Płatna bramka SMS do wszystkich sieci

Płatna bramka SMS to rozwiązanie dla firm, które chciałyby prowadzić profesjonalną komunikację SMS. System pozwala zarówno na masowe wysyłanie SMS do wszystkich sieci w Polsce, jak i na całym Świecie. Narzędzia marketingu SMS: nazwa zamiast numeru, odbieranie SMS online, otwarte SMS API oraz skracacz linków to sposób na powiadomienia, autoryzacje oraz skuteczne angażowanie odbiorców przy jednoczesnym poszanowaniu zasad prywatności. Poznaj SMSAPI – profesjonalną bramkę SMS do wszystkich sieci.

Czytaj więcej
Masowa wysyłka SMS - warunki efektywności kampanii

Marketing SMS to nie tylko narzędzie do masowych wysyłek. To również kanał skutecznej i przemyślanej komunikacji z klientami. Chcesz, aby Twoje wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty? Skorzystaj z naszej listy kontrolnej i sprawdź, czy podczas planowania wysyłki SMS nie zapomniałeś o najważniejszych elementach decydujących o jej jakości.

Czytaj więcej
Poradnik wideo SMSAPI Zrób to sam 07 - Budowanie własnej bazy odbiorców na potrzeby marketingu SMS

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku poznasz narzędzia SMSAPI umożliwiające budowanie własnych baz odbiorców.

Czytaj więcej
Raport 2020: Komunikacja sklepów internetowych – proces zakupowy w e-commerce

Najnowszy raport SMSAPI i Shoper przedstawia polski rynek e-commerce z perspektywy właściciela sklepu oraz użytkownika robiącego zakupy online. Przeczytaj skrót z drugiego rozdziału, w którym skupiamy się na procesie zakupowym. Cały raport Komunikacja sklepów internetowych dostępny jest do pobrania za darmo.

Czytaj więcej
Poradnik Zrób to sam - Baza kontaktów w Panelu Klienta SMSAPI

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tej części dowiesz się jak tworzyć bazę kontaktów do wysyłek wiadomości z panelu SMSAPI.

Czytaj więcej

Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj ten artykuł.

Czytaj więcej