content
WiedzaSprawdź efektywność SMS marketingu: 10 warunków do spełnienia
Chcesz, aby masowe wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty?
Czytaj artykuł
WiedzaCo to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS
Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.
Czytaj artykuł
WiedzaOd świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta
Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.
Czytaj artykuł
WiedzaAudyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?
Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.
Czytaj artykuł
WiedzaJak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?
Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.
Czytaj artykuł
WiedzaWiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem
Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.
Czytaj artykuł