content
Branding SMS – jak ustawić nazwę nadawcy w miejsce numeru telefonu?
Dlaczego niektóre wiadomości zamiast numeru mają nazwę? Jak wysłać SMS bez numeru?
Czytaj artykułJak tworzyć kampanie SMS zgodnie z ideą content marketingu?
Jak pisać, by zaciekawić, dostarczyć rozrywki lub edukować konsumenta, a w efekcie zyskać jego lojalność? Oto zasady content marketingu, które warto wykorzystać w komunikacji SMS.
Czytaj artykułWiadomość do millenialsa – komunikacja SMS z młodym pokoleniem
Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.
Czytaj artykułParametry UTM w kampanii SMS – monitorowanie w Google Analytics
Parametry, kody, tagi – o UTM mówi się w różny sposób, ale jedno pozostaje niezmienne: są stałym elementem większości działań online marketingu. Ten prosty w działaniu system jest bowiem powszechnym źródłem wiedzy na temat zachowania użytkowników. Zobacz, jak stosować linki z UTM w kampanii SMS. Dowiedz się, co to jest i do czego wykorzystać śledzenie […]
Czytaj artykułEmoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS
Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.
Czytaj artykułCzas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?
Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.
Czytaj artykuł