Blog

Marketing SMS to nie tylko narzędzie do masowych wysyłek. To również kanał skutecznej i przemyślanej komunikacji z klientami. Chcesz, aby Twoje wysyłki SMS przynosiły określone rezultaty? Skorzystaj z naszej listy kontrolnej i sprawdź, czy podczas planowania wysyłki SMS nie zapomniałeś o najważniejszych elementach decydujących o jej jakości.

Czytaj więcej

Klient czasem sam chce zostawić nam swoje dane. Zazwyczaj wtedy, gdy otrzymuje w zamian coś wartościowego. Możliwości na zainteresowanie klienta jest wiele: kupon rabatowy, darmowy poradnik czy jakościowy content, do którego można uzyskać dostęp poprzez zapisanie się na newsletter. Doskonałym źródłem tego typu leadów jest format stworzony przez Facebooka - Lead Ads. Jego mechanika rodzi ograniczenia, które jednak pokonujemy razem z Fasttony.es.

Czytaj więcej

Och, RODO! Od wprowadzenia nowego rozporządzenia minęły już prawie 2 miesiące. I choć materiałów ułatwiających wcielenie zasad w życie jest wiele, wciąż otrzymujemy pytania o RODO w kontekście marketingu SMS. Zebraliśmy więc najczęściej poruszane kwestie i szczegółowo je opisujemy.

Czytaj więcej

Firmy działające w sieci na różne sposoby bronią się przed nielegalnym dostępem do danych ich klientów. Hasło nawet bardzo silne i stworzone zgodnie z wytycznymi wymaganymi przez administratorów sieci może nie dać rady internetowym złodziejom. Wtedy przydaje się multi-factor authentication - wieloskładnikowe uwierzytelnianie.

Czytaj więcej

Stabilność i bezpieczeństwo - to jego drugie i trzecie imię. Grzegorz to człowiek, dzięki któremu serwis SMSAPI działa 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Wie, jak ważne jest bezpieczeństwo danych i umie odmienić RODO przez wszystkie przypadki. O co najczęściej pytają go koledzy z pracy, co zrobić, żeby zostać dyrektorem IT i jak zadbać o firmowe dane? Kolejnym gościem "10 pytań do..." jest Grzegorz Lentzy zarządzający Działem IT w SMSAPI.

Czytaj więcej

W Polsce popularność zakupów internetowych z roku na rok rośnie. Dlatego każdy pracujący w e-commerce powinien stale rozwijać swoje umiejętności marketingowe i - krótko mówiąc - zwiększać dzięki nim dochody. A szansa na to nadejdzie już niedługo, bo w dniach 11-15 czerwca podczas Tour de e-commerce.

Czytaj więcej