event

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?
Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.
Czytaj artykuł4 powody rosnącej popularności Black Friday w Polsce
Co roku polski Black Friday bije kolejne rekordy sprzedaży, chociaż to relatywnie nowa tradycja. Rozkład świąt nie sprzyja jej tak jak w USA, gdzie listopadowe święto zakupów już kilkadziesiąt lat temu na stałe wpasowało się w kalendarz. Mimo to, marketerzy świetnie sobie radzą z wypompowaniem nowego trendu. Jak oni to robią?
Czytaj artykuł(Z)mierz się z content marketingiem – IV edycja Akademia Marketingu już w grudniu!
Ceniona przez specjalistów jako jedna z najbardziej merytorycznych w kraju. Podejmująca aktualną tematykę, która wspiera praktyczne działania marketerów. Gotowa, by kompleksowo odpowiedzieć na pytanie – jak mierzyć efekty działań content marketingowych? Kolejna Akademia Marketingu już 4 i 5 grudnia w Krakowie!
Czytaj artykuł
Ekspedycja Express – o ekstremalnym wypoczynku i niezawodnej komunikacji
Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.
Czytaj artykuł
Angażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics
Jak wykorzystać odbiór SMS do budowania zaangażowania podczas eventów?
Czytaj artykuł
5 sposobów jak zwiększyć ruch na stronie internetowej firmy
Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.
Czytaj artykuł