Webinar Zapytaj o RODO – sesja pytań i odpowiedzi z inspektorem ochrony danych

Spis treści

Podobno 83% firm ma pewność, że działa zgodnie z RODO*. Praktyka pokazuje jednak, że nie zawsze jest to prawda. Skąd zatem brać sprawdzone informacje na tematy związane z ochroną danych i RODO? Znaczenie ochrony danych w biznesie jest ogromne. Tym bardziej, że nieznajomość przepisów może być bolesna. Zapraszamy na webinar z inspektorem ochrony danych Janem Wieczorkiewiczem, który odpowiada na pytania publiczności.

Zobacz webinar Zapytaj o RODO

  • Otwarta sesja pytań i odpowiedzi
  • Odpowiada inspektor ochrony danych w SMSAPI i LINK Mobility Group
  • 31 maja 2022, 10:00-11:15
  • Wstęp darmowy

Sesja pytań i odpowiedzi z inspektorem ochrony danych

Czy wiesz, gdzie i kiedy zgłosić naruszenie? Czy masz świadomość zagrożeń wynikających z nieprzestrzegania RODO? Co obejmuje rozporządzenie? 31 maja uzyskasz odpowiedzi na pytania związane z np. pozyskiwaniem, przechowywaniem, użytkowaniem i ochroną danych osobowych w biznesie. Jan podpowie także, jak powinna wyglądać poprawnie sformułowana klauzula RODO, zgoda na marketing czy polityka prywatności.

Przykładowe pytania, na które odpowiemy 31 maja

Kto odpowie na Twoje pytanie?

Jan Wieczorkiewicz – inspektor ochrony danych (IOD) w SMSAPI i międzynarodowej grupie LINK Mobility.

Zobacz zapowiedź wideo

Poznaj prowadzącego

Nadchodzący webinar Zapytaj o RODO to wyjątkowa okazja, żeby zdobyć wiedzę z pierwszej ręki. Na wszystkie pytania odpowie inspektor ochrony danych w SMSAPI i międzynarodowej grupie LINK Mobility. Jan Wieczorkiewicz od ponad 9 lat zajmuje się zagadnieniem ochrony poufnych informacji. Na co dzień konsultuje działania zrzeszonych spółek i ich klientów.

Czym zajmuje się inspektor ochrony danych?

Chcesz poznać bliżej prowadzącego? Przeczytaj wywiad 10 pytań z Janem Wieczorkiewiczem, w którym opowiada o swojej pracy w SMSAPI, roli IOD w spółce i początkach kariery. Poniżej fragment rozmowy na temat zadań i obowiązków Jana.

Obowiązki Data Protection Officera (DPO) czy w polskiej wersji Inspektora Ochrony Danych (IOD), są ściśle określone w Artykule 39 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych.

W ten zakres wchodzi: funkcja szkoleniowa polegająca na podnoszeniu świadomości pracowników z zakresu ochrony danych, informowaniu kierownictwa np. o decyzjach organów nadzorczych czy też nowych wytycznych Europejskiej Rady Ochrony Danych oraz monitorowanie zgodności firmy z RODO i wewnętrznymi politykami z zakresu ochrony danych. Ostatnią częścią jest bycie punktem kontaktowym z organami nadzorczymi, jeżeli taka konieczność zajdzie. 

Jan Wieczorkiewicz – inspektor ochrony danych w SMSAPI i LINK Mobility

Przeczytaj cały wywiad z Janem

Webinar ochrona danych w biznesie

Darmowy webinar o RODO odbędzie się już 31 maja o 10:00 na platformie ClickMeeting. Wstęp darmowy, nie wymagamy zapisu do newslettera, choć gorąco go polecamy. Webinar będzie nagrywany. Na wydarzenie zapraszamy małe, średnie firmy, jak i prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze oraz innych zainteresowanych zagadnieniem ochrony danych osobowych.

Formularz zapisu na webinar Zapytaj o RODO 31 maja 2022

Jak zadać pytanie o RODO?

Swoje pytanie wpisz w formularzu zapisu na webinar! Po prostu. Postaramy się odpowiedzieć na wszystkie pytania, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do ich moderacji. Dodatkowe pytania będzie można zadawać na czacie w trakcie wydarzenia.

Skąd brać wiedzę o RODO w marketingu SMS?

RODO (po angielsku GDPR) to skomplikowane zagadnienie, jednak przy odrobinie cierpliwości przekonasz się, że nie jest to aż takie trudne. Jeśli szukasz podstawowych informacji na temat ochrony danych osobowych w marketingu SMS, to polecam dwa artykuły autorstwa Jana Wieczorkiewicza. Po więcej odpowiedzi odsyłam na webinar!

Poznaj partnerów wydarzenia

Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Kancelaria Kantorowski, Głąb i Wspólnicy logo

Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy to firma świadcząca pomoc prawną dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw w zakresie bieżącego wsparcia prawnego, ze szczególnym uwzględnieniem prawa własności intelektualnej, prawa konkurencji oraz e-biznesu. Oprócz wiedzy i doświadczenia cechuje nas zaangażowanie i chęć do działania, dlatego z przyjemnością będziemy współtworzyć wszelkie – nawet te najbardziej skomplikowane – projekty powstające w Twojej firmie.

edrone

edrone logo

edrone jest systemem eCRM oraz Marketing Automation, zaprojektowanym specjalnie dla sklepów internetowych. Naszą misją jest tworzenie i dostarczanie najnowocześniejszych technologii dla firm z branży e-Commerce, które mogą zautomatyzować ich działania, skutecznie angażować klientów i w efekcie końcowym zwiększać wyniki sprzedaży. 

Grupa iCEA

iCEA logo

Grupa iCEA to kluczowa spółka holdingu Digital Now!, która działa w sektorze marketingu internetowego. Dzięki biznesowemu podejściu do pozycjonowania stron internetowych realizuje strategie, które bezpośrednio przekładają się na wzrost sprzedaży i zysków swoich klientów. Od 2007 roku wyznacza standardy w branży SEO/SEM. Dysponuje największym działem technicznym w Polsce, liczącym ponad 300 pracowników, ekspertów SEO z wieloletnim doświadczeniem. Firma rozwija się także poza granicami Polski, gdzie z powodzeniem realizuje projekty w USA i Azji. Pracuje dla takich klientów jak: Romet, Viessmann, PZU, Orange, Bielenda, Sneaker Peaker, nokaut.pl, epaka.pl, 123 Łazienka, Lou, Gerda, merlin.pl i wielu innych.

Thulium

Thulium logo

Thulium to platforma do obsługi klienta – telefon, mail, czat, messenger, chatbot na stronę w jednym narzędziu. System usprawnia proces obsługi klientów w BOK, działach wsparcia czy działach sprzedaży i ułatwia zarządzanie całością komunikacji. Thulium jest dostępny w modelu SaaS i adresowany do firm posiadających 5-80 konsultantów.

Zaufane.pl

Zaufane.pl logo

Zaufane.pl to kompleksowe narzędzie, dzięki któremu sklepy internetowe i firmy usługowe mogą rozwijać marketing rekomendacyjny. Jakie jest nasze zadanie? Misją Zaufane.pl jest dostarczenie firmom B2B i B2C usługi szybkiego i efektywnego pozyskiwania, a także prezentowania i monitorowania opinii klientów o firmie i produktach, dzięki czemu wzmacniają one swoją markę i budują zaufanie do świadczonych usług i asortymentu.

SENUTO

SENUTO logo

SENUTO to narzędzie do kompleksowego prowadzenia działań SEO przy użyciu danych, na które składa się 5 głównych modułów i kilkanaście narzędzi zaprojektowanych tak, aby usprawnić SEO workflow. Z Senuto przeanalizujesz obecny stan strony, namierzysz przyciągające klientów słowa kluczowe, wyniesiesz stronę na wyżyny wyników Google, dzięki planom treści, a na koniec realnie ocenisz efekty działań SEO.

semKRK

semKRK logo

semKRK to wyjątkowy barcamp o szerokiej tematyce marketingu w wyszukiwarkach oraz analityki. We wcześniejszych edycjach konferencji zebraliśmy ponad 5 tys. uczestników, którzy wysoko ocenili zarówno organizację, poruszaną tematykę, jak i prelegentów. Zapraszamy na semKRK#19 BIG już 15 czerwca 2022 w Starej Zajezdni w Krakowie!

DevaGroup

DevaGroup logo

DevaGroup należy do elitarnego grona najstarszych i najlepszych agencji SEM w Polsce. W branży od 2005 roku, posiada setki zadowolonych Klientów, doskonałe referencje oraz liczne nagrody i wyróżnienia. Specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach (SEM): pozycjonowaniu (SEO) i Google Ads, a także w zaawansowanym mierzeniu wyników kampanii internetowych za pomocą Google Analytics. DevaGroup organizuje stałe szkolenia z marketingu internetowego, aby przekazywać wszechstronną wiedzę i umiejętności praktyczne. Ponadto od 2016 roku jest organizatorem semKRK, czyli wyjątkowej, krakowskiej konferencji dla specjalistów SEO i SEM, agencji marketingu internetowego, branży e-commerce oraz właścicieli biznesów. DevaGroup posiada prestiżowy status Google Premier Partner.

Booste

Booste logo

Głównym celem Booste jest przyśpieszanie rozwoju sklepów internetowych poprzez zapewnienie im dostępu do łatwego, elastycznego i szybkiego finansowania. Rynek ecommerce rozwija się dynamicznie, ale dostęp do kapitału poprzez tradycyjne kanały, takie jak kredyty bankowe lub Venture Capital, nie jest rozwiązaniem uwzględniającym specyfikę działania e-sklepów. W świecie ecommerce wszystko dzieje się bardzo dynamicznie i stale się zmienia, dlatego opracowaliśmy rozwiązanie finansowe, które dostosowuje się do zmieniających się potrzeb sklepów internetowych. Ale Booste to nie tylko finansowanie. Pomożemy Ci zmaksymalizować efekty działań marketingowych i w pełni wykorzystać potencjał Twojej firmy.

IDEA commerce

IDEA commerce logo

IDEA commerce to producent oprogramowania i dostawca rozwiązań pomagających przedsiębiorcom w skutecznej sprzedaży online. W strukturach firmy pracują eksperci e-commerce. Zaufały nam firmy z sektora B2C oraz B2B, z którymi wspólnie cieszymy się osiąganymi sukcesami, projektując nowoczesne i wymagające rozwiązania wspierające sprzedaż internetową.

Blue Media

Blue Media logo

Blue Media to polska spółka technologiczno-finansowa założona w 1999 roku w Sopocie. Powstała jako wspólne przedsięwzięcie dwóch studentów zafascynowanych internetem i nowymi technologiami, którzy do dzisiaj zasiadają we władzach spółki (Andrzej Antoń i Konrad Kucharski). Firma zatrudnia około 200 osób, a łączna wartość transakcji obsłużonych w 2020 r. wyniosła ponad 4.4 mld €. W ciągu ponad 20 lat działalności spółka stała się jedną z największych firm technologicznych świadczących usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego i ecommerce w Polsce. Tworzy produkty i usługi, które ułatwiają i przyspieszają wykonywanie codziennych spraw, takich jak: płacenie rachunków, doładowanie telefonu, wykonanie ekspresowego przelewu czy zrobienie zakupów przez internet. Dziennie Blue Media obsługuje ok. pół miliona osób, a roczny obrót wszystkich transakcji przechodzących przez jej systemy płatnicze wynosi niemal 20 mld zł. Blue Media jako licencjonowana krajowa instytucja płatnicza posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego na świadczenie usług dostępu do informacji o rachunku (AIS) oraz usługi inicjowania płatności (PIS).

Nethansa

Poznawaj tajniki komunikacji SMS, nowe funkcje, zastowania i case study w Twojej branży.

Nethansa logo

Nethansa łączy inteligencję technologii ze wsparciem ekspertów, którzy wykorzystują swoją wiedzę i doświadczenie, aby wspierać rozwój klientów na Amazon i Kaufland.de. Misją spółki jest zwiększanie zysków firm na najbardziej znaczących platformach handlowych w Europie. Obecnie dla swoich klientów wygenerowali już ponad 500 mln złotych obrotów. Współpracują z ambitnymi firmami, chcącymi osiągnąć sukces nie tylko w Polsce, ale również w Europie.

Na marginesie

*Jeśli dziwi Cię skąd wzięliśmy procent firm, które uważają, że działają zgodnie z RODO, to polecamy lekturę raportu Komunikacja SMS w biznesie 2022. Znajdziesz w nim informacje na temat profesjonalnego wykorzystania komunikacji tekstowych w działalności firm online i stacjonarnych wraz z komentarzem ekspertów, w tym właśnie Jana Wieczorkiewicza.

Wykres z badania, wedle którego 83% firm uważa, że działa zgodnie z RODO.
Źródło: raport Komunikacja SMS w biznesie 2022