Blog ekspercki

#NoHacked: Uwierzytelnianie dwuczynnikowe z wykorzystaniem SMS

Bezpieczeństwo przede wszystkim. Każda firma oferująca usługi przez internet niezależnie czy jest to bank, sklep internetowy czy serwis społecznościowy powinna możliwie najlepiej zabezpieczyć dane swoich użytkowników przed dostępem osób trzecich.

Czytaj więcej
marketing promocja na walentynki

SMS powered with love, czyli większa sprzedaż na Walentynki

Jak wykorzystać marketing SMS do podniesienia poziomu sprzedaży w Walentynki? Przeczytaj nasz poradnik i wypróbuj go w swojej firmie. Znajdziesz w nim przykłady kampanii, gotowe wzory wiadomości tekstowych oraz statystyki wysyłek SMS. W Walentynki pomożemy Ci także sprawić przyjemność Twoim bliskim - już teraz możesz zaplanować wysyłkę darmowego SMS z miłosnym obrazkiem lub klipem na idz.do/smslove! :) ❤️

Czytaj więcej

Mamy Gazelę Biznesu!

Publikowany przez Puls Biznesu ranking Gazele Biznesu to lista najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W tym roku ponownie znaleźliśmy się wśród laureatów, dzięki wzrostowi o 200% jaki zanotowaliśmy pomiędzy 2012-2015 rokiem. 

Czytaj więcej

Prawne aspekty marketingu SMS

Coraz częściej otrzymuję od naszych Klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.

Czytaj więcej

Podsumowanie roku 2016 – animacja

W 2016 sięgnęliśmy dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Poznajcie największe sukcesy SMSAPI w minionym roku przedstawione w postaci animacji.

Czytaj więcej

Trendy w komunikacji mobilnej – INFOGRAFIKA

W poprzednim roku razem z IPSOS przygotowaliśmy badanie Trendy komunikacji mobilnej, którego wynikiem stał się kompleksowy raport diagnozujący kondyncję mobile w Polsce. Przygotowaliśmy infografikę, która przedstawia główne wnioski dotyczące komunikacji SMS i stanowi skoncentrowaną dawkę wiedzy o preferencjach otrzymywania informacji handlowych przez odbiorców w Polsce. 

Czytaj więcej