Małe i średnie przedsiębiorstwa
Artykuły omawiające tematy związane z prowadzeniem mikro, małych i średnich firm, zarówno w sieci, jak i i stacjonarnie. Poznaj sprawdzone rozwiązania, weź udział w kursach i szkoleniach dla sektora MŚP.
Szkolenie: Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem z iCEA
Zobacz i posłuchaj prezentacji Wojciecha Haremzy z iCEA na temat growth hackingu w SEO. Poznaj narzędzie Google Search Console i zobacz, jak praktycznie wykorzystasz je w celu zwiększenia konwersji na swojej stronie.
Czytaj artykułSzkolenie: Obsługa klienta? A na co to komu? z Thulium
Zobacz i posłuchaj prezentacji Łukasza Hardka z Thulium na temat mądrego podejścia do komunikacji z konsumentem. Dowiedz się, jak pandemia wpłynęła na kontakt z klientami, co oznacza przejście biznesu do sieci z perspektywy biura obsługi klienta.
Czytaj artykułSzkolenie: Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu
Zobacz i posłuchaj prezentacji Artura Halika na temat początków firmy w internecie. Dowiedz się, jak mądrze zaplanować start i rozruch e-commerce, wybrać odpowiednie narzędzia i uniknąć pierwszych niebezpieczeństw związanych z sprzedażą online.
Czytaj artykułSłownik online marketing – definicja skrótów i terminów dla biznesu
Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.
Czytaj artykułCo lubią MiŚ-e? Czyli szkolenie online z promocji firmy w internecie
Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz […]
Czytaj artykuł10 pytań do Wojciecha Kaczmarka, Dyrektora Zarządzającego
Związany z SMSAPI od 9 lat, Wojciech Kaczmarek zaczynał przygodę z marketingiem SMS od pozycji Business Development Managera. Od 2012 pełni funkcję Dyrektora Zarządzającego marką SMSAPI. Rozmawiamy zarówno o początkach firmy, przyszłości marki, ale i o codziennych wyzwaniach.
Czytaj artykuł