Blog

Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc - stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.

Czytaj więcej
wysyłanie SMS

Tradycyjnie grudzień to miesiąc, w którym klienci wydają najwięcej. Kupowanie prezentów, większe zakupy spożywcze, wyjazdy sylwestrowe – trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki nie notowałaby wzrostu sprzedaży. W tym czasie doskonale sprawdzają się dobrze znane wiadomości SMS, których wysoką skuteczność trudno porównywać z innymi formami komunikacji. Poniżej kilka przykładów wykorzystania SMS w promocjach świątecznych, noworocznych i życzeniach! 

Czytaj więcej

Czym jest permission marketing i dlaczego to takie istotne, żeby opierać komunikację na zgodzie (i nie mówimy tutaj wyłącznie o marketingowych checkbox-ach)? To kwestia szacunku, do prywatności, czasu i inteligencji odbiorców, bez których będziemy wegetować na spamowym poletku. I jak w to wszystko wpisuje się marketing SMS?

Czytaj więcej

W dobie wszechotaczającej technologii, komunikaty marketingowe docierają do odbiorcy z każdego zakątka, czy tego chce czy nie. Neonowy billboard, product placement podczas ulubionego klipu na YouTube czy zapętlone wideo przepełnione treścią - przeciętny Kowalski bombardowany jest setką tysięcy słów dziennie, choć w najlepszym przypadku jest w stanie zapamiętać jedynie 10% z nich.  

Czytaj więcej

Zanim podzielimy się opłatkiem w domowym zaciszu minie jeszcze kilka tygodni, w tym czasie będziemy musieli przetrwać kolorowe bombki, renifery i wszędobylskie “Last Christmas”. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni szalonych wyprzedaży: Black Friday (przede wszystkim w sklepach tradycyjnych) i Cyber Monday (głównie w e-commerce), które stają się coraz bardziej popularne w Polsce.

Czytaj więcej

Z roku na rok coraz więcej polskich internautów kupuje w sieci - wynika z badania przeprowadzonego przez Gemius. Całodobowa dostępność e-sklepów, wygoda czy niższe ceny od tych w sklepach stacjonarnych to tylko kilka z przyczyn, z których Polacy pokochali zakupy online. Z kolei osoby z branży e-commerce starają się coraz bardziej profesjonalnie podchodzić do promocji i obsługi sklepów internetowych. Kolejna szansa na zwiększenie swojej wiedzy nadchodzi wielkimi krokami. Już niebawem kolejna edycja Tour de e-commerce!

Czytaj więcej