Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.

Czytaj artykuł

4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce

Co roku polski Black Friday bije kolejne rekordy sprzedaży, chociaż to relatywnie nowa tradycja. Rozkład świąt nie sprzyja jej tak jak w USA, gdzie listopadowe święto zakupów już kilkadziesiąt lat temu na stałe wpasowało się w kalendarz. Mimo to, marketerzy świetnie sobie radzą z wypompowaniem nowego trendu. Jak oni to robią?

Czytaj artykuł

(Z)mierz się z content marketingiem – IV edycja Akademia Marketingu już w grudniu!

Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!

Czytaj artykuł
Ekspedycja Express – o ekstremalnym wypoczynku i niezawodnej komunikacji

Ekspedycja Express – o ekstremalnym wypoczynku i niezawodnej komunikacji

Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.

Czytaj artykuł
Angażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics

Angażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics

Jak wykorzystać odbiór SMS do budowania zaangażowania podczas eventów?

Czytaj artykuł
5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.

Czytaj artykuł