Blog
SMSAPI Marta Wagner 10 Pytań Network Operations Center

Powstały we wrześniu 2019 Network Operations Center, w skrócie NOC, zajmuje się całodobowym monitorowaniem poprawnego działania usług SMSAPI i innych platform Grupy LINK Mobility. Nasz najnowszy dział prowadzi Marta Wagner, którą zapytaliśmy, jak wygląda praca na nocnej zmianie, z jakimi wyzwaniami mierzy się jej zespół i... jaki jest najlepszy sposób na bezsenność.

Czytaj więcej
SMSAPI Podsumowanie 2019

Z dumą ogłaszamy, że zostaliśmy uhonorowani Gazelą Biznesu za 2019! To już piąty raz jak kapituła rankingu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm doceniła starania zespołu SMSAPI. Przybliżamy zatem najważniejsze wydarzenia minionego roku, które zadecydowały o tym wyróżnieniu.

Czytaj więcej
SMSAPI SMS Transakcyjny Zautomatyzowane Wiadomości Tekstowe Poradnik dla Biznesu

Biznesowe wiadomości tekstowe to zdecydowanie więcej niż komunikaty sprzedażowe. Z tego artykułu dowiesz się o przewagach, jakie daje zautomatyzowanie wysyłek SMS. Są one standardem w e-commerce i obsłudze klienta, ale sprawdzają się także w innych branżach. Poznaj najczęstsze sposoby wykorzystania i zalety SMS-ów transakcyjnych.

Czytaj więcej
marketing promocja na walentynki

Jak wykorzystać marketing SMS do podniesienia sprzedaży w Walentynki? Przeczytaj nasz poradnik i wypróbuj go w swojej firmie. Znajdziesz w nim przykłady kampanii, gotowe wzory wiadomości tekstowych oraz statystyki wysyłek SMS. ❤️

Czytaj więcej
SMSAPI ProTrainUp Sport IT SMS

Nowoczesne rozwiązania zagościły w sporcie na dobre. Nowinki technologiczne są obecne nie tylko na stadionach, w wyposażeniu i akcesoriach, ale także w kieszeniach trenerów i zawodników. O tych udogodnieniach rozmawiam ze współzałożycielem ProTrainUp – firmy, która wzięła szturmem polski rynek sportowego IT. Zapraszam do lektury wywiadu z Tomaszem Cybulskim!

Czytaj więcej

Krótka, konkretna i wartościowa treść? Gotowa! Wartość dodana dla odbiorcy? Jest! Personalizacja wiadomości? Zgadza się! A jednak, wysyłka SMS nie przynosi oczekiwanych rezultatów... Przyczyną może być błędne oszacowany czas wysyłki. Podpowiadam, jak wybrać odpowiedni dzień, godzinę i częstotliwość kampanii SMS.

Czytaj więcej