Blog
SMSAPI Sylwia 10 Pytań International Customer Service

Mogę być częścią projektów, które zmieniają świat. Pracowałam z osobami, które przy pomocy SMS-ów walczyły z malarią w krajach afrykańskich. Mieliśmy też klienta, który chciał samodzielnie opłynąć kulę ziemską. Dzięki SMS-om był w stanie otrzymywać dokładną prognozę pogody na środku oceanu - o obsłudze klientów zagranicznych opowiada Sylwia Subotowicz z SMSAPI.com.

Czytaj więcej
marketing dla salonu kosmetycznego

W kolejnym odcinku poradnika marketingu SMS przedstawimy sposoby komunikacji wykorzystywane przez firmy zajmujące się zdrowiem i urodą. Jest to branża, w której przekaz marketingowy kierowany jest w dużej mierze do kobiet, dlatego aby komunikaty osiągały maksymalną skuteczność powinny być odpowiednio sprofilowane.

Czytaj więcej
SMSAPI Ruch Na Stronie Marketing

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.

Czytaj więcej
SMSAPI 10 Pytań Front End Kewin IT

O balansie pomiędzy pracą, wyzwaniami i momentami wytchnienia opowiada Kewin Polok, nasz Head of Front-end. Na co dzień, wraz z dwuosobowym zespołem dba o UX (user experience), wygląd i poprawne działanie platformy SMSAPI.  Kewin podpowiada, jak pomimo kanbanowo-agilowego rytuału nie popaść w rutynę i czerpać frajdę z codziennej pracy.

Czytaj więcej

Seria "Marketing SMS w Twojej branży" ma na celu prezentację przykładów, jak korzystać z narzędzi marketingu SMS, aby zwiększać sprzedaż, podnosić jakość obsługi klienta i realizować cele wizerunkowe. Serię zaczynamy od szeroko rozumianego rynku mody, obuwia i dodatków. Przedstawione rozwiązania potwierdzone są przez specjalistów z branży w wideoreferencjach i case studies, które znajdziesz na końcu artykułu.

Czytaj więcej

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS - wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną? 

Czytaj więcej