Niedawna premiera odświeżonej aplikacji mobilnej SMSAPI jest dobrą okazją na przybliżenie wszystkich sposobów dostępu do naszych usług. Od stycznia 2020, komunikację i marketing SMS można bowiem prowadzić wprost ze smartfonu lub tabletu! O nowej aplikacji mobilnej, API i Panelu Klienta rozmawiamy z naszymi specjalistami z działów produktowego i wsparcia klienta.

Kiedy ostatnio poddałeś analizie swoje działania marketingowe? Spokojnie, nie musisz zlecać tego zadania na zewnątrz. Przeczytaj, jak samemu przeprowadzić szybki audyt kampanii SMS! Sprawdź czy korzystasz z najważniejszych funkcjonalności i czy spełniasz wszystkie wymogi prawne oraz zasady permission marketingu. Poznaj 5 wskazówek, które ułatwi Ci pracę i uczyni wysyłki skuteczniejszymi.
OPUBLIKOWANO:
9 września, 2019

Mogę być częścią projektów, które zmieniają świat. Pracowałam z osobami, które przy pomocy SMS-ów walczyły z malarią w krajach afrykańskich. Mieliśmy też klienta, który chciał samodzielnie opłynąć kulę ziemską. Dzięki SMS-om był w stanie otrzymywać dokładną prognozę pogody na środku oceanu - o obsłudze klientów zagranicznych opowiada Sylwia Subotowicz z SMSAPI.com.
OPUBLIKOWANO:
29 kwietnia, 2019

To już czwarty raz z rzędu jak otrzymaliśmy Gazelę Biznesu. Tym razem jednak nagroda ma wyjątkowe znaczenie, ponieważ nigdy nie byliśmy ocenieni tak wysoko. Zajęliśmy 52 miejsce w rankingu ogólnopolskim i 6. w województwie śląskim. Względem 2017 przeskoczyliśmy więc o 210 miejsc do góry.
OPUBLIKOWANO:
14 marca, 2019

Zmieniająca się cyferka na końcu roku jest zawsze dobrym pretekstem, żeby pochwalić się osiągnięciami i ważnymi wydarzeniami. Mamy co świętować, ponieważ nasi klienci wysłali rekordową liczbę SMS-ów: 990 milionów! 2018 upłynął pod znakiem rewolucji związanej z wprowadzeniem RODO. Nie przeszkodziło to jednak w prowadzeniu interesujących kampanii SMS zgodnych z najnowszymi trendami. Na końcu wpisu znajdziecie infografikę prezentującą osiągnięcia minionego roku.
OPUBLIKOWANO:
20 lutego, 2019

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS - wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną?