SMSAPI Jak łatwo zmierzyć NPS w Twojej firmie? Jakub Kluz

W jaki sposób szybko i rzetelnie zmierzyć satysfakcję klientów z usług i produktów marki? Aby odpowiedzieć na to pytanie wzieliśmy sprawy we własne ręcę i postanowiliśmy wykorzystać najbliższym nam kanał komunikacji - wiadomość tekstową. O tym, czym jest badanie NPS, w jaki sposób je przeprowadzić i jak zinterpretować wynik opowiada Jakub Kluz - Product Manager w SMSAPI.

Czytaj więcej

Najnowszy raport SMSAPI i Shoper przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.

Czytaj więcej

Razem z Shoper zapraszamy do zapoznania się z nowym raportem Komunikacja sklepów internetowych. Podzieliliśmy go na dwa rozdziały, w pierwszym analizujemy przyzwyczajenia zakupowe klientów polskich e-commerców. Pobierz pełną wersję raportu Komunikacja sklepów internetowych.

Czytaj więcej

Zapraszamy do zapoznania się z najważniejszymi wnioskami z naszego badania polskiego e-commerce. Wraz z Shoper sprawdziliśmy, w jaki sposób przebiega komunikacja sklepów internetowych z klientami, co jest najważniejsze w kontakcie ze sprzedającym oraz jak zadbać o lojalność kupujących.

Czytaj więcej

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tej części dowiesz się jak tworzyć bazę kontaktów do wysyłek wiadomości z panelu SMSAPI.

Czytaj więcej

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku dowiesz się jak przeprowadzić wysyłkę z pliku.

Czytaj więcej