baza danych

Zrób to sam #06 – Baza kontaktów (poradnik wideo)

Zrób to sam #06 – Baza kontaktów (poradnik wideo)

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tej części dowiesz się jak tworzyć bazę kontaktów do wysyłek wiadomości z panelu SMSAPI.

Czytaj artykuł
Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Dobrze Ci radzę: Jak wykorzystać dane i marketing automation w e-commerce?

Wszystkie e-commersy generują dane o swoich użytkownikach oraz klientach, ale nie wszystkie potrafią z tych danych odpowiednio korzystać, by zwiększać sprzedaż. Czy w swoim biznesie używasz platformy do multichannel marketing automation, a jeśli tak – to czy wiesz, jak umiejętnie napędzać ją wiedzą uzyskaną z tych danych? Zanim zlecisz kolejną kosztowną kampanię w Internecie, przeczytaj […]

Czytaj artykuł
Prawne aspekty marketingu SMS

Prawne aspekty marketingu SMS

Coraz częściej otrzymuję od naszych klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #03 – Panel Klienta SMSAPI (poradnik wideo)

Zrób to sam #03 – Panel Klienta SMSAPI (poradnik wideo)

Witaj w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam! W tej części oprowadzimy Cię po Panelu Klienta SMSAPI.

Czytaj artykuł
Jak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm

Jak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm

Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Przeczytaj, jak uruchomić komunikację SMS i wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!

Czytaj artykuł
Słownik marketingu SMS: najważniejsze definicje

Słownik marketingu SMS: najważniejsze definicje

Poznaj techniczne aspekty marketingu SMS zaczynając od definicji najważniejszych skrótów i terminów. Wyjaśniamy najpopularniejsze słownictwo związane z działaniem i pracą z systemem masowej wysyłki SMS. Przedstawiamy podstawowe teorie marketingu mobilnego.

Czytaj artykuł