Blog
SMSAPI BOK FAQ

Idąc za ciosem, po FAQ z Działem Wsparcia Technicznego publikujemy 25 odpowiedzi na najczęściej powtarzające się pytania zadawane podczas rozmowy z konsultantami. Poruszamy, więc kwestie związane z pierwszymi wysyłkami, umową i płatnościami. Na Wasze pytania odpowiada Katarzyna Pamuła - kierownik działu BOK w SMSAPI.

Czytaj więcej
SMSAPI 10 Pytań do Samanty HR Administration Specialist

W tej odsłonie “10 pytań do...” rozmawiamy z Samantą Folwaczny zajmującą się w SMSAPI sprawami kadrowymi, rekrutacją i administracją. Nasza HR Administration Specialist opowiada o trudnych do zauważenia, aczkolwiek niezwykle istotnych codziennych zadaniach, które pozwalają sprawnie pracować reszcie zespołu. Podpowiada także jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej i jak poradzić sobie z poprzedzającym ją stresem. 

Czytaj więcej

Wczasy! Część lubi all inclusive w pięciogwiazdkowym kurorcie z palemką, inni wolą dreszczyk emocji i element rywalizacji. W obu przypadkach niezbędna jest jednak komunikacja, czy to na linii rezydent – wczasowicz czy uczestnik wyścigu autostopowego a organizator. Dzisiaj rozmawiamy z Tomaszem Pietruszką — założycielem firmy Ekspedycja Express.

Czytaj więcej
SMSAPI

Poznaj techniczne aspekty marketingu SMS zaczynając od definicji najważniejszych skrótów i terminów. Wyjaśniamy najpopularniejsze słownictwo związane z działaniem i pracą z systemem masowej wysyłki SMS. Przedstawiamy podstawowe teorie marketingu mobilnego.

Czytaj więcej
Jak zintegrować marketing SMS z moją platformą e-commerce?

Webowa wersja Panelu Klienta SMSAPI jest dobra na początek, jednak wraz z rozwojem Twojego biznesu będziesz chciał zautomatyzować proces masowej wysyłki SMS-ów. Komunikacja zintegrowana ze wszystimi platformami, z których korzysta marka to standard. Dlatego nasz moduł masowej wysyłki można łatwo połączyć z najpopularniejszymi serwisami wspierającymi e-handel. Zobacz krótki przegląd najczęściej wybieranych integracji SMSAPI.

Czytaj więcej
jak zwiększyć sprzedaż w sklepie

W trzeciej części naszego poradnika skupimy się na branży RTV i AGD, czyli rynku, na którym panuje ogromna konkurencja. Poza ceną, firmy bowiem prześcigają się także w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego (lub e-commerce jest dla Ciebie kolejnym kanałem sprzedaży produktów), to wiesz jak ważne jest, aby Twój klient cały czas znał status swojego zamówienia.

Czytaj więcej