Blog
Jak zintegrować marketing SMS z moją platformą e-commerce?

Webowa wersja Panelu Klienta SMSAPI jest dobra na początek, jednak wraz z rozwojem Twojego biznesu będziesz chciał zautomatyzować proces masowej wysyłki SMS-ów. Komunikacja zintegrowana ze wszystimi platformami, z których korzysta marka to standard. Dlatego nasz moduł masowej wysyłki można łatwo połączyć z najpopularniejszymi serwisami wspierającymi e-handel. Zobacz krótki przegląd najczęściej wybieranych integracji SMSAPI.

Czytaj więcej
jak zwiększyć sprzedaż w sklepie

W trzeciej części naszego poradnika skupimy się na branży RTV i AGD, czyli rynku, na którym panuje ogromna konkurencja. Poza ceną, firmy bowiem prześcigają się także w dziedzinie obsługi klienta. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego (lub e-commerce jest dla Ciebie kolejnym kanałem sprzedaży produktów), to wiesz jak ważne jest, aby Twój klient cały czas znał status swojego zamówienia.

Czytaj więcej
SMSAPI UrządSMS Cover

Jakiej komunikacji oczekują Polacy w kontaktach z urzędem? Dlaczego bezpośrednia komunikacja może rozwiązać niektóre z codziennych problemów polskich miast i wsi? Na te i inne pytania odpowiadamy w nowym raporcie opracowanym na podstawie badanie przeprowadzonego przez Biostat. Sprawdzamy też, czy, jak często i o czym chcielibyśmy być informowani za pomocą wiadomości tekstowych.

Czytaj więcej
SMSAPI_Arkana_Cosmetics

Pełna sala twarzy podświetlonych przez ekrany telefonów to z reguły sygnał, że z Twoim wystąpieniem jest coś nie tak. Przyjęło się że sięgnięcie po komórkę jest sygnałem braku zaangażowania, a może nawet błędów po stronie prelegenta. Ale czy na pewno? Dzisiaj, na przykładzie szkoleń organizowanych przez firmę Arkana Cosmetics, obalamy ten mit. 

Czytaj więcej
SMSAPI FAQ Techniczne

Prezentujemy najczęściej zadawane pytania dotyczące kwestii technicznych związanych z użytkowaniem Panelu Klienta SMSAPI. Odpowiedzi na nie udziela Rafał z naszego działu wsparcia technicznego.

Czytaj więcej
SMSAPI Porzucony Koszyk Powiadomienie SMS

Wydajesz pieniądze na pozyskanie leada, przesuwasz go w dół lejka sprzedażowego, utrzymujesz zaangażowanie. Jednak na sam koniec, tuż po dodaniu produktów do koszyka, Twój niedoszły klient zamyka kartę przeglądarki. Brzmi znajomo? Podpowiadamy, dlaczego warto wypróbować nowe narzędzia pomagające w dokończeniu transakcji.

Czytaj więcej