Blog
SMSMAPI Wizerunek Marki Marketing SMS

Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym - musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?

Czytaj więcej
SMSAPI Zdrowie SMS Para

Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się do dobrego pozycjonowania marki gabinetu lekarskiego?

Czytaj więcej
SMSAPI Exact People Kontrola Jakosci SMS

Zapraszamy do lektury wywiadu z Robertem Majerem, menedżerem ds. marketingu w Exact Systems. Tematem rozmowy jest nowoczesne podejście do zarządzania kadrami oraz kontroli jakości. Rozmawiamy o szybkości reagowania na pojawiające się kryzysy, rzetelności rozwiązań, a także o roli SMS-ów w wewnętrznej komunikacji firmy zatrudniającej ponad 5500 kontrolerów rozsianych po fabrykach i zakładach w całej Europie.

Czytaj więcej

W kolejnej części "10 pytań do..." rozmawiamy z Andrzejem Ogonowskim, zwanym również człowiekiem SMS-em, twarzą SMSAPI, znanym i lubianym marketerem w branży internetowej oraz prelegentem wielu konferencji. Pytamy o historię powstania marki, kompetencje dobrego zespołu marketingowego i miejsce SMSAPI w przyszłości.

Czytaj więcej
SMSAPI Audyt Kampanii SMS

Kiedy ostatnio poddałeś analizie swoje działania marketingowe? Spokojnie, nie musisz zlecać tego zadania na zewnątrz. Przeczytaj, jak samemu przeprowadzić szybki audyt kampanii SMS! Sprawdź czy korzystasz z najważniejszych funkcjonalności i czy spełniasz wszystkie wymogi prawne oraz zasady permission marketingu. Poznaj 5 wskazówek, które ułatwi Ci pracę i uczyni wysyłki skuteczniejszymi.

Czytaj więcej

W kolejnej części poradnika przedstawiamy SMS-y jako narzędzie komunikacji w finansach. Artykuł dotyczy więc firm oferujących kredyty, pożyczki oraz działających w windykacji. Ponieważ jest to branża wymagająca dużego zaufania i bezpieczeństwa, komunikacja przeprowadzana za pomocą wiadomości SMS sprawdza się w nich znakomicie.

Czytaj więcej