Blog
bmw

Kampania MMS koncernu BMW to z pewnością jeden z najbardziej spektakularnych przykładów wykorzystania marketingu mobilnego. Promocję zorganizowano na terenie Niemiec i dzięki precyzyjnie dobranej grupie docelowej, personalizacji treści oraz idealnemu umiejscowieniu w czasie kampanię zakończono z fenomenalnym rezultatem.

Czytaj więcej
SMSAPI Magento Integracja SMS E-commerce

Z radością prezentujemy wtyczkę SMS Notification dla platformy Magento2! Jest to oficjalna integracja SMSAPI, już dostępna bezpłatnie na Magento Marketplace. Poznaj możliwości rozszerzenia i dowiedz się, jak uruchomić system powiadomień SMS dla serwisów e-commerce.

Czytaj więcej
SMSAPI Hotel SMS KWHotel

Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.

Czytaj więcej

Zanim podzielimy się opłatkiem w domowym zaciszu minie jeszcze kilka tygodni, w tym czasie będziemy musieli przetrwać kolorowe bombki, renifery i wszędobylskie “Last Christmas”. Pierwszą oznaką świątecznej gorączki są dni szalonych wyprzedaży czyli Black Friday i Cyber Monday. Co zrobić, aby nie przespać końcówki roku i zawalczyć o konsumenta, który w tym okresie jest skory wydać więcej i częściej niż zwykle?

Czytaj więcej
SMSAPI Rafał Gibczyński Solven SMS Windykacja

Jak prowadzić skuteczną komunikację w branży pożyczkowej? Do czego i jak wykorzystać wiadomości tekstowe w kontakcie z pożyczkobiorcą? Na te i inne pytania odpowiada Rafał Gibczyński - CEO firmy Solven Finance. Poruszamy kwestie techniczne masowych wysyłek SMS, personalizacja, jak i wizerunkowe. Dowiedz się jak działa nowoczesna komunikacja nastawiona na zadowolenie klienta i efekty sprzedażowe.

Czytaj więcej
Marketing SMS w cateringu

W pracy biurowej często spotykanym zwyczajem jest wspólne zamawianie posiłków. W zespole SMSAPI stało się to już niemal rutyną, że gdy zegar wybija 11-tą, "dyżurujący" pracownik cierpliwie zbiera zamówienia od reszty. Nie wchodząc w kwestię optymalizacji tego procesu, oto kilka pomysłów na usprawnienie obsługi klienta i marketingu firm gastronomicznych.

Czytaj więcej