baza danych

SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

E-commerce to coraz częściej mobile commerce. Przejście do mobilnego kanału sprzedaży oznacza również wprowadzenie komunikacji SMS w e-commerce.

Czytaj artykuł
Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?

Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj artykuł
Jak zbierać numery do masowej wysyłki SMS?

Jak zbierać numery do masowej wysyłki SMS?

Baza danych do marketingu SMS to fundament działań w kanale mobilnym. Samo zbieranie numerów wymaga czasu i dobrego planowania. Przemyślane decyzje odnośnie sposobu i zakresu pozyskiwania danych przekładają się na skuteczność kampanii SMS. Przeczytaj, w jaki sposób budować bazy odbiorcze na potrzeby sprzedażowej komunikacji mobilnej.

Czytaj artykuł
RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

RODO w marketingu SMS – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęło już kilkanaście miesięcy (o ile nie kilka lat). I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w marketingu SMS. W tym FAQ SMS RODO zebraliśmy najczęściej poruszane kwestie związane z wysyłaniem SMS-ów reklamowych: checkboxy zgodne z RODO i towarzyszące im zgody marketingowe. Zamieszczamy także wzór […]

Czytaj artykuł
Zrób to sam #07 – Budowanie własnej bazy odbiorców (poradnik wideo)

Zrób to sam #07 – Budowanie własnej bazy odbiorców (poradnik wideo)

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku poznasz narzędzia SMSAPI umożliwiające budowanie własnych baz odbiorców.

Czytaj artykuł
Raport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Raport: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Najnowszy raport SMSAPI przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.

Czytaj artykuł