e-commerce

E-commerce to w najprostszym ujęciu sprzedaż i kupno dóbr w internecie. Najprostszym, ponieważ sprzedaż w sieci to niezwykle dynamiczna branża, dlatego większość artykułów pochodzi od zewnętrznych specjalistów i praktyków. Poznaj skuteczne metody na automatyzację, optymalizację i zwiększenie potencjału handlu online.

Marketing SMS w Twojej branży – moda, obuwie i dodatki

Marketing SMS w Twojej branży – moda, obuwie i dodatki

Seria „Marketing SMS w Twojej branży” ma na celu prezentację przykładów, jak korzystać z narzędzi marketingu SMS, aby zwiększać sprzedaż, podnosić jakość obsługi klienta i realizować cele wizerunkowe. Serię zaczynamy od szeroko rozumianego rynku mody, obuwia i dodatków. Przedstawione rozwiązania potwierdzone są przez specjalistów z branży w wideoreferencjach i case studies, które znajdziesz na końcu […]

Czytaj artykuł

Jakiej komunikacji z markami chcą klienci? (raport)

Jesteśmy gotowi na dojrzałe relacje. Potrafimy zdradzić markom numer telefonu oraz wpuścić je do swoich mediów społecznościowych. W zamian chcemy być traktowani serio, dostawać spersonalizowane oferty, nie spam. Raport “Komunikacja Marki – Oczekiwania Konsumenta” podpowiada firmom, czego powinny jak najszybciej nauczyć się o swoich klientach.

Czytaj artykuł