Dwukierunkowa komunikacja SMS

Profesjonalna bramka SMS, poza wysyłką wiadomości do klientów, pozwala także na odbiór SMS na komputerze. Poznaj różnorodne zastosowania interaktywnych kampanii SMS.

Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Konto SMSAPI i zarządzanie Panelem Klienta – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Odpowiadamy na 25 najczęściej powtarzających się pytań zadawanych podczas rozmów z naszymi konsultantami Biura Obsługi Klienta. Poruszamy kwestie związane z obsługą i zarządzaniem Panelem Klienta, pierwszymi wysyłkami, umową i płatnościami. Na Wasze pytania odpowiada Katarzyna Pamuła – Customer Care Team Leader w SMSAPI.

Czytaj artykuł
Słownik marketingu SMS: najważniejsze definicje

Słownik marketingu SMS: najważniejsze definicje

Poznaj techniczne aspekty marketingu SMS zaczynając od definicji najważniejszych skrótów i terminów. Wyjaśniamy najpopularniejsze słownictwo związane z działaniem i pracą z systemem masowej wysyłki SMS. Przedstawiamy podstawowe teorie marketingu mobilnego.

Czytaj artykuł
Angażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics

Angażujące konkursy SMS na przykładzie eventów Arkana Cosmetics

Jak wykorzystać odbiór SMS do budowania zaangażowania podczas eventów?

Czytaj artykuł
Problemy techniczne – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Problemy techniczne – najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Natrafiłeś na problem, którego nie możesz rozwiązać samemu? Masz wątpliwości, co oznacza komunikat systemowy? Sprawdź listę najczęściej zadawanych pytań dotyczących kwestii technicznych. Odpowiada nasz dział wsparcia technicznego.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – zdrowie i uroda

Marketing SMS w Twojej branży – zdrowie i uroda

W kolejnym odcinku poradnika marketingu SMS przedstawimy sposoby komunikacji wykorzystywane przez firmy zajmujące się zdrowiem i urodą. Jest to branża, w której przekaz marketingowy kierowany jest w dużej mierze do kobiet, dlatego aby komunikaty osiągały maksymalną skuteczność powinny być odpowiednio sprofilowane.

Czytaj artykuł
Jakiej komunikacji oczekują polscy konsumenci? Raport 2018

Jakiej komunikacji oczekują polscy konsumenci? Raport 2018

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za […]

Czytaj artykuł