Blog ekspercki
Credit cards in shopping cart and laptop, Black Friday Sale concept

Wielkie promocje, czyli jak przygotować się na Black Friday

Dziś jest 16 listopada. Zanim rozpakujemy prezenty minie jeszcze ponad 5 tygodni. Choć czasem trudno w to uwierzyć, kolorowe bombki, renifery i „Last Christmas” już teraz nie dają o sobie zapomnieć. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni szalonych wyprzedaży Black Friday (przede wszystkim w sklepach tradycyjnych) i Cyber Monday (głównie w e-commerce), które stają się coraz bardziej popularne w Polsce.

Czytaj więcej
339_content_marketing_doodle_concept

W treści siła – czyli jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

W dobie wszechobecnej technologii komunikaty marketingowe docierają do odbiorcy z każdego zakątka, czy  on tego chce czy też nie. Neonowy billboard, product placement podczas ulubionego klipu na YouTube czy zapętlone wideo przepełnione treścią - przeciętny Kowalski bombardowany jest setką tysięcy słów dziennie, choć jest w stanie zapamiętać jedynie 10% z nich.  

Czytaj więcej
raport

Trendy w komunikacji mobilnej 2016 – raport SMSAPI we współpracy z IPSOS

Era komunikacji mobilnej trwa i rozwija się dynamicznie, a smartfony stały się integralną częścią życia każdego Polaka. To niezaprzeczalny fakt, który muszą uświadomić sobie firmy i marketerzy, jeżeli chcą tworzyć efektywną komunikację z klientem.

Czytaj więcej
_EGE5124_1920px_CUT

SMS zawsze dotrze do odbiorcy

rozmowa z Konradem Samulskim i Tomaszem Szulc – współzałożycielami startupu wulu.pl

Czytaj więcej
Gazela Biznesu Gala

Mamy Gazelę Biznesu!

Publikowany przez Puls Biznesu ranking Gazele Biznesu to lista najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W tym roku znaleźliśmy się wśród laureatów, dzięki wzrostowi o 369% jaki zanotowaliśmy od 2012 roku.

Czytaj więcej
screen-newsletter-sms-obrazek

Nowa wersja funkcji Newsletter SMS

Z przyjemnością informujemy, że wczoraj uruchomiliśmy nową wersję widgetu Newsletter SMS. Zmiana polega na odświeżeniu wyglądu formularza oraz wprowadzeniu możliwości edycji jego kolorystyki (co pozwala na dopasowanie go do własnej identyfikacji wizualnej firmy lub produktu).

Czytaj więcej