Coraz częściej otrzymuję od naszych klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.

Biznesowe wiadomości tekstowe to zdecydowanie więcej niż komunikaty sprzedażowe. Z tego artykułu dowiesz się o przewagach, jakie daje zautomatyzowanie wysyłek SMS. Są one standardem w e-commerce i obsłudze klienta, ale sprawdzają się także w innych branżach. Poznaj najczęstsze sposoby wykorzystania i zalety SMS-ów transakcyjnych.
OPUBLIKOWANO:
24 stycznia, 2020

Kiedy ostatnio poddałeś analizie swoje działania marketingowe? Spokojnie, nie musisz zlecać tego zadania na zewnątrz. Przeczytaj, jak samemu przeprowadzić szybki audyt kampanii SMS! Sprawdź czy korzystasz z najważniejszych funkcjonalności i czy spełniasz wszystkie wymogi prawne oraz zasady permission marketingu. Poznaj 5 wskazówek, które ułatwi Ci pracę i uczyni wysyłki skuteczniejszymi.
OPUBLIKOWANO:
9 września, 2019

Seria "Marketing SMS w Twojej branży" ma na celu prezentację przykładów, jak korzystać z narzędzi marketingu SMS, aby zwiększać sprzedaż, podnosić jakość obsługi klienta i realizować cele wizerunkowe. Serię zaczynamy od szeroko rozumianego rynku mody, obuwia i dodatków. Przedstawione rozwiązania potwierdzone są przez specjalistów z branży w wideoreferencjach i case studies, które znajdziesz na końcu artykułu.
OPUBLIKOWANO:
28 lutego, 2019

Czym jest permission marketing i dlaczego to takie istotne, żeby opierać komunikację na zgodzie (i nie mówię wyłącznie o marketingowych checkbox-ach)? To kwestia szacunku, do prywatności, czasu i inteligencji odbiorców, bez których wegetuje się na spamowym poletku. Jak wykorzystać RODO i permission marketing jako atut?
OPUBLIKOWANO:
26 listopada, 2018

Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęły już kilkanaście miesięcy (o ile nie kilka lat). I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w kontekście marketingu SMS. W tym FAQ RODO zebraliśmy i odpowiedzieliśmy więc na najczęściej poruszane kwestie.