Blog ekspercki

Prawne aspekty marketingu SMS

Coraz częściej otrzymuję od naszych Klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.

Czytaj więcej

Podsumowanie roku 2016 – animacja

W 2016 sięgnęliśmy dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Poznajcie największe sukcesy SMSAPI w minionym roku przedstawione w postaci animacji.

Czytaj więcej

Trendy w komunikacji mobilnej – INFOGRAFIKA

W poprzednim roku razem z IPSOS przygotowaliśmy badanie Trendy komunikacji mobilnej, którego wynikiem stał się kompleksowy raport diagnozujący kondyncję mobile w Polsce. Przygotowaliśmy infografikę, która przedstawia główne wnioski dotyczące komunikacji SMS i stanowi skoncentrowaną dawkę wiedzy o preferencjach otrzymywania informacji handlowych przez odbiorców w Polsce. 

Czytaj więcej
wysyłanie SMS

Świąteczne inspiracje SMS dla e-commerce

Tradycyjnie, grudzień to czas, w którym klienci wydają najwięcej. Kupowanie prezentów 🎁, większe zakupy spożywcze związane ze świętami 💰, wyjazdy sylwestrowe 🎉 – trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki zakupów nie notowałby dużego wzrostu sprzedaży. W tym czasie doskonale sprawdza się komunikacja SMS, która jest dobrze znanym i skutecznym narzędziem eCommerce. Poniżej kilka przykładów wykorzystania SMS w promocjach świątecznych, noworocznych i w składaniu życzeń! 🎄 

Czytaj więcej

Wielkie promocje, czyli jak przygotować się na Black Friday

Dziś jest 16 listopada. Zanim rozpakujemy prezenty minie jeszcze ponad 5 tygodni. Choć czasem trudno w to uwierzyć, kolorowe bombki, renifery i „Last Christmas” już teraz nie dają o sobie zapomnieć. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni szalonych wyprzedaży Black Friday (przede wszystkim w sklepach tradycyjnych) i Cyber Monday (głównie w e-commerce), które stają się coraz bardziej popularne w Polsce.

Czytaj więcej

W treści siła – czyli jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

W dobie wszechobecnej technologii komunikaty marketingowe docierają do odbiorcy z każdego zakątka, czy  on tego chce czy też nie. Neonowy billboard, product placement podczas ulubionego klipu na YouTube czy zapętlone wideo przepełnione treścią - przeciętny Kowalski bombardowany jest setką tysięcy słów dziennie, choć jest w stanie zapamiętać jedynie 10% z nich.  

Czytaj więcej