Masowa wysyłka SMS - warunki efektywności kampanii

Marketing SMS to nie tylko narzędzie do masowych wysyłek. To również kanał skutecznej i przemyślanej komunikacji z klientami. Chcesz, aby Twoje wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty? Skorzystaj z naszej listy kontrolnej i sprawdź, czy podczas planowania wysyłki SMS nie zapomniałeś o najważniejszych elementach decydujących o jej jakości.

Czytaj więcej
SMS Walentynki - promocja SMS dla zakochanych

Jak wykorzystać marketing SMS do podniesienia sprzedaży w Walentynki? Przeczytaj nasz poradnik i wypróbuj go w swojej firmie. Znajdziesz w nim przykłady kampanii, gotowe wzory wiadomości tekstowych oraz statystyki wysyłek SMS. ❤️

Czytaj więcej
Buźki do smsów - emoji w komunikacji i marketingu SMS

Wiadomości tworzone w panelu ‪SMSAPI‬ można wzbogacać o popularne emotikony. Nadal niewiele marek korzysta z emoji, choć to ciekawy i prosty przepis na ubarwienie treści, nadanie komunikacji "ludzkiej" twarzy i wyróżnienie wśród konkurencji. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w komunikacji SMS.

Czytaj więcej

Prezenty wszelkiego typu, większe zakupy spożywcze – trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki nie notowałaby wzrostu sprzedaży. W tym czasie doskonale sprawdzają się dobrze znane wiadomości SMS, których wysoką skuteczność trudno porównywać z innymi formami komunikacji. Poniżej kilka przykładów wykorzystania wiadomości tekstowych w promocjach świątecznych i noworocznych!

Czytaj więcej
Skrócony link w SMS, czyli jak osiągnąć CTR na poziomie 31 procent?

Choć standardowa wiadomość SMS składa się jedynie ze 160 znaków, to można w niej przesłać dowolną treść, grafikę, a nawet aplikację. Taką możliwość daje funkcja skróconego linku. Za jego pomocą z łatwością przekierujemy naszych odbiorców np. na stronę internetową, gdzie znajdą oni więcej informacji. Takie rozwiązanie łączy szybki czas dostarczania i wysoki Open Rate wiadomości SMS, z możliwościami jakie daje internet, dlatego świetnie sprawdza się w kampaniach marketingowych.

Czytaj więcej
SMS reklamowy - jak napisać treść SMS

Istnieją takie rozmowy, których za nic w świecie nie możemy zapomnieć. Kilka zdań wymienionych mimochodem, a nagle pojawiają się nowe pomysły lub patrzymy na coś z zupełnie innej perspektywy. Tak samo powinno być w komunikacji SMS pomiędzy firmą a klientem! Ważne, więc by celem wysyłki było kreowanie wartości dodanej i pozytywne wrażenia. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na zredagowanie treści SMS-a, który przyciągnie uwagę odbiorców i zmotywuje ich do działania.

Czytaj więcej