Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.
Jak działa marketing SMS w Gino Rossi?
Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc – stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.
Czytaj artykuł
Aktualności i raporty10 pytań do Katarzyny, Customer Care Team Leader
W codziennej pracy idzie krok w krok z empatią. Razem ze swoim zespołem sprawia, że doświadczenie Klientów SMSAPI przekracza ich oczekiwania i wywołuje „efekt WOW!”. Odpowiada na wszystkie pytania, doradza i zapewnia szybką i spójną obsługę klienta. O tym, jak BOK sprawia, że użytkownicy platformy czują się zaopiekowani, znają wszystkie funkcje i jak radzą sobie […]
Czytaj artykuł
WiedzaHasło: SMS. Wiadomość tekstowa jako element uwierzytelniania wieloskładnikowego
Na czym polega metoda wieloczynnikowego uwierzytelniania (MFA - Multi-factor Authentication)? Jakie czynniki wykorzystać, aby skutecznie chronić dane użytkowników?
Czytaj artykuł
Aktualności i raporty10 pytań do Grzegorza, Dyrektora Działu IT
Kolejnym gościem "10 pytań do..." jest Grzegorz Lentzy zarządzający Działem IT w SMSAPI.
Czytaj artykuł
WiedzaInterfejs Email to SMS – jak to działa?
Zdarza się, że dostęp do Panelu Klienta lub API jest utrudniony, ale trzeba pilnie rozesłać wiadomości do klientów. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi funkcja naszego serwisu Mail2SMS. Dowiedz się jak szybko wysłać SMS z dowolnej skrzynki e-mail.
Czytaj artykuł
WiedzaRODO, jesteśmy gotowi! Co regulacja zmienia w marketingu SMS?
Jak Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wpłynie na możliwość realizowania kampanii SMS i e-mail?
Czytaj artykuł