Blog
SMSAPI FAQ Techniczne

Prezentujemy najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii technicznych związanych z użytkowaniem Panelu Klienta SMSAPI. Odpowiedzi na nie udziela Rafał z naszego działu wsparcia technicznego.

Czytaj więcej
SMSAPI Porzucony Koszyk Powiadomienie SMS

Wydajesz pieniądze na pozyskanie leada, przesuwasz go w dół lejka sprzedażowego, utrzymujesz zaangażowanie. Jednak na sam koniec, tuż po dodaniu produktów do koszyka, Twój niedoszły klient zamyka kartę przeglądarki. Brzmi znajomo? Podpowiadamy, dlaczego warto wypróbować nowe narzędzia pomagające w dokończeniu transakcji.

Czytaj więcej
SMSAPI Biuro Galeria

Zapraszamy na wycieczkę po naszym biurze na Toszeckiej 101 w Gliwicach! Zobacz, jak wygląda wnętrze firmy i poznaj zespół SMSAPI z bliska.

Czytaj więcej
SMSAPI Sylwia 10 Pytań International Customer Service

Mogę być częścią projektów, które zmieniają świat. Pracowałam z osobami, które przy pomocy SMS-ów walczyły z malarią w krajach afrykańskich. Mieliśmy też klienta, który chciał samodzielnie opłynąć kulę ziemską. Dzięki SMS-om był w stanie otrzymywać dokładną prognozę pogody na środku oceanu - o obsłudze klientów zagranicznych opowiada Sylwia Subotowicz z SMSAPI.com.

Czytaj więcej

W imieniu całego zespołu SMSAPI życzymy Ci i Twoim bliskim najpogodniejszych Świąt Wielkanocnych, pyszności na stole, pogody ducha i mokrego poniedziałku! Przygotowaliśmy dla Ciebie małą niespodziankę — gotową grafikę, w której umieścisz swoje zdjęcie.

Czytaj więcej
marketing dla salonu kosmetycznego

W kolejnym odcinku poradnika marketingu SMS przedstawimy sposoby komunikacji wykorzystywane przez firmy zajmujące się zdrowiem i urodą. Jest to branża, w której przekaz marketingowy kierowany jest w dużej mierze do kobiet, dlatego aby komunikaty osiągały maksymalną skuteczność powinny być odpowiednio sprofilowane.

Czytaj więcej