W drugim odcinku Audycji Partnerskiej rozmawiamy z Maciejem Cebertowiczem – Managerem ds. Sprzedaży i Rozwoju Produktu w Sky-Shop. Posłuchaj krótkiego wywiadu, z którego dowiesz się, dlaczego sprzedaż online połączona z komunikacja SMS działa lepiej!

Czytaj więcej

O stresie, ryzyku i innych codziennych wyzwaniach stojących przed Dyrektorem Finansowym rozmawiamy z Joanną Szponarską. Przeczytaj o jej pracy, zespole finansowym i księgowym w SMSAPI oraz ścieżce kariery w nowym wywiadzie 10 Pytań.

Czytaj więcej

Choć komunikacja SMS kojarzy się głównie z rozwiązaniami biznesowymi, to raz na jakiś czas zdarzają się ciekawe wyjątki. Jednym z nich jest projekt iQueue stworzony przez grupę studentów z Portugalii. Ich aplikacja rozwiązuje problemy związane z zarządzaniem odbiorami biletów. Rozwiązanie jest w pełni przyjazne środowisku i nastawione na użytkowników korzystających z telefonów komórkowych, dlatego jako metodę weryfikacji wykorzystuje właśnie SMS-y autoryzujące. Przeczytaj wywiad z jednym z twórców!

Czytaj więcej

Product Manager powinien posiadać obycie techniczne, umiejętność poprawnego osądu sytuacji i potrzeb, ale przede wszystkim rzeczowej rozmowy. Jakub Kluz tłumaczy, dlaczego właśnie dialog to podstawowe narzędzie jego codziennej pracy. Skupiamy się zatem na sposobach znajdywania kompromisów i wypracowywaniu wspólnej drogi, którą ma podążać platforma SMSAPI. Zapraszamy na wywiad 10 Pytań do Jakuba Kluza!

Czytaj więcej
SMSAPI Infoshare Tomasz Józwowicz Wywiad

Konferencja Infoshare wpisała się na stałe do polskiego kalendarza imprez z branży nowych technologii. Ten rok jest wyjątkowy i z racji tego, że od lat wspieramy wydarzenie postanowiliśmy porozmawiać z Tomaszem Józwowiczem. Trzymając się hasła imprezy „Share what is worthy”, Head of Partner Relations odpowiada na pytania dotyczące początków konferencji, tegorocznej edycji i wyzwań, jakie 2020 przyniósł organizatorom imprez masowych.

Czytaj więcej

Choć standardowa wiadomość SMS składa się jedynie ze 160 znaków, to można w niej przesłać dowolną treść, grafikę, a nawet aplikację. Taką możliwość daje funkcja skróconego linku. Za jego pomocą z łatwością przekierujemy naszych odbiorców np. na stronę internetową, gdzie znajdą oni więcej informacji. Takie rozwiązanie łączy szybki czas dostarczania i wysoki Open Rate wiadomości SMS, z możliwościami jakie daje internet, dlatego świetnie sprawdza się w kampaniach marketingowych.

Czytaj więcej