content

Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?

Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?

Dlaczego niektóre wiadomości zamiast numeru mają nazwę? Jak wysłać SMS bez numeru?

Czytaj artykuł
Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?

Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Wiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem

Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.

Czytaj artykuł
Parametry UTM w kampanii SMS – monitorowanie w Google Analytics

Parametry UTM w kampanii SMS – monitorowanie w Google Analytics

Parametry, kody, tagi – o UTM mówi się w różny sposób, ale jedno pozostaje niezmienne: są stałym elementem większości działań online marketingu. Ten prosty w działaniu system jest bowiem powszechnym źródłem wiedzy na temat zachowania użytkowników. Zobacz, jak stosować linki z UTM w kampanii SMS. Dowiedz się, co to jest i do czego wykorzystać śledzenie […]

Czytaj artykuł
Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS‬ możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.

Czytaj artykuł