Blog SMSAPI

Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce

Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

Walentynki SMS powered with love, czyli większa sprzedaż na Walentynki

Walentynki SMS powered with love, czyli większa sprzedaż na Walentynki

Jak wykorzystać marketing SMS do podniesienia sprzedaży w Walentynki? Przeczytaj nasz poradnik, znajdziesz w nim przykłady kampanii na Walentynki SMS, gotowe wzory wiadomości tekstowych oraz statystyki wysyłek SMS. ❤️

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: zwiększ bezpieczeństwo strony z dwuetapową weryfikacją SMS

Dobrze Ci radzę: zwiększ bezpieczeństwo strony z dwuetapową weryfikacją SMS

W tym artykule omówię logowanie z dwuetapową weryfikacją SMS i przedstawię korzyści z jego stosowania.

Czytaj artykuł
Podsumowanie 2024 w SMSAPI i branży plus spojrzenie na trendy 2025

Podsumowanie 2024 w SMSAPI i branży plus spojrzenie na trendy 2025

Co to był za rok! Podsumowujemy 2024 i patrzymy z nadzieją w przyszłość. Przeczytaj podsumowanie 2024 i trendy 2025.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: jak wykorzystać SMS w komunikacji z uczestnikami wydarzeń

Dobrze Ci radzę: jak wykorzystać SMS w komunikacji z uczestnikami wydarzeń

Komunikacja SMS z uczestnikami wydarzeń jest najważniejszym elementem każdej udanej konferencji, szkolenia czy eventu.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: 2FA – co to jest i dlaczego warto stosować w aplikacjach

Dobrze Ci radzę: 2FA – co to jest i dlaczego warto stosować w aplikacjach

Uwierzytelnianie dwuskładnikowe (2FA) to metoda zabezpieczania zarządzania tożsamością i dostępem, która wymaga dwóch form identyfikacji w celu uzyskania dostępu do zasobów i danych.

Czytaj artykuł
SMS reklamowy – jak napisać treść SMS do klienta (przykłady)

SMS reklamowy – jak napisać treść SMS do klienta (przykłady)

SMS reklamowy uchodzi za jedno z najbardziej skutecznych narzędzi w arsenale marketingu mobilnego. Zobacz przykłady treści SMS, kodeks dobrych praktyk i sposoby na pomiar skuteczności.

Czytaj artykuł