Prezenty wszelkiego typu, większe zakupy spożywcze – trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki nie notowałaby wzrostu sprzedaży. W tym czasie doskonale sprawdzają się dobrze znane wiadomości SMS, których wysoką skuteczność trudno porównywać z innymi formami komunikacji. Poniżej kilka przykładów wykorzystania wiadomości tekstowych w promocjach świątecznych i noworocznych!

Czytaj więcej

Choć standardowa wiadomość SMS składa się jedynie ze 160 znaków, to można w niej przesłać dowolną treść, grafikę, a nawet aplikację. Taką możliwość daje funkcja skróconego linku. Za jego pomocą z łatwością przekierujemy naszych odbiorców np. na stronę internetową, gdzie znajdą oni więcej informacji. Takie rozwiązanie łączy szybki czas dostarczania i wysoki Open Rate wiadomości SMS, z możliwościami jakie daje internet, dlatego świetnie sprawdza się w kampaniach marketingowych.

Czytaj więcej

Istnieją takie rozmowy, których za nic w świecie nie możemy zapomnieć. Kilka zdań wymienionych mimochodem, a nagle pojawiają się nowe pomysły lub patrzymy na coś z zupełnie innej perspektywy. Tak samo powinno być w komunikacji SMS pomiędzy firmą a klientem! Ważne, więc by celem wysyłki było kreowanie wartości dodanej i pozytywne wrażenia. Poniżej kilka pomysłów na zredagowanie treści SMS-a, który przyciągnie uwagę odbiorców i zmotywuje ich do działania.

Czytaj więcej

Decydując się na wykorzystywanie masowej wysyłki SMS masz możliwość ustalenia własnego pola nadawcy, czyli nazwy, która wyświetli się zamiast numeru telefonu. Na takie wiadomości nie można co prawda odpowiadać, ale unikalny identyfikator ma swoje zalety. Dowiedz się co to i jak wykorzystać własne nazwy nadawców SMS.

Czytaj więcej
SMSAPI Marketing SMS Poradnik Krok po Kroku

Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Przeczytaj, jak uruchomić komunikację SMS i wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!

Czytaj więcej

W pracy biurowej często spotykanym zwyczajem jest wspólne zamawianie posiłków. W zespole SMSAPI stało się to już niemal rutyną, że gdy zegar wybija 11-tą, "dyżurujący" pracownik cierpliwie zbiera zamówienia od reszty. Nie wchodząc w kwestię optymalizacji tego procesu, oto kilka pomysłów na usprawnienie obsługi klienta i marketingu firm gastronomicznych.

Czytaj więcej