Blog SMSAPI
Komunikacja mobilna i marketing SMS w pigułce
Jak przekuć 160 znaków w konwersję? Poznaj skuteczne masowe wysyłki SMS, automatyczne powiadomienia SMS oraz inne zastosowania mobilnego kanału komunikacji z klientami.

LINK Conversations – kompletny interfejs konwersacyjny
Brak konkretów na temat RCS (Rich Communication Services) studzi oczekiwania rynku. Co więcej, przedłużająca się data europejskiej premiery zmusza do poszukiwania nowych technologii, które pozwoliłyby urozmaicić komunikację na linii marka – klient. Rozglądając się za alternatywami warto przyjrzeć się bliżej interfejsowi konwersacyjnemu, który łączy kanały takiej jak czat, SMS, RCS (jeśli jest dostępny w danym […]
Czytaj artykuł
Marketing SMS według auto awa
Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.
Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – moda, obuwie i dodatki
Seria „Marketing SMS w Twojej branży” ma na celu prezentację przykładów, jak korzystać z narzędzi marketingu SMS, aby zwiększać sprzedaż, podnosić jakość obsługi klienta i realizować cele wizerunkowe. Serię zaczynamy od szeroko rozumianego rynku mody, obuwia i dodatków. Przedstawione rozwiązania potwierdzone są przez specjalistów z branży w wideoreferencjach i case studies, które znajdziesz na końcu […]
Czytaj artykuł
Tak się składa, że mamy rekord – podsumowanie 2018 w SMSAPI (infografika)
Zmieniająca się cyferka na końcu roku jest zawsze dobrym pretekstem, żeby pochwalić się osiągnięciami i ważnymi wydarzeniami. Mamy co świętować, ponieważ nasi klienci wysłali rekordową liczbę SMS-ów: 990 milionów! 2018 upłynął pod znakiem rewolucji związanej z wprowadzeniem RODO. Nie przeszkodziło to jednak w prowadzeniu interesujących kampanii SMS zgodnych z najnowszymi trendami. Na końcu wpisu znajdziecie […]
Czytaj artykuł
Jakiej komunikacji oczekują polscy konsumenci? Raport 2018
Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za […]
Czytaj artykuł
Jak działa marketing SMS w Gino Rossi?
Co jest najważniejsze w marketingu SMS? Z pewnością należy pamiętać o odpowiednim przygotowaniu treści, dopasowaniu do grupy odbiorczej i poszanowaniu preferencji i prywatności klientów. Krótko mówiąc – stosować się do zasad content i permission marketingu. Komunikacja SMS stosowana przez firmę Gino Rossi udowadnia jak istotne jest prowadzenie konsekwentnych i przemyślanych działań marketingowych łączących kilka kanałów.
Czytaj artykuł