Blog

W imieniu całego zespołu SMSAPI życzymy Ci i Twoim bliskim najpogodniejszych Świąt Wielkanocnych, pyszności na stole, pogody ducha i mokrego poniedziałku! Przygotowaliśmy dla Ciebie małą niespodziankę — gotową grafikę, w której umieścisz swoje zdjęcie.

Czytaj więcej
SMSAPI Gazele Biznesu 2018

To już czwarty raz z rzędu jak otrzymaliśmy Gazelę Biznesu. Tym razem jednak nagroda ma wyjątkowe znaczenie, ponieważ nigdy nie byliśmy ocenieni tak wysoko. Zajęliśmy 52 miejsce w rankingu ogólnopolskim i 6. w województwie śląskim. Względem 2017 przeskoczyliśmy więc o 210 miejsc do góry.

Czytaj więcej
SMSAPI LINK Conversations RCS

Brak konkretów na temat RCS (Rich Communication Services) studzi oczekiwania rynku. Co więcej, przedłużająca się data europejskiej premiery zmusza do poszukiwania nowych technologii, które pozwoliłyby urozmaicić komunikację na linii marka - klient. Rozglądając się za alternatywami warto przyjrzeć się bliżej interfejsowi konwersacyjnemu, który łączy kanały takiej jak czat, SMS, RCS (jeśli jest dostępny w danym kraju) czy WhatsApp.

Czytaj więcej
SMSAPI 2018

Zmieniająca się cyferka na końcu roku jest zawsze dobrym pretekstem, żeby pochwalić się osiągnięciami i ważnymi wydarzeniami. Mamy co świętować, ponieważ nasi klienci wysłali rekordową liczbę SMS-ów: 990 milionów! 2018 upłynął pod znakiem rewolucji związanej z wprowadzeniem RODO. Nie przeszkodziło to jednak w prowadzeniu interesujących kampanii SMS zgodnych z najnowszymi trendami. Na końcu wpisu znajdziecie infografikę prezentującą osiągnięcia minionego roku.

Czytaj więcej

Wraz z dołączeniem do międzynarodowej grupy LINK Mobility Group, firma-właściciel marki SMSAPI zmienia swoją nazwę na LINK Mobility Poland Sp. z o.o. Wyjaśniamy, jakie skutki niesie ze sobą ta zmiana.

Czytaj więcej

Zanim podzielimy się opłatkiem w domowym zaciszu minie jeszcze kilka tygodni, w tym czasie będziemy musieli przetrwać kolorowe bombki, renifery i wszędobylskie “Last Christmas”. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni szalonych wyprzedaży: Black Friday (przede wszystkim w sklepach tradycyjnych) i Cyber Monday (głównie w e-commerce), które stają się coraz bardziej popularne w Polsce.

Czytaj więcej