Konsekwencja w komunikacji jest wszystkim. Bez niej nawet niesamowite kreacje są tylko pojedynczymi wystrzałami fajerwerków. Na chwilę zachwycą, ale będą niezrozumiałe i szybko pójdą w zapomnienie. Jak więc zapaść w pamięć i się wyróżnić? Odpalaj fajerwerki regularnie. Trzymaj jakość. Niech okoliczni mieszkańcy wiedzą, kiedy się spodziewać pokazów. Niech przychodzą całymi rodzinami. Niech namawiają znajomych.

Czytaj więcej
SMSMAPI Wizerunek Marki Marketing SMS

Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym - musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?

Czytaj więcej

W kolejnej części "10 pytań do..." rozmawiamy z Andrzejem Ogonowskim, zwanym również człowiekiem SMS-em, twarzą SMSAPI, znanym i lubianym marketerem w branży internetowej oraz prelegentem wielu konferencji. Pytamy o historię powstania marki, kompetencje dobrego zespołu marketingowego i miejsce SMSAPI w przyszłości.

Czytaj więcej