Szkolenie online Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie

Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz wszystkich, którzy chcą prowadzić lepsze działania promocyjne.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI - Piotr Czynsz ExpertSender

Trzeci odcinek Audycji Partnerskiej to wywiad z Piotrem Czynszem z ExpertSender. Rozmawiamy na temat przyszłości e-commerce, nowym podejściu do sprzedaży online oraz zalet, jakie daje połączenie narzędzi marketing automation z komunikacją SMS.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI - Maciej Cebertowicz Sky-Shop

W drugim odcinku Audycji Partnerskiej rozmawiamy z Maciejem Cebertowiczem – Managerem ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktu w Sky-Shop. Posłuchaj krótkiego wywiadu, z którego dowiesz się, dlaczego sprzedaż online połączona z komunikacja SMS działa lepiej!

Czytaj więcej
Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Wraz z Shoper sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.

Czytaj więcej

Już za kilka dni rozpocznie się największe święto wyprzedaży – Black Friday 2020. Oferty polskich firm z branży marketing automation, CRM i e-commerce znajdziesz poniżej. Wykorzystaj je, aby oszczędzić na usługach i narzędziach, które wykorzystujesz każdego dnia!

Czytaj więcej

Zanim podzielimy się opłatkiem w domowym zaciszu minie jeszcze kilka tygodni, w tym czasie będziemy musieli przetrwać kolorowe bombki, renifery i wszędobylskie “Last Christmas”. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni szalonych wyprzedaży czyli Black Friday i Cyber Monday. Co zrobić, aby nie przespać końcówki roku i zawalczyć o konsumenta, który w tym okresie jest skory wydać więcej i częściej niż zwykle?

Czytaj więcej