content
Permission marketing i budowanie lojalności klientów
Czy permission marketing wpływa na lojalność klientów?
Czytaj artykułSprawdź efektywność SMS marketingu: 10 warunków do spełnienia
Chcesz, aby masowe wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty?
Czytaj artykułSMS powered with love, czyli większa sprzedaż na Walentynki
Jak wykorzystać marketing SMS do podniesienia sprzedaży w Walentynki? Przeczytaj nasz poradnik i wypróbuj go w swojej firmie. Znajdziesz w nim przykłady kampanii, gotowe wzory wiadomości tekstowych oraz statystyki wysyłek SMS. ❤️
Czytaj artykułCo to jest KPI? Kluczowe wskaźniki efektywności kampanii SMS
Chcesz poznać efekty działań marketingowych i PR w kanale mobilnym? Poznaj KPI (key performance indicators), czyli kluczowe wskaźniki efektywności. Sprawdź, jak zmierzyć osiągnięcia kampanii SMS, co wykorzystać do pomiaru i analizy skuteczności.
Czytaj artykułOd świadomości do koszyka, czyli SMS-owa ścieżka zakupowa klienta
Marketing SMS pozostaje jedną z najbardziej efektywnych, bo najszybszych i najbardziej bezpośrednich, form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Wiadomości tekstowe wspierają sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta – oczywiście pod warunkiem, że są prowadzone z głową! Sprawdź, jak napędzać konwersję, prowadzić interakcję i przy okazji oferować wartość dodaną w mobilnym kanale sprzedażowym.
Czytaj artykułAudyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?
Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.
Czytaj artykuł