SMSAPI API Aplikacja Panel SMS Marketing A2P

Niedawna premiera odświeżonej aplikacji mobilnej SMSAPI jest dobrą okazją na przybliżenie wszystkich sposobów dostępu do naszych usług. Od stycznia 2020, komunikację i marketing SMS można bowiem prowadzić wprost ze smartfonu lub tabletu! O nowej aplikacji mobilnej, API i Panelu Klienta rozmawiamy z naszymi specjalistami z działów produktowego i wsparcia klienta.

Czytaj więcej
SMSAPI Audyt Kampanii SMS

Kiedy ostatnio poddałeś analizie swoje działania marketingowe? Spokojnie, nie musisz zlecać tego zadania na zewnątrz. Przeczytaj, jak samemu przeprowadzić szybki audyt kampanii SMS! Sprawdź czy korzystasz z najważniejszych funkcjonalności i czy spełniasz wszystkie wymogi prawne oraz zasady permission marketingu. Poznaj 5 wskazówek, które ułatwi Ci pracę i uczyni wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj więcej
SMSAPI Sylwia 10 Pytań International Customer Service

Mogę być częścią projektów, które zmieniają świat. Pracowałam z osobami, które przy pomocy SMS-ów walczyły z malarią w krajach afrykańskich. Mieliśmy też klienta, który chciał samodzielnie opłynąć kulę ziemską. Dzięki SMS-om był w stanie otrzymywać dokładną prognozę pogody na środku oceanu - o obsłudze klientów zagranicznych opowiada Sylwia Subotowicz z SMSAPI.com.

Czytaj więcej
SMSAPI Gazele Biznesu 2018

To już czwarty raz z rzędu jak otrzymaliśmy Gazelę Biznesu. Tym razem jednak nagroda ma wyjątkowe znaczenie, ponieważ nigdy nie byliśmy ocenieni tak wysoko. Zajęliśmy 52 miejsce w rankingu ogólnopolskim i 6. w województwie śląskim. Względem 2017 przeskoczyliśmy więc o 210 miejsc do góry.

Czytaj więcej
SMSAPI 2018

Zmieniająca się cyferka na końcu roku jest zawsze dobrym pretekstem, żeby pochwalić się osiągnięciami i ważnymi wydarzeniami. Mamy co świętować, ponieważ nasi klienci wysłali rekordową liczbę SMS-ów: 990 milionów! 2018 upłynął pod znakiem rewolucji związanej z wprowadzeniem RODO. Nie przeszkodziło to jednak w prowadzeniu interesujących kampanii SMS zgodnych z najnowszymi trendami. Na końcu wpisu znajdziecie infografikę prezentującą osiągnięcia minionego roku.

Czytaj więcej

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS - wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną? 

Czytaj więcej