Dla mediów

SMSAPI to marka LINK Mobility Poland

LINK Mobility Poland sp. z o. o. (dawniej ComVision sp. z o. o.)

Ul. Toszecka 101

44-117 Gliwice

Polska

NIP:

969-156-67-36

Krajowy Rejestr Sądowy:

0000350201 Sąd Rejonowy w Gliwicach

Kapitał zakładowy:

100 000 zł

Materiały

Logo icon

Logo

rozmiar: 11.6 MB

Pobierz
Zestaw prasowy icon

Zestaw prasowy

rozmiar: 476 kB

Pobierz
Księga znaku icon

Księga znaku

rozmiar: 8.88 MB

Pobierz

Biuro prasowe

Nasze najnowsze informacje prasowe.

32 lata temu wysłano SMS-em pierwsze życzenia świąteczne

Historia SMS-owania rozpoczęła się od wysłanych 32 lata temu życzeń: Merry Christmas. Pierwszą wiadomość wysłał do kolegów programista z Vodafone. Choć architekci telefonii komórkowej planowali, że będzie to ich wewnętrzny system wspierający komunikację techniczną, dzisiaj SMS-y są niezbędnym kanałem komunikacji w prywatnej, urzędowej i biznesowej.

opublikowano:

3 grudnia 2024

Black Friday przez pokolenia

Tylko 10 proc. badanych Polaków deklaruje, że nie skorzysta z promocji z okazji Black Friday – wynika z tegorocznej edycji badania realizowanego przez SMSAPI. Można więc śmiało powiedzieć, że jest to zjawisko powszechne w skali całego społeczeństwa. Ale analizując odpowiedzi w podziale na wiek respondentów, zauważyć można szereg różnic. Co i jak kupują konsumenci z poszczególnych pokoleń oraz jak podchodzą do wydarzeń takich, jak Black Friday?

opublikowano:

22 listopada 2024

Kilkanaście milionów Polek i Polaków czeka na Black Friday. Większość z gotową listą zakupów

Chociaż ostatni piątek listopada nazywany Black Friday zaczyna sezon świątecznych wyprzedaży, to aż 72 proc. kupujących z Polski szuka tego dnia w sklepach dawno upatrzonych produktów – dwukrotnie chętniej niż prezentów czy spontanicznych okazji – wynika z nowego badania SMSAPI. Ponad połowa respondentów w ciemno deklaruje, że zrobi tego dnia zakupy.

opublikowano:

6 listopada 2024

Traffic pumping. Sztuczny ruch – realne straty

Sztucznie generowany ruch może być znaczącym zagrożeniem dla produktów i usług, których działanie opiera się na sieci internetowej lub telefonicznej. Choć traffic pumping jest procederem, z którym starają się walczyć zarówno instytucje państwowe jak i operatorzy, to warto również samemu korzystać z narzędzi, które poprawiają bezpieczeństwo biznesu.

opublikowano:

21 października 2024

Zostań Przyjacielem SMSAPI!

Chcesz zamieścić tu swoją SMS-ową historię? Odezwij się!

Kontakt

Zarejestruj się za darmo

Błyskawiczna rejestracja w 15 sekund. 50 SMS‑ów na start!

Utwórz konto