content

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.

Czytaj artykuł
Jak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm

Jak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm

Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Przeczytaj, jak uruchomić komunikację SMS i wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!

Czytaj artykuł
6 przepisów na viralową treść wiadomości SMS

6 przepisów na viralową treść wiadomości SMS

Każdy sprzedawca pragnąłby, aby konsumenci z własnej woli polecali jego produkty. Jest to możliwe między innymi dzięki narzędziom marketingu SMS. Warunkiem jest skonstruowanie takiej treści, by odbiorcy stwierdzili, że warto ją puścić dalej. Mechanizm forwardowania wiadomości tekstowych jest warty do wykorzystania. Podpowiadamy, jak zwiększyć szansę na viralowego SMS-a!

Czytaj artykuł
5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki

5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki

Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym – musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?

Czytaj artykuł
Problemy techniczne – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Problemy techniczne – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Natrafiłeś na problem, którego nie możesz rozwiązać samemu? Masz wątpliwości, co oznacza komunikat systemowy? Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących kwestii technicznych. Odpowiada nasz dział wsparcia technicznego.

Czytaj artykuł
5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.

Czytaj artykuł