Blog

Co to był za rok! Obejrzyjcie krótką animację obrazującą nasze sukcesy i odważne decyzje! 

Czytaj więcej

Niełatwa sztuka utrzymywania relacji z klientem wymaga przełamywania schematów i podejmowania wyzwań. Najlepiej wie to Marek Palka. Wywiad z nim otwiera nasz cykl rozmów "10 pytań do..." z ekspertami (i kolegami z biura:)). Marek lubi przejechać sto kilometrów, żeby wpaść do klienta na kawę, sprzedaje rozwiązania, których jeszcze nie mamy w ofercie, a SMSAPI traktuje jak swoją firmę! Opowiada także na czym polegają dobre relacje i jak wygląda jego codzienna praca.

Czytaj więcej

Pod koniec poprzedniego roku zapytaliśmy reprezentantów 200 firm prowadzących biznesy stacjonarnie i online o to, jak wykorzystują SMS-y w codziennej komunikacji. Ankietę wypełniły podmioty z ponad 20 branż a zebrane materiały pozwoliły opracować kompleksowy raport przedstawiający kondycję SMS-a w biznesie. Oto kluczowe wnioski!

Czytaj więcej

RODO to nie rewolucja - opisywane w rozporządzeniu kwestie przetwarzania danych wywołały jednak wiele dyskusji. Zwłaszcza w przypadku marketingu SMS, który już jest obwarowany szeregiem przepisów prawnych (poruszyliśmy ten temat na blogu [link]). Dlaczego więc RODO jest takie ważne i porusza branżę marketingową?

Czytaj więcej

Dzisiejsi 20-latkowie chcą być w stałym kontakcie z bliskimi i znajomymi, zależy im na szybkiej komunikacji tu i teraz. Najlepiej w oparciu o kulturę obrazkową. Te wszystkie możliwości daje im… stary, dobry SMS.

Czytaj więcej

Powiadomienia SMS pozostają jedną z najbardziej efektywnych form komunikacji na każdym etapie procesu zakupowego. Komunikacja SMS wspiera sprzedaż i działania w obszarze obsługi klienta - oczywiście pod warunkiem, że jest prowadzona z głową. W tym wpisie poznasz zastosowania wiadomości tekstowych na różnych etapach dokonywania zakupu. 

Czytaj więcej