Blog

Komunikacja SMS doskonale wspiera sprzedaży i obsługę klientów w e-commerce. Dlatego większość platform sklepów internetowych można zintegrować z SMSAPI. W gronie gotowych integracji naszego API znajduje się także Shoper, jedno z najbardziej popularnych rozwiązań e-commerce na rynku.

Czytaj więcej

W codziennej pracy idzie krok w krok z empatią. Razem ze swoim zespołem sprawia, że doświadczenie Klientów SMSAPI przekracza ich oczekiwania i wywołuje "efekt WOW!". Odpowiada na wszystkie pytania, doradza i zapewnia szybką i spójną obsługę klienta. O tym, jak BOK sprawia, że użytkownicy platformy czują się zaopiekowani, znają wszystkie funkcjonalności i jak radzą sobie z setkami rozmów dziennie - rozmawialiśmy z Katarzyną Pamuła, kierowniczką Biura Obsługi Klienta SMSAPI. 

Czytaj więcej

Marketing SMS to nie tylko narzędzie do masowych wysyłek. To również kanał skutecznej i przemyślanej komunikacji z klientami. Chcesz, aby Twoje wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty? Skorzystaj z naszej listy kontrolnej i sprawdź, czy podczas planowania wysyłki SMS nie zapomniałeś o najważniejszych elementach decydujących o jej jakości.

Czytaj więcej

Klient czasem sam chce zostawić nam swoje dane. Zazwyczaj wtedy, gdy otrzymuje w zamian coś wartościowego. Możliwości na zainteresowanie klienta jest wiele: kupon rabatowy, darmowy poradnik czy jakościowy content, do którego można uzyskać dostęp poprzez zapisanie się na newsletter. Doskonałym źródłem tego typu leadów jest format stworzony przez Facebooka - Lead Ads. Jego mechanika rodzi ograniczenia, które jednak pokonujemy razem z Fasttony.es.

Czytaj więcej

Och, RODO! Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęły już prawie 2 miesiące. I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w kontekście marketingu SMS. Zebraliśmy więc najczęściej poruszane kwestie i szczegółowo je opisujemy.

Czytaj więcej

Firmy działające w sieci na różne sposoby bronią się przed nielegalnym dostępem do danych ich klientów. Hasło nawet bardzo silne i stworzone zgodnie z wytycznymi wymaganymi przez administratorów sieci może nie dać rady internetowym złodziejom. Wtedy przydaje się multi-factor authentication - wieloskładnikowe uwierzytelnianie.

Czytaj więcej