Blog
SMSAPI 10 Pytań Front End Kewin IT

O balansie pomiędzy pracą, wyzwaniami i momentami wytchnienia opowiada Kewin Polok, nasz Head of Front-end. Na co dzień, wraz z dwuosobowym zespołem dba o UX (user experience), wygląd i poprawne działanie platformy SMSAPI.  Kewin podpowiada, jak pomimo kanbanowo-agilowego rytuału nie popaść w rutynę i czerpać frajdę z codziennej pracy.

Czytaj więcej

Seria "Marketing SMS w Twojej branży" ma na celu prezentację przykładów, jak korzystać z narzędzi marketingu SMS, aby zwiększać sprzedaż, podnosić jakość obsługi klienta i realizować cele wizerunkowe. Serię zaczynamy od szeroko rozumianego rynku mody, obuwia i dodatków. Przedstawione rozwiązania potwierdzone są przez specjalistów z branży w wideoreferencjach i case studies, które znajdziesz na końcu artykułu.

Czytaj więcej

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS - wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną? 

Czytaj więcej
wysyłanie SMS

Prezenty, większe zakupy spożywcze, wyjazdy sylwestrowe – trudno znaleźć branżę, która podczas świątecznej gorączki nie notowałaby wzrostu sprzedaży. W tym czasie doskonale sprawdzają się dobrze znane wiadomości SMS, których wysoką skuteczność trudno porównywać z innymi formami komunikacji. Poniżej kilka przykładów wykorzystania wiadomości tekstowych w promocjach świątecznych i noworocznych!

Czytaj więcej
SMSAPI Permission Marketing

Czym jest permission marketing i dlaczego to takie istotne, żeby opierać komunikację na zgodzie (i nie mówię wyłącznie o marketingowych checkbox-ach)? To kwestia szacunku, do prywatności, czasu i inteligencji odbiorców, bez których wegetuje się na spamowym poletku. Jak wykorzystać RODO i permission marketing jako atut?

Czytaj więcej

W dobie wszechotaczającej technologii, komunikaty marketingowe docierają do odbiorcy z każdego zakątka, czy tego chce czy nie. Neonowy billboard, product placement podczas ulubionego klipu na YouTube czy zapętlone wideo przepełnione treścią - przeciętny Kowalski bombardowany jest setką tysięcy słów dziennie, choć w najlepszym przypadku jest w stanie zapamiętać jedynie 10% z nich.  

Czytaj więcej