Zdecydowanie taniej i łatwiej jest utrzymywać obecnych klientów, niż ciągle pozyskiwać nowych. To bardzo proste – jeśli raz pozyskasz klienta, z którym uda ci się zbudować pozytywne relacje – zyskasz więcej.

Łukasz Gapa

Auto awa

Łukasz Gapa

Wiadomości SMS są niezwykle istotnym narzędziem w działaniach marketingowych Gino Rossi. Dzięki szybkiej i bezpośredniej komunikacji utrzymujemy stały kontakt z naszymi klientami, co realnie wpływa na wolumen sprzedaży, szczególnie gdy ogłaszamy wyprzedaż lub specjalne promocje. Słupki potwierdzają, że SMS to jeden z najlepiej działających kanałów komunikacji marketingowej. Warto jednak pamiętać, że dla zapewnienia maksymalnych efektów należy łączyć kanały, np. SMS z e-mail. Takie kampanie przynoszą najlepsze rezultaty.

Wojciech Chochołowicz

Gino Rossi

Wojciech Chochołowicz

Wybraliśmy kanał SMS-owy ze względu na personalną relację, którą tworzy z odbiorcą. Z wiadomości korzystamy przy okazji większych kampanii kilka razy w roku, aby zwiększyć skuteczność akcji łączymy kilka kanałów jednocześnie, co zdecydowanie wpływa na konwersję. Nasze doświadczenie wskazuje, że kampanie łączące e-mail i SMS mogą osiągać nawet 30% większe wyniki.

Wojciech Tomaszewski

Answear.com

Wojciech Tomaszewski

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS-ów na start!

Utwórz konto