SMS w Twojej branży

Zobacz, jak wykorzystać wiadomości SMS w różnych branżach: od sprzedaży detalicznej, HR, przez usługi, aż po kampanie wyborcze.

Promocja SMS dla małego biznesu – case study

Promocja SMS dla małego biznesu – case study

W jaki sposób wykorzystać odbiór SMS w promocji lodziarni, restauracji czy małej firmy usługowej? Przeczytaj krótki case study.

Czytaj artykuł
Kampania SMS marketing na Dzień Matki – przykłady wiadomości

Kampania SMS marketing na Dzień Matki – przykłady wiadomości

Dzień Matki to wyjątkowe święto obchodzone w Polsce i na całym świecie. Prezentujemy garść inspiracji, jak wykorzystać Dzień Mamy jako kontekst dla firmowej komunikacji SMS.

Czytaj artykuł
System SMS dla firm i urzędów: powiadomienia i marketing

System SMS dla firm i urzędów: powiadomienia i marketing

Poznaj system SMS, dzięki któremu usprawnisz komunikację z mieszkańcami i klientami.

Czytaj artykuł
Dlaczego SMS zamiast aplikacji podczas konferencji Moto Idea? (event case study)

Dlaczego SMS zamiast aplikacji podczas konferencji Moto Idea? (event case study)

O nieoczywistych trudnościach i nieszablonowych rozwiązaniach rozmawiam z Robertem Majerem, Kierownikiem Działu Marketingu i Rekrutacji Exact Systems. Przeczytaj case study, z którego dowiesz się, jak organizatorzy 12. edycji konferencji Moto Idea podeszli do komunikacji podczas wydarzenia skupiającego menadżerów z branży automotive.

Czytaj artykuł
SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

SMS w e-commerce – automatyczna komunikacja z klientami sklepu

E-commerce to coraz częściej mobile commerce. Przejście do mobilnego kanału sprzedaży oznacza również wprowadzenie komunikacji SMS w e-commerce.

Czytaj artykuł
SMS w służbie zdrowia – jak komunikować się z pacjentami?

SMS w służbie zdrowia – jak komunikować się z pacjentami?

Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się […]

Czytaj artykuł