content

Od świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta
Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.
Czytaj artykuł
Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?
Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.
Czytaj artykuł
Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?
Dlaczego niektóre wiadomości zamiast numeru mają nazwę? Jak wysłać SMS bez numeru?
Czytaj artykuł
Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?
Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.
Czytaj artykuł
Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem
Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.
Czytaj artykuł
Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS
Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.
Czytaj artykuł