Dwukierunkowa komunikacja SMS

Profesjonalna bramka SMS, poza wysyłką wiadomości do klientów, pozwala także na odbiór SMS na komputerze. Poznaj różnorodne zastosowania interaktywnych kampanii SMS.

API SMSAPI od podstaw – odbieranie SMS online #02

API SMSAPI od podstaw – odbieranie SMS online #02

W poprzednim artykule z serii „API SMSAPI od podstaw” opisałem metodę, jaką można wykorzystać, aby wysłać SMS online przez Panel Klienta SMSAPI. W tym artykule chciałbym poruszyć temat odwrotny: jak za pomocą systemu informatycznego odebrać SMS wysłany przez klienta?

Czytaj artykuł
Thulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta

Thulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta

Poznaj integrację Thulium z SMSAPI! Dzięki połączeniu systemu zarządzania kontaktem z klientami i masową wysyłką SMS firma zyskuje nowy, niezawodny kanał komunikacji. A jak wiadomo, rzeczowa i szybka obsługa klienta w wielu przypadkach decyduje o całokształcie relacji z firmą. Zobacz, jak krok po kroku uruchomić automatyczne powiadomienia SMS w Thulium.

Czytaj artykuł
Zrób to sam #08 – Odbiór SMS oraz Głosowania i ankiety [PORADNIK WIDEO]

Zrób to sam #08 – Odbiór SMS oraz Głosowania i ankiety [PORADNIK WIDEO]

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku poznasz funkcję odbioru wiadomości SMS oraz dowiesz się, jak przeprowadzać ankiety i głosowania w panelu SMSAPI.

Czytaj artykuł
Jak łatwo zmierzyć NPS w Twojej firmie?

Jak łatwo zmierzyć NPS w Twojej firmie?

W jaki sposób szybko i rzetelnie zmierzyć satysfakcję klientów z usług i produktów marki? Aby odpowiedzieć na to pytanie wzieliśmy sprawy we własne ręcę i postanowiliśmy wykorzystać najbliższym nam kanał komunikacji – wiadomość tekstową. O tym, czym jest badanie NPS, w jaki sposób je przeprowadzić i jak zinterpretować wynik opowiada Jakub Kluz – Product Manager […]

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – HR i agencje pracy (część VI)

Marketing SMS w Twojej branży – HR i agencje pracy (część VI)

Wakacje to tradycyjnie okres ożywienia na rynku pracy, ponieważ w tym czasie rośnie zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Z perspektywy pracodawcy niezwykle ważny jest czas w jakim agencja pracy jest w stanie zrekrutować pracownika, który będzie mógł natychmiast podjąć pracę. Dlatego osoby zajmujące się pośrednictwem bardzo często wybierają komunikację SMS. W naszym krótkim poradniku przedstawimy kilka […]

Czytaj artykuł
Odbiór SMS dla firm – jak wykorzystać wiadomości od klientów?

Odbiór SMS dla firm – jak wykorzystać wiadomości od klientów?

Komunikacja SMS dla firm jest często utożsamiania z jednokierunkowym przekazem na linii firma – klient. Nic bardziej mylnego, przecież wiadomości tekstowe są stworzone do rozmów, także tych biznesowych! Poznaj numery Short code i Long code, które pozwalają prowadzić dialog z konsumentem, automatyzować obsługę klienta oraz dużo, dużo więcej.

Czytaj artykuł