Poznaj grupowy SMS dla firm

Spis treści

Grupowe wiadomości SMS do klientów to skuteczny i prosty sposób na komunikację dla firm. Czego potrzebujesz, aby wysyłać SMS-y z komputera?

Wiadomości tekstowe to jeden z najprostszych, a zarazem najskuteczniejszych kanałów komunikacji. Poznaj program do masowego wysyłania SMS oraz możliwości, jakie daje profesjonalna bramka SMS dla firm.

Grupowy SMS – definicja

Grupowy SMS to inaczej masowa wysyłka SMS. Usługa polega na przesyłaniu dużej ilości wiadomości tekstowych jednocześnie do wielu odbiorców. Jest to efektywny i szybki sposób komunikacji z dużą liczbą osób.

Bramka SMS, za sprawą której zlecane są wysyłki, umożliwia firmom, lokalom usługowym, urzędom, organizacjom i instytucjom skuteczne dotarcie do swojej docelowej grupy klientów, pracowników lub użytkowników.

Platforma SMS dla firm

System wysyłki SMS to kompleksowe rozwiązanie dla firm. Z poziomu jednego konta możesz prowadzić hurtowe wysyłanie SMS-ów, obsługiwać klientów za sprawą zautomatyzowanych powiadomień oraz uruchomić dwuskładnikową autoryzację (2FA) opartą na wiadomościach tekstowych. Co więcej, możesz także odbierać wiadomości od klientów. Poznaj trzy główne zastosowania SMSAPI.

Promocyjne kampanie SMS marketingowe

SMS marketing grupowy dla małych firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych to sposób na zwiększenie sprzedaży, a także zdobycie nowych klientów. Dzięki kampaniom zbiorowym, możesz szybko dotrzeć do swoich klientów, informując ich o nowych produktach, promocjach lub specjalnych ofertach.

Przykład: wiadomości do klientów sklepu odzieżowego

Jako właściciel sklepu odzieżowego możesz wysyłać wiadomości tekstowe o sezonowej wyprzedaży z rabatem na nową kolekcję czy kończące się rozmiary. Kampania SMS pomoże w krótkim czasie przyciągnąć większą liczbę klientów do sklepu i zwiększyć sprzedaż.

Dla małych firm, którym zależy na obniżeniu kosztów reklamowych, SMS marketing grupowy wymaga niskich opłat (pojedyncza wiadomość to koszt maksymalnie kilkunastu groszy), a jednocześnie cechuje się wysoką efektywnością. Wysyłka promocyjnych ofert lub rabatów jest opłacalna, ponieważ pozwala osiągnąć wysoki zwrot z inwestycji bez konieczności alokacji dużego budżetu na reklamę SMS.

Przykład: wysyłanie SMS-ów dla stuida fotograficznego

Oferując usługi fotograficzne, możesz przesyłać swoim klientom SMS-y zniżkowe na sesje zdjęciowe, zachęcając ich do korzystania z usług w przyszłości. W ten sposób utrzymasz stały kontakt i zbudujesz pozytywny wizerunk firmy.

Wysyłanie wiadomości, zarówno e-maili, jak i komunikatów SMS, jest ważnym narzędziem w budowaniu trwałych relacji z klientami. Dzięki regularnemu kontaktowi i dostarczaniu wartościowych informacji, przedsiębiorstwa mogą zyskać zaufanie klientów, co skutkuje zwiększeniem liczby powtarzających się zamówień i lojalnością klientów. Wprowadzenie odpowiedniej strategii komunikacyjnej może przyczynić się do rozwoju i sukcesu firmy na rynku.

SMS marketing a RODO

Wysyłanie grupowych SMS zacznij od pozyskania zgody na marketing. Nie pisz wiadomości bez zgody RODO. Przeczytaj, jak zbudować bazę na potrzeby komunikacji mobilnej.

System do masowych SMS

Możliwość wysłania wiadomości z promocjami to tylko jedno z zastosowań bramki mobile dla firm. Sprawdź, jak jeszcze wykorzystać system wysyłania SMS.

Wysyłka powiadomień SMS: dostawa i potwierdzenia zamówień

Wysyłka powiadomień SMS jest niezwykle pożytecznym narzędziem dla biznesu. Są one szczególnie istotne w przypadku sklepów internetowych działających w e-commerce, czyli handlu w internecie. Umożliwia właścicielom małych firm automatyzację procesu komunikacji z klientami, co znacznie usprawnia obsługę zamówień. Ale nie tylko, bo przyda się także w branży usług, ochronie zdrowia czy sprzedaży stacjonarnej.

Przykładem zastosowania automatycznych wiadomości SMS może być potwierdzenie zamówienia lub wizyty. Klient otrzyma SMS według szablonu treści i zaplanowanych warunków np. po złożeniu zamówienia, potwierdzeniu wizyty czy w przypadku problemów technicznych.

Takie grupowe powiadomienia SMS mogą także zawierać wszelkie niezbędne informacje np. datę dostawy czy godziny otwarcia lokalu dopasowane do danego klienta dzięki personalizacji treści.

Dodatkowo, grupowe powiadomienia SMS zapewniają bardziej bezpośrednią formę komunikacji niż np. e-mail. Dla małych firm, które cenią sobie efektywność, szybkość i prostotę komunikacji, wysyłka powiadomień jest niezastąpionym narzędziem w obszarze obsługi klienta.

SMS weryfikacyjny dla firm

Program do wysyłki SMS-ów może także wysyłać SMS-y z kodami do logowania czy weryfikacji danych. Takie narzędzie nazywa się SMS Authenticator. Z rozwiązania korzystają światowi giganci (Uber, Microsoft, Booking), ale także mniejsze podmioty. Przeczytaj więcej na temat bezpieczeństwa i poznaj wiadomość z kodem 2FA.

Grupowy SMS z nazwą zamiast numeru

Możesz zmienić numer telefonu komórkowego na własną nazwę np. firmy, marki. W ten sposób zastąpisz pole „Od:” pokazywane przez aplikację. Wiadomości z nazwą to prosty sposób na zwiększenie wiarygodności i skuteczności firmowej komunikacji. Aby wyświetlić na telefonie odbiorcy własną nazwę wystarczy dostęp do panelu klienta SMSAPI. Zobacz, jak w kilku krokach wysłać wiadomość z polem nadawcy.

Masowe wysyłanie SMS z komputera – jak to działa?

Grupowe wysyłanie smsów to potoczna nazwa usługi masowej wysyłki SMS. Do tej kategorii zaliczamy zarówno wysyłki marketingowe do większej grupy odbiorców, jaki mniejsze zawężone kampanie przez np. wiek, płeć czy datę dołączenia do subskrypcji SMS.

SMS do wielu odbiorców oznacza dotarcie do dużej liczby osób, zapewniając szybką i bezpośrednią komunikację. Przyczynia się do zwiększenia zaangażowania odbiorców i osiągnięcia lepszych wyników biznesowych.

Poznaj masowy SMS program

Załóż konto i wyślij SMS z przeglądarki! 50 wiadomości na start, wsparcie klienta oraz darmowe materiały edukacyjne.

System do wysyłania SMSów do grupy klientów

Zobacz poradnik wideo SMSAPI Zrób to sam i przekonaj się, że prowadzenie masowej komunikacji jest proste.

Jak napisać skuteczną treść wiadomości?

Aby napisać dobry SMS grupowy, warto skupić się na klarownej i zwięzłej treści, unikając zbytniego używania skrótów czy skomplikowanych wyrażeń. Ważne jest także zawarcie w wiadomości jasnego wezwania do działania, jak na przykład odwiedzenie sklepu lub skorzystanie z rabatu.

Galeria treści wiadomości masowych

Poniżej znajdziesz galerię przykładowych wiadomości wysłanych przez polskie firmy.

Personalizowane wiadomości SMS

Personalizacja treści to kluczowy element skutecznych kampanii marketingowych. Wykorzystując dane z bazy kontaktów lub innego systemu, możesz dostosować wiadomość do odbiorców, włączając ich imię, nazwisko lub inne informacje indywidualne.

Dlaczego personalizowane SMS działają lepiej? Ponieważ odbiorcy odczuwają większe zaangażowanie i przywiązanie do komunikatów, które odwołują się bezpośrednich do nich, ich spraw czy historii zamówień. Przyczynia się to do zwiększenia skuteczności kampanii. Personalizowane grupowe SMS, zawierające konkretną ofertę dopasowaną do potrzeb konkretnej grupy odbiorców, wzbudzają większe zainteresowanie i skuteczniej zachęcają do podjęcia pożądanej akcji.

SMS system dla firm – darmowe testy

Profesjonalna bramka SMS daje możliwość wysyłania SMS-ów, MMS, VMS, pozwala także na odbieranie wiadomości SMS od klientów oraz zarządzanie bazą kontaktów. SMSAPI to platforma do grupowej wysyłki SMS na cały świat.

Załóż konto i przetestuj SMSAPI

Rejestracja w serwisie SMSAPI jest darmowa i trwa kilka minut. Rozliczasz się na wysłane wiadomości i niektóre dodatkowe narzędzia.

Wystarczy Ci komputer z dostępem do internetu, nasz serwis SMS działa w przeglądarce na komputerze. Uzyskaj dostęp do bramki SMS online oraz interfejsu API SMS – załóż darmowe konto testowe dla firm. Sprawdź stawkę za SMSy grupowe w cenniku SMSAPI.

Zdjęcie pochodzi z Unsplash.