Blog

Komunikacja SMS dla firm jest często utożsamiania z jednokierunkowym przekazem na linii firma – klient. Nic bardziej mylnego, przecież wiadomości tekstowe są stworzone do rozmów, także tych biznesowych! Poznaj numery Short code i Long code, które pozwalają prowadzić dialog z konsumentem, automatyzować obsługę klienta oraz dużo, dużo więcej.

Czytaj więcej

Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI: Paweł Chybicki z iCEA

SMSAPI i iCEA zacieśniają współpracę! Posłuchaj (lub przeczytaj) pierwszej Audycji Partnerskiej SMSAPI z Pawłem Chybickim - dyrektorem do spraw rozwoju iCEA i dowiedz się więcej na temat korzyści, jakie wynikają z połączenia działań marketingu SMS i SEO.

Czytaj więcej
SMSAPI Dobrze Ci Radze edrone Marcin Lewek

Osoby o zachowawczym podejściu do rzeczywistości mogą stwierdzić, że skoro e-commerce jeszcze w 2019 stanowił nieco ponad szóstą część wartości całego rynku sprzedaży detalicznej, to wraz z całkowitym odmrożeniem sprzedaży offline należy spodziewać się łatwego i szybkiego powrotu stałego strumienia przychodów. Patrząc z perspektywy społeczeństwa uwięzionego na ponad 2,5 miesiąca wśród czterech ścian, wydaje się to słuszny tok rozumowania. Nic prostszego niż po prostu otworzyć drzwi sklepów stacjonarnego i cieszyć się całym dobrodziejstwem inwentarza...

Czytaj więcej
SMSAPI Nowa Aplikacja Mobilna Android

Odświeżyliśmy naszą aplikację mobilną do obsługi wysyłek SMS! Nowa wersja jest już dostępna na Google Play oraz App Store. Aktualizacja, tak jak sama aplikacja, jest darmowa. Sprawdź, co zmieniliśmy i jak wykorzystasz nowe funkcjonalności!

Czytaj więcej
SMSAPI Piotr Bartos Insly Wywiad Ubezpieczenia SMS

Co jest najważniejszym dla nowoczesnego agenta ubezpieczeniowego? Według Piotra Bartosa, od 15 lat związanego z branżą ubezpieczeń, jest nim odpowiednia organizacja pracy. Usprawnianie i mądre zarządzanie procesami obsługi klienta stało się bowiem wyznacznikiem sprawnie działającego sprzedawcy. W wywiadzie przybliżamy system Insly, który pozwala zoptymalizować pracę pośredników ubezpieczeniowych, a także zautomatyzować komunikację z klientami.

Czytaj więcej