Komunikacja SMS dla firm jest często utożsamiania z jednokierunkowym przekazem na linii firma – klient. Nic bardziej mylnego, przecież wiadomości tekstowe są stworzone do rozmów, także tych biznesowych! Poznaj numery Short code i Long code, które pozwalają prowadzić dialog z konsumentem, automatyzować obsługę klienta oraz dużo, dużo więcej.

Czytaj więcej

Witamy w kolejnej części poradnika SMSAPI Zrób to sam. W tym odcinku poznasz funkcję odbioru wiadomości SMS oraz dowiesz się, jak przeprowadzać ankiety i głosowania w panelu SMSAPI.

Czytaj więcej
SMSAPI Jak łatwo zmierzyć NPS w Twojej firmie? Jakub Kluz

W jaki sposób szybko i rzetelnie zmierzyć satysfakcję klientów z usług i produktów marki? Aby odpowiedzieć na to pytanie wzieliśmy sprawy we własne ręcę i postanowiliśmy wykorzystać najbliższym nam kanał komunikacji - wiadomość tekstową. O tym, czym jest badanie NPS, w jaki sposób je przeprowadzić i jak zinterpretować wynik opowiada Jakub Kluz - Product Manager w SMSAPI.

Czytaj więcej
SMSMAPI Wizerunek Marki Marketing SMS

Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym - musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?

Czytaj więcej
SMSAPI Zdrowie SMS Para

Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się do dobrego pozycjonowania marki gabinetu lekarskiego?

Czytaj więcej
SMSAPI Audyt Kampanii SMS

Kiedy ostatnio poddałeś analizie swoje działania marketingowe? Spokojnie, nie musisz zlecać tego zadania na zewnątrz. Przeczytaj, jak samemu przeprowadzić szybki audyt kampanii SMS! Sprawdź czy korzystasz z najważniejszych funkcjonalności i czy spełniasz wszystkie wymogi prawne oraz zasady permission marketingu. Poznaj 5 wskazówek, które ułatwi Ci pracę i uczyni wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj więcej