content

Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta

Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.

Czytaj artykuł
Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj artykuł
Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?

Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?

Dlaczego niektóre wiadomości zamiast numeru mają nazwę? Jak wysłać SMS bez numeru?

Czytaj artykuł
Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.

Czytaj artykuł
Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS‬ możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł