Dwukierunkowa komunikacja SMS
Profesjonalna bramka SMS, poza wysyłką wiadomości do klientów, pozwala także na odbiór SMS na komputerze. Poznaj różnorodne zastosowania interaktywnych kampanii SMS.
Audyt kampanii SMS – jak sprawdzić skuteczność marketingu mobilnego?
Jak sprawdzić, czy kampania SMS przynosi oczekiwane rezultaty? Czy masz pewność, że korzystasz z najważniejszych funkcji bramki SMS i spełniasz wymogi prawne oraz zasady permission marketingu? Poznaj pięć wskazówek, które ułatwią pracę i uczynią Twoje wysyłki skuteczniejszymi.
Czytaj artykułAPI SMSAPI od podstaw – odbieranie SMS online #02
W poprzednim artykule z serii „API SMSAPI od podstaw” opisałem metodę, jaką można wykorzystać, aby wysłać SMS online przez Panel Klienta SMSAPI. W tym artykule chciałbym poruszyć temat odwrotny: jak za pomocą systemu informatycznego odebrać SMS wysłany przez klienta?
Czytaj artykułThulium integracja – powiadomienia SMS w obsłudze klienta
Poznaj integrację Thulium z SMSAPI! Dzięki połączeniu systemu zarządzania kontaktem z klientami i masową wysyłką SMS firma zyskuje nowy, niezawodny kanał komunikacji. A jak wiadomo, rzeczowa i szybka obsługa klienta w wielu przypadkach decyduje o całokształcie relacji z firmą. Zobacz, jak krok po kroku uruchomić automatyczne powiadomienia SMS w Thulium.
Czytaj artykułZrób to sam #08 – Odbiór SMS oraz Głosowania i ankiety (poradnik wideo + webinar)
Wypróbuj moduł SMS głosowania i ankiety, dzięki któremu przeprowadzenisz badanie satysfakcji, konkurs czy interaktywną kampanię reklamową. Poznaj możliwości, jakie daje odbiór SMS od klientów.
Czytaj artykuł5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki
Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym – musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?
Czytaj artykułSMS w służbie zdrowia – jak komunikować się z pacjentami?
Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się […]
Czytaj artykuł