Szkolenie online Co lubią MiŚ-e? Czyli podstawy promocji firmy w internecie

Spis treści

Promocja marki w internecie może przytłaczać zakresem działań oraz ilości niezbędnej specjalistycznej wiedzy. Dlatego, wraz 6 partnerami z branży, zapraszamy na szkolenie online, podczas którego przedstawimy, jak wykorzystywać narzędzia marketingu, obsługi klienta i e-commerce, tak aby zwiększać obroty firmy. Co lubią MiŚ-e? odbędzie się 22 kwietnia. Event przeznaczony jest dla Małych i Średnich firm oraz wszystkich, którzy chcą prowadzić lepsze działania promocyjne.

Szkolenie z marketingu dla małych i średnich firm

Co lubią MiŚ-e? to szkolenie online przeznaczone dla właścicieli i pracowników Małych i Średnich firm. Celem wydarzenia jest edukacja na temat podstawowych narzędzi, rozwiązań i dobrych praktyk marketingu, obsługi klienta i sprzedaży online. Startujemy 22 kwietnia 2021 o 09:15!

Szkolenie przygotowaliśmy w ten sposób, aby dostarczyć maksymalnej ilości wiedzy, w jak najbardziej przystępnej formule. Dodatkowo, zaprosiliśmy zewnętrznych specjalistów, którzy opowiedzą o wybranych aspektach działalności online.

Celem szkolenia jest zapewnienie kompleksowej wiedzy, jednocześnie omawiane tematy będą przedstawiane „od zera”. Dlatego Co lubią MiŚ-e? jest doskonałą okazją na rozpoczęcie przygody z e-commerce, marketingiem i obsługą klienta. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą udoskonalić swoje zdolności, szukają inspiracji, kontaktów lub po prostu zależy im na wysłuchaniu kilku ciekawych prelekcji.

Dlaczego warto się zarejestrować już dzisiaj?

Po pierwsze, bo warto! 🙂 Po drugie, będziesz mieć pewność, że nie przegapisz szkolenia – wyślemy Ci przypomnienie o zbliżającej się dacie. Po trzecie, 20 złotych, które wpłacisz podczas rejestracji w całości trafi na konto Hospicjum w Gliwicach.

Zachęcamy także do śledzenie aktualności związanych ze szkoleniem na social media. Dołącz do wydarzenia na Facebooku i LinkedIn i nie zapomnij podzielić się tą informacją ze swoimi znajomymi!

Prelegenci i prezentacje

Poza specjalistami z SMSAPI na scenie Co lubią MiŚ-e? wystąpią także eksperci z 6 polskich firm zajmujących się e-commerce, marketingiem i obsługą klienta. Zobacz, kogo będzie można posłuchać podczas szkolenia online!

09:50-10:20 – Wojciech Haremza, iCEA

Członek zarządu iCEA Group North America oraz Head of SEO w Grupa iCEA. Z branżą SEO związany od 2007 roku. Karierę rozpoczynał od pozycjonowania lokalnego. Od 2014 roku związany z budowaniem widoczności w wyszukiwarkach internetowych dla eCommerce. Do jego aktualnych obowiązków należy koordynowanie pracy blisko 50 osobowego działu SEO w Polsce, Azji i Ameryce Północnej. Fan automatyzacji i optymalizacji procesów wykonawczych. Jego ulubione powiedzenie „ma być jakość, a nie jakoś” wdraża we wszystkie działania, które nadzoruje. Prywatnie fan RPG, gór, dobrego jedzenia i piwa Kraftowego.

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Wojciech Haremza, iCEA Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem

Zobacz wystąpienie Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem

10:30-11:00 – Łukasz Hardek, Thulium

Łukasz Hardek od ponad 13 lat jest związany z branżą internetową z czego 7 w firmach oferujących usługi w modelu SAAS. Obecnie pełni rolę Customer Success Coordinator w firmie Thulium, posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi.

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Łukasz Hardek, Thulium Obsługa klienta? A na co to komu?

Zobacz wystąpienie Obsługa klienta? A na co to komu?

Pandemia rozpędziła transformację cyfrową do prędkości światła i nie zamierza zwalniać. Wyzwań przed którymi stanęły firmy w 2020 roku nikt nie był w stanie przewidzieć. Jak nigdy wcześniej Obsługa Klienta nie odgrywała tak ważnej roli. O tym czego nauczył nas rok 2020 i na czym w tym temacie skupić się w 2021 słów kilka.

11:30-12:00 – Ewelina Rychlik, Fakturownia.pl

Ewelina Rychlik na co dzień Product Manager i Digital Marketing Specialist  w Fakturownia.pl. Moim konikiem jest dbałość o sprzedaż, marketing i PR firmy. Doświadczenie zawodowe uporządkowało moje naturalne talenty w sposób skrojony dla potrzeb pełnionego stanowiska, w którym spełniam się zawodowo. Prywatnie moją miłością jest lotnictwo, szybując, lecąc czy kreśląc esy spadochronem po niebie, czuję wolność i beztroskę życia o jakiej marzy każdy z nas.

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Ewelina Rychlik, Fakturownia.pl Automatyzacja firmy zaletą innowacyjnych przedsiębiorstw

Automatyzacja firmy zaletą innowacyjnych przedsiębiorstw

Opis prezentacji wkrótce

10:30-11:00 – Artur Halik, Shoper

Z branżą e-commerce i IT związany od ponad 12 lat. Sympatyk rozwiązań SaaS. Praktyczne doświadczenie zdobywał prowadząc własny sklep internetowy, a także wdrażając dedykowane sklepy dla dziesiątek klientów własnej agencji interaktywnej. Head of sales, Shoper.

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Artur Halik, Shoper Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu

Zobacz wystąpienie Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu

We webinarze opowie o podstawach, które często są pomijane podczas tworzenia sklepu internetowego, wyborze oprogramowania dla sklepu oraz dlaczego modelu SaaS (abonamentowy) to świetne rozwiązanie.

14:00-14:30 – Krzysztof Marzec, DevaGroup

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera.

Gościł na scenie kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności w tym pierwsze miejsce na Ads & Analytics Day na I love Marketing 2020 – największej branżowej konferencji w Polsce. Pomysłodawca i organizator semKRK skupiającego nawet 500 uczestników barcampu branży SEM. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer.

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Krzysztof Marzec, DevaGroup Reklama w Google: skuteczne pozycjonowanie i Google Ads

Reklama w Google: skuteczne pozycjonowanie i Google Ads

To było trudne zadanie, ale z 16 lat pracy z Google, setek kampanii i milionów wydanych złotych wybrałem dla Ciebie te elementy, które na 100% wpłyną pozytywnie na wyniki Twojej kampanii. Skalowalne, łatwe do wdrożenia i sprawdzone w praktyce zasady i możliwości. Dodatkowo w trakcie mojej prezentacji opowiem Ci o 3 najczęstszych powodach, przez które Twoja reklama w Google nie działała dobrze.

15:00-15:30 – Dawid Fucia, edrone

Senior New Business Manager w edrone. Od ponad 6 lat zajmuje się sprzedażą w B2B w tym 5 lat w branży e-Commerce, dla której prowadzi prezentacje, warsztaty i szkolenia w zakresie: Customer Intelligence, Marketing Automation, Marketing Machine, Omnichannel oraz AI.  Wspiera rozwój i sprzedaż sklepów internetowych a także współpracuje z wieloma partnerami, dzięki którym kompleksowo i multichannel’owo pomaga zwiększyć sprzedaż online swoich klientów. Prywatnie – miłośnik piłki nożnej, artykułów branżowych i AI.

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? Dawid Fucia, edrone Naucz swój sklep sprzedawać: czyli jak zamienić eCommerce w marketingową maszynę!

Naucz swój sklep sprzedawać: czyli jak zamienić eCommerce w marketingową maszynę!

Opowiem o tym jak Customer Intelligence i Machine Learning, pomagają osiągnąć świetne wyniki sprzedażowe, czyli o budowaniu bazy, profilowaniu i segmentacji. Dowiecie się również jak wykorzystać pozyskane informacje w praktyce: w trakcie przygotowania i inteligentnej dystrybucji treści reklamowych.

Szczegółowa agenda szkolenia Co lubią MiŚ-e?

Szkolenie Co lubią MiŚ-e? odbędzie się online 22 kwietnia 2021.

  1. 09:15-09:50 – Podstawy marketingu w MŚP (Marek Oczkowski, Maja Wiśniewska z SMAPI)
  2. 09:50-10:20 – Growth Hacking dla MŚP – jak osiągnąć wielki sukces małym kosztem (Wojciech Haremza z iCEA)
  3. 10:30-11:00 – Obsługa klienta? A na co to komu? (Łukasz Hardek z Thulium)
  4. 11:00-11:20 – Oszczędność czasu i pieniędzy, czyli powiadomienia wspierające obsługę klienta (Marek Oczkowski z SMAPI)
  5. 11:30-12:00 – Automatyzacja firmy zaletą innowacyjnych przedsiębiorstw (Ewelina Rychlik z Fakturowania)
  6. 12:00-12:20 – Wyzwania w zarządzaniu MŚP i wskaźniki sukcesu firmy (Wojciech Kaczmarek z SMSAPI)
  7. 12:20-13:00 – Przerwa obiadowa
  8. 13:00-13:30 – Pierwsze kroki w planowaniu e-biznesu (Artur Halik z Shoper)
  9. 13:30-13:50 – Rola komunikacji SMS w e-commerce na podstawie raportu „Komunikacja sklepów internetowych 2020” (Maja Wiśniewska z SMAPI)
  10. 14:00-14:30 – Reklama w Google: skuteczne pozycjonowanie i Google Ads (Krzysztof Marzec z DevaGroup)
  11. 14:30-14:50 – RODO w digital marketingu (Jan Wieczorkiewicz, Maja Wiśniewska z SMSAPI)
  12. 15:00-15:30 – Naucz swój sklep sprzedawać: czyli jak zamienić eCommerce w marketingową maszynę! (Dawid Fucia z edrone)
  13. 15:40-16:00 – Integracje SMS API z różnymi systemami (Marek Oczkowski z SMSAPI)
  14. 16:00-16:30 – Panel dyskusyjny