content

Sprawdź efektywność SMS marketingu: 10 warunków do spełnienia

Sprawdź efektywność SMS marketingu: 10 warunków do spełnienia

Chcesz, aby masowe wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty?

Czytaj artykuł
Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Co to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS

Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.

Czytaj artykuł
Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.

Czytaj artykuł
Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj artykuł
Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.

Czytaj artykuł