SMS w Twojej branży

Zobacz, jak wykorzystać wiadomości SMS w różnych branżach: od sprzedaży detalicznej, HR, przez usługi, aż po kampanie wyborcze.

Marketing SMS w Twojej branży – HR i agencje pracy (część VI)

Marketing SMS w Twojej branży – HR i agencje pracy (część VI)

Wakacje to tradycyjnie okres ożywienia na rynku pracy, ponieważ w tym czasie rośnie zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Z perspektywy pracodawcy niezwykle ważny jest czas w jakim agencja pracy jest w stanie zrekrutować pracownika, który będzie mógł natychmiast podjąć pracę. Dlatego osoby zajmujące się pośrednictwem bardzo często wybierają komunikację SMS. W naszym krótkim poradniku przedstawimy kilka […]

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – gastronomia i catering biurowy (część V)

Marketing SMS w Twojej branży – gastronomia i catering biurowy (część V)

W pracy biurowej często spotykanym zwyczajem jest wspólne zamawianie posiłków. W zespole SMSAPI stało się to już niemal rutyną, że gdy zegar wybija 11-tą, „dyżurujący” pracownik cierpliwie zbiera zamówienia od reszty. Nie wchodząc w kwestię optymalizacji tego procesu, oto kilka pomysłów na usprawnienie obsługi klienta i marketingu firm gastronomicznych.

Czytaj artykuł
SMS w służbie zdrowia – jak komunikować się z pacjentami?

SMS w służbie zdrowia – jak komunikować się z pacjentami?

Wiadomości tekstowe to nie tylko informacje marketingowe i powiadomienia, to przede wszystkim kanał skutecznej komunikacji. Wykorzystanie go do wymiany informacji z pacjentem w przychodniach i prywatnych gabinetach lekarskich oszczędza czas i pieniądze. Wzbudza w przekonanie, że są w dobrych i troskliwych rękach. Odpowidamy na pytanie: jak wiadomości tekstowe mogą usprawnić działanie przychodni i przyczynić się […]

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – kredyty, pożyczki, windykacja (część IV)

Marketing SMS w Twojej branży – kredyty, pożyczki, windykacja (część IV)

W kolejnej części poradnika przedstawiamy SMS-y jako narzędzie komunikacji w finansach. Artykuł dotyczy więc firm oferujących kredyty, pożyczki oraz działających w windykacji. Ponieważ jest to branża wymagająca dużego zaufania i bezpieczeństwa, komunikacja przeprowadzana za pomocą wiadomości SMS sprawdza się w nich znakomicie.

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – RTV i AGD (część III)

Marketing SMS w Twojej branży – RTV i AGD (część III)

W trzeciej części naszego poradnika skupimy się na branży RTV i AGD, czyli rynku, na którym panuje ogromna konkurencja. Poza ceną, firmy bowiem prześcigają się także w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego (lub e-commerce jest dla Ciebie kolejnym kanałem sprzedaży produktów), to wiesz jak ważne jest, aby Twój klient cały czas znał […]

Czytaj artykuł
Marketing SMS w Twojej branży – zdrowie i uroda (część II)

Marketing SMS w Twojej branży – zdrowie i uroda (część II)

W kolejnym odcinku poradnika marketingu SMS przedstawimy sposoby komunikacji wykorzystywane przez firmy zajmujące się zdrowiem i urodą. Jest to branża, w której przekaz marketingowy kierowany jest w dużej mierze do kobiet, dlatego aby komunikaty osiągały maksymalną skuteczność powinny być odpowiednio sprofilowane.

Czytaj artykuł