Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

Jak wykorzystać marketing masowy w promocji produktów szybko zbywalnych?

W dobie chatbotów, sieci neuronowych i personalizacji komunikacji tradycyjne formaty reklamy mogą wydawać się przeżytkiem. A jednak, masowy marketing ma nadal swoją niszę. Poznaj zastosowania i narzędzia marketingu niezróżnicowanego w promocji codziennych produktów.

Czytaj artykuł
Słownik online marketing – definicja skrótów i terminów dla biznesu

Słownik online marketing – definicja skrótów i terminów dla biznesu

Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.

Czytaj artykuł
Parametry UTM w kampanii SMS – monitorowanie w Google Analytics

Parametry UTM w kampanii SMS – monitorowanie w Google Analytics

Parametry, kody, tagi – o UTM mówi się w różny sposób, ale jedno pozostaje niezmienne: są stałym elementem większości działań online marketingu. Ten prosty w działaniu system jest bowiem powszechnym źródłem wiedzy na temat zachowania użytkowników. Zobacz, jak stosować linki z UTM w kampanii SMS. Dowiedz się, co to jest i do czego wykorzystać śledzenie […]

Czytaj artykuł
Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Emoji i emotikony w biznesowej komunikacji SMS

Czy wiesz, że nawet systemowe wiadomości SMS‬ możesz wzbogacić o popularne emotikony, a nawet graficzne emoji i nadal zachować profesjonalny ton? To ciekawy sposób na ubarwienie treści, nadanie komunikacji „ludzkiej” twarzy i wyróżnienie ważnych elementów. Zobacz, jak wykorzystać emotikony i emoji w biznesowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
Prawne aspekty marketingu SMS

Prawne aspekty marketingu SMS

Coraz częściej otrzymuję od naszych klientów pytania dotyczące aspektów prawnych prowadzenia kampanii marketingowych z wykorzystaniem narzędzi marketingu SMS. Wynika to na pewno z profesjonalizacji działań marketerów, ale również z tego, że w ostatnim czasie byliśmy świadkami wielu zmian prawnych w tym zakresie.

Czytaj artykuł
WhatsApp Business API – co to jest i jak wykorzystać nowy kanał komunikacji dla firm?

WhatsApp Business API – co to jest i jak wykorzystać nowy kanał komunikacji dla firm?

Poznaj rozwiązanie WhatsApp Business API, które pozwoli Ci rozszerzyć i ulepszyć komunikację firmy o kanał WhatsApp. Przeczytaj, jak rozmawiać ze swoimi klientami przy pomocy jednego z najbardziej popularnych komunikatorów na Świecie.

Czytaj artykuł