Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku poznasz funkcję odbioru wiadomości SMS oraz dowiesz się, jak przeprowadzać ankiety i głosowania w panelu SMSAPI.

W jaki sposób szybko i rzetelnie zmierzyć satysfakcję klientów z usług i produktów marki? Aby odpowiedzieć na to pytanie wzieliśmy sprawy we własne ręcę i postanowiliśmy wykorzystać najbliższym nam kanał komunikacji - wiadomość tekstową. O tym, czym jest badanie NPS, w jaki sposób je przeprowadzić i jak zinterpretować wynik opowiada Jakub Kluz - Product Manager w SMSAPI.
OPUBLIKOWANO:
3 grudnia, 2020

Wakacje to tradycyjnie okres ożywienia na rynku pracy, ponieważ w tym czasie rośnie zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Z perspektywy pracodawcy niezwykle ważny jest czas w jakim agencja pracy jest w stanie zrekrutować pracownika, który będzie mógł natychmiast podjąć pracę. Dlatego osoby zajmujące się pośrednictwem bardzo często wybierają komunikację SMS. W naszym krótkim poradniku przedstawimy kilka sposobów na jej realizację.
OPUBLIKOWANO:
4 listopada, 2020

Komunikacja SMS dla firm jest często utożsamiania z jednokierunkowym przekazem na linii firma – klient. Nic bardziej mylnego, przecież wiadomości tekstowe są stworzone do rozmów, także tych biznesowych! Poznaj numery Short code i Long code, które pozwalają prowadzić dialog z konsumentem, automatyzować obsługę klienta oraz dużo, dużo więcej.
OPUBLIKOWANO:
29 czerwca, 2020

Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym - musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?
OPUBLIKOWANO:
2 października, 2019

Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się do dobrego pozycjonowania marki gabinetu lekarskiego?