Blog ekspercki

Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak wybrać odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.

Czytaj więcej

Nowość! Od dzisiaj możesz zwiększyć efektywność kampanii mailingowej za pomocą SMS. Prosta funkcjonalność w naszym panelu umożliwi zwiększenie współczynnika otwieralności e-maili oraz zaangażowanie odbiorców.

Czytaj więcej

Komunikację z odbiorcą, zarówno w relacji B2B i B2C, należy traktować kompleksowo. Zauważamy wiele wspólnych cech SMS i innych narzędzi komunikacji, w tym e-maila. W trakcie rozmów z Judytą Mojżesz-Zimonczyk, Head of PR & Marketing w INIS, znaleźmy wiele punktów styku oraz możliwości osiągnięcia efektu synergii między wiadomością tekstową i e-mailem. W ten sposób powstał pomysł stworzenia e-booka "Co łączy e-maila z SMSem? Jak wykorzystać je w skutecznej komunikacji?". Zobaczcie efekty!

Czytaj więcej

Zobacz, jak wykorzystać krótki numer odbiorczy w celu zwiększenia ilości pozyskanych leadów lub do mierzenia skuteczności reklamy outdoorowej! 

Czytaj więcej

Bezpieczeństwo przede wszystkim. Każda firma oferująca usługi przez internet niezależnie czy jest to bank, sklep internetowy czy serwis społecznościowy powinna możliwie najlepiej zabezpieczyć dane swoich użytkowników przed dostępem osób trzecich.

Czytaj więcej
marketing promocja na walentynki

Jak wykorzystać marketing SMS do podniesienia poziomu sprzedaży w Walentynki? Przeczytaj nasz poradnik i wypróbuj go w swojej firmie. Znajdziesz w nim przykłady kampanii, gotowe wzory wiadomości tekstowych oraz statystyki wysyłek SMS. W Walentynki pomożemy Ci także sprawić przyjemność Twoim bliskim - już teraz możesz zaplanować wysyłkę darmowego SMS z miłosnym obrazkiem lub klipem na idz.do/smslove! :) ❤️

Czytaj więcej