Blog

Choć standardowa wiadomość SMS składa się jedynie ze 160 znaków, to można w niej przesłać dowolną treść, grafikę, a nawet aplikację. Taką możliwość daje funkcja skróconego linku. Za jego pomocą z łatwością przekierujemy naszych odbiorców np. na stronę internetową, gdzie znajdą oni więcej informacji. Takie rozwiązanie łączy szybki czas dostarczania i wysoki Open Rate wiadomości SMS, z możliwościami jakie daje internet, dlatego świetnie sprawdza się w kampaniach marketingowych.

Czytaj więcej

Czy komunikacja w mediach społecznościowych dla e-commerce powinna być prowadzona w inny sposób niż dla marek, które takowych sklepów nie posiadają?

Czytaj więcej

Poznaj rozwiązanie WhatsApp Business API, które pozwoli Ci rozszerzyć i ulepszyć komunikację firmy o kanał WhatsApp. Przeczytaj, jak rozmawiać ze swoimi klientami przy pomocy jednego z najbardziej popularnych komunikatorów na Świecie.

Czytaj więcej

Komunikacja SMS dla firm jest często utożsamiania z jednokierunkowym przekazem na linii firma – klient. Nic bardziej mylnego, przecież wiadomości tekstowe są stworzone do rozmów, także tych biznesowych! Poznaj numery Short code i Long code, które pozwalają prowadzić dialog z konsumentem, automatyzować obsługę klienta oraz dużo, dużo więcej.

Czytaj więcej

Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z iCEA

SMSAPI i iCEA zacieśniają współpracę! Posłuchaj (lub przeczytaj) pierwszej Audycji Partnerskiej SMSAPI z Pawłem Chybickim - dyrektorem do spraw rozwoju iCEA i dowiedz się więcej na temat korzyści, jakie wynikają z połączenia działań marketingu SMS i SEO.

Czytaj więcej