Wiedza

Praktyka i teoria w jednym miejscu – poznaj najnowsze trendy, zastosowania komunikacji i marketingu SMS oraz innych kanałów skutecznej komunikacji mobilnej dla firm.

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Czas się liczy! Jak wybrać odpowiedni moment na wysyłkę SMS?

Krótka, konkretna i wartościowa treść? Jest. Wartość dodana dla odbiorcy? Gotowe. Personalizacja wiadomości? Done! A wysyłka SMS nadal nie przynosi oczekiwanych rezultatów. Przyczyną może być błędne oszacowanie czasu w realizacji kampanii. Podpowiadamy jak znaleźć odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.

Czytaj artykuł
Jak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm

Jak wysłać SMS z internetu? Poradnik dla firm

Wiadomość tekstowa stała się standardowym narzędziem komunikacji firm i instytucji z klientami. Marki wysyłają powiadomienia, wiadomości z ofertami oraz przekierowują obsługę klienta na ten właśnie kanał. Przeczytaj, jak uruchomić komunikację SMS i wysłać skuteczne wiadomości SMS-y do klientów!

Czytaj artykuł
Dlaczego hotele zaczęły wysyłać swoim gościom wiadomości SMS?

Dlaczego hotele zaczęły wysyłać swoim gościom wiadomości SMS?

Renomę w branży hotelarskiej zdobywa się dbałością o szczegóły, te małe rzeczy i gesty, które powodują, że pobyt staje się niezapomniany. Z jednej strony jest zapewnienie wszystkiego, co zagwarantowano w ofercie, z drugiej zrobienie dodatkowego kroku, który zadecyduje o pozytywnej opinii. Rozmawiamy z Szymonem Cyrzyk z KajWare, firmy tworzącej oprogramowanie KWHotel do zarządzania obiektami noclegowymi.

Czytaj artykuł
6 przepisów na viralową treść wiadomości SMS

6 przepisów na viralową treść wiadomości SMS

Każdy sprzedawca pragnąłby, aby konsumenci z własnej woli polecali jego produkty. Jest to możliwe między innymi dzięki narzędziom marketingu SMS. Warunkiem jest skonstruowanie takiej treści, by odbiorcy stwierdzili, że warto ją puścić dalej. Mechanizm forwardowania wiadomości tekstowych jest warty do wykorzystania. Podpowiadamy, jak zwiększyć szansę na viralowego SMS-a!

Czytaj artykuł
5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki

5 kroków do skutecznej promocji SMS, która nie zaszkodzi wizerunkowi marki

Dobrze przygotowana kampania SMS może przynieść Twojej marce wiele korzyści m.in. zwiększyć ruch na stronie, poprawić wizerunek, podnieść poziom obsługi klienta i ostatecznie sprzedaż. Pamiętaj jednak, że reklama w telefonie komórkowym – medium bardzo prywatnym – musi być umiejętnie skonstruowana, by przynosiła Ci profity, a nie etykietkę nachalnego sprzedawcy. Jak zatem przygotować skuteczną kampanię SMS?

Czytaj artykuł
SMS w służbie zdrowia – jak komunikować się z pacjentami?

SMS w służbie zdrowia – jak komunikować się z pacjentami?

Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się […]

Czytaj artykuł