Dobrze Ci radzę Krzysztof Marzec DevaGroup Reklamy Google Ads

Google wymyśliło doskonały system reklamowy: przekaz trafia do użytkownika, który szuka naszego produktu lub usługi w idealnym momencie. Pozostało zadbać tylko o to, aby wspomniany przekaz też był idealny. Z drugiej strony słowo doskonały jest przewrotne: podłączenie do systemu akcyjnego tysięcy konkurujących ze sobą firm to faktycznie handlowy majstersztyk Google. Stąd moja podpowiedź: jeśli chcesz płacić mniej za ten sam ruch to napisz lepsze reklamy. Wpływają na Twój Wynik jakości i potrafią zdecydowanie obniżyć koszty kliknięcia, za czym idą niższe koszty konwersji.

Czytaj więcej
Integracja Thulium i SMSAPI - Powiadomienia SMS w obsłudze klienta

Poznaj integrację Thulium z SMSAPI! Dzięki połączeniu systemu zarządzania kontaktem z klientami i masową wysyłką SMS firma zyskuje nowy, niezawodny kanał komunikacji. A jak wiadomo, rzeczowa i szybka obsługa klienta w wielu przypadkach decyduje o całokształcie relacji z firmą. Zobacz, jak krok po kroku uruchomić automatyczne powiadomienia SMS w Thulium.

Czytaj więcej
Audycja Partnerska SMSAPI #04 Call Center Online

Czwarty odcinek Audycji to rozmowa z Łukaszem z Call Center Online. Rozmawiamy o rozproszonych centrach obsługi klienta, automatyzowaniu komunikacji i podnoszeniu efektywności pracy konsultantów. Jak zwykle też mamy coś ekstra dla klientów SMSAPI.

Czytaj więcej
Słownik pojęć marketing online dla średnich i małych firm

Wejście w temat promocji i marketingu przedsiębiorstwa w sieci może wydawać się skomplikowane, szczególnie jeżeli sięgasz po bardziej zaawansowane źródła. Przeszkodą mogą być wtedy terminy, skróty, czyli innymi słowy, marketingowy slang, który autorzy uważają za oczywisty i wszystkim znany. Poznaj definicje najważniejszych pojęć związanych z marketingiem internetowym dla średnich i małych firm.

Czytaj więcej
Program partnerski SMSAPI

Czy wiesz, co Twoja firma może osiągnąć dzięki współpracy z SMSAPI? Poznaj nasz Program Partnerski, który obok korzyści biznesowych oferuje także różnorodne formy działań marketingowych. Zobacz, jak inne firmy zyskują na wspólnych publikacjach, nagraniach, audycjach, wydarzeniach i wystąpieniach online. Zapraszam do współpracy!

Czytaj więcej
Parametry UTM w kampanii SMS

Parametry, kody, tagi – o UTM mówi się w różny sposób, ale jedno pozostaje niezmienne: są stałym elementem większości działań online marketingu. Ten prosty w działaniu system jest bowiem powszechnym źródłem wiedzy na temat zachowania użytkowników. Zobacz, jak stosować linki z UTM w kampanii SMS. Dowiedz się, co to jest i do czego wykorzystać śledzenie sesji w Google Analytics.

Czytaj więcej