Blog

Och, RODO! Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęły już prawie 2 miesiące. I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w kontekście marketingu SMS. Zebraliśmy więc najczęściej poruszane kwestie i szczegółowo je opisujemy.

Czytaj więcej

Firmy działające w sieci na różne sposoby bronią się przed nielegalnym dostępem do danych ich klientów. Hasło nawet bardzo silne i stworzone zgodnie z wytycznymi wymaganymi przez administratorów sieci może nie dać rady internetowym złodziejom. Wtedy przydaje się multi-factor authentication - wieloskładnikowe uwierzytelnianie.

Czytaj więcej

Stabilność i bezpieczeństwo - to jego drugie i trzecie imię. Grzegorz to człowiek, dzięki któremu serwis SMSAPI działa 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wie, jak ważne jest bezpieczeństwo danych i umie odmienić RODO przez wszystkie przypadki. O co najczęściej pytają go koledzy z pracy, co zrobić, żeby zostać dyrektorem IT i jak zadbać o firmowe dane? Kolejnym gościem "10 pytań do..." jest Grzegorz Lentzy zarządzający Działem IT w SMSAPI.

Czytaj więcej

W Polsce popularność zakupów internetowych z roku na rok rośnie. Dlatego każdy pracujący w e-commerce powinien stale rozwijać swoje umiejętności marketingowe i - krótko mówiąc - zwiększać dzięki nim dochody. A szansa na to nadejdzie już niedługo, bo w dniach 11-15 czerwca podczas Tour de e-commerce.

Czytaj więcej

Przy wykorzystaniu interfejsu E-mail na SMS, czyli tzw. MAIL to SMS, w bardzo prosty sposób dokonać można wysłania wiadomości SMS poprzez wysłanie odpowiednio sformatowanej wiadomości e-mail na adres sms.do@smsapi.pl. W polu temat powinna znajdować się nazwa użytkownika, znak '@' oraz hasło zaszyfrowane algorytmem MD5! Hasło przekształcić można w zakładce Ustawienia API. Treść wiadomości e-mail powinna zawierać odpowiednie parametry.

Czytaj więcej

3...2...1... Niejeden marketer drży na miesiąc przed wprowadzeniem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych. Zastanawia się: jak nowe rozporządzenie wpłynie na możliwość realizowania kampanii SMS i e-mail? Czy wciąż może wykorzystywać zebrane do tej pory bazy do wysyłki, jak gromadzić bazy w sposób zgodny z nowymi przepisami, o czym informować, a o czym nie? Opowiadamy na pytania!

Czytaj więcej