Dzień Matki to wyjątkowa okazja do spędzenia rodzinnych chwil z najbliższymi oraz podziękowania za wielkie serce włożone w wychowanie dzieci. Zobacz przykładowe pomysły SMS, które można wykorzystać m.in. w branży gastronomicznej i beauty, aby ułatwić klientom wybór prezentu dla mamy!

Czytaj więcej
Parametry UTM w kampanii SMS

Parametry, kody, tagi – o UTM mówi się w różny sposób, ale jedno pozostaje niezmienne: są stałym elementem większości działań online marketingu. Ten prosty w działaniu system jest bowiem powszechnym źródłem wiedzy na temat zachowania użytkowników. Zobacz, jak stosować linki z UTM w kampanii SMS. Dowiedz się, co to jest i do czego wykorzystać śledzenie sesji w Google Analytics.

Czytaj więcej
Masowa wysyłka SMS - warunki efektywności kampanii

Marketing SMS to nie tylko narzędzie do masowych wysyłek. To również kanał skutecznej i przemyślanej komunikacji z klientami. Chcesz, aby Twoje wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty? Skorzystaj z naszej listy kontrolnej i sprawdź, czy podczas planowania wysyłki SMS nie zapomniałeś o najważniejszych elementach decydujących o jej jakości.

Czytaj więcej
SMS Walentynki - promocja SMS dla zakochanych

Jak wykorzystać marketing SMS do podniesienia sprzedaży w Walentynki? Przeczytaj nasz poradnik i wypróbuj go w swojej firmie. Znajdziesz w nim przykłady kampanii, gotowe wzory wiadomości tekstowych oraz statystyki wysyłek SMS. ❤️

Czytaj więcej
Buźki do smsów - emoji w komunikacji i marketingu SMS

Wiadomości tworzone w panelu ‪SMSAPI‬ można wzbogacać o popularne emotikony. Nadal niewiele marek korzysta z emoji, choć to ciekawy i prosty przepis na ubarwienie treści, nadanie komunikacji "ludzkiej" twarzy i wyróżnienie wśród konkurencji. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w komunikacji SMS.

Czytaj więcej

Prezenty wszelkiego typu, większe zakupy spożywcze – trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki nie notowałaby wzrostu sprzedaży. W tym czasie doskonale sprawdzają się dobrze znane wiadomości SMS, których wysoką skuteczność trudno porównywać z innymi formami komunikacji. Poniżej kilka przykładów wykorzystania wiadomości tekstowych w promocjach świątecznych i noworocznych!

Czytaj więcej