Blog
SMSAPI LINK Conversations RCS

Brak konkretów na temat RCS (Rich Communication Services) studzi oczekiwania rynku. Co więcej, przedłużająca się data europejskiej premiery zmusza do poszukiwania nowych technologii, które pozwoliłyby urozmaicić komunikację na linii marka - klient. Rozglądając się za alternatywami warto przyjrzeć się bliżej interfejsowi konwersacyjnemu, który łączy kanały takiej jak czat, SMS, RCS (jeśli jest dostępny w danym kraju) czy WhatsApp.

Czytaj więcej

Sześć miesięcy, 6 wiadomości SMS. Bydgoska firma przewozowa auto awa pokazuje jak skutecznie prowadzić działania w kanale komunikacji SMS. Ich sekretem jest silna baza kontaktów i wyczucie potrzeb swoich klientów.

Czytaj więcej

Seria "Marketing SMS w Twojej branży" ma na celu prezentację przykładów, jak korzystać z narzędzi marketingu SMS, aby zwiększać sprzedaż, podnosić jakość obsługi klienta i realizować cele wizerunkowe. Serię zaczynamy od szeroko rozumianego rynku mody, obuwia i dodatków. Przedstawione rozwiązania potwierdzone są przez specjalistów z branży w wideoreferencjach i case studies, które znajdziesz na końcu artykułu.

Czytaj więcej
SMSAPI 2018

Zmieniająca się cyferka na końcu roku jest zawsze dobrym pretekstem, żeby pochwalić się osiągnięciami i ważnymi wydarzeniami. Mamy co świętować, ponieważ nasi klienci wysłali rekordową liczbę SMS-ów: 990 milionów! 2018 upłynął pod znakiem rewolucji związanej z wprowadzeniem RODO. Nie przeszkodziło to jednak w prowadzeniu interesujących kampanii SMS zgodnych z najnowszymi trendami. Na końcu wpisu znajdziecie infografikę prezentującą osiągnięcia minionego roku.

Czytaj więcej
Raport 2018 Komunikacja Marki

Czy polskie firmy mówią językiem, który odpowiada ich klientom? Co jest najważniejsze w kontaktach biznes-konsument? Jakie kanały komunikacji są najbardziej preferowane przez Polaków? Te i wiele innych pytań zadaliśmy w badaniu konsumenckim przeprowadzonym we współpracy z agencją badawczą BioStat Sp. z o.o. Pora na szybkie podsumowanie tego, o czym przeczytasz w 40-stronicowym raporcie SMSAPI za 2018.

Czytaj więcej

Większość firm nie bada konwersji z wysyłki SMS - wynika z raportu Komunikacja SMS w firmach. Te, którym zależy na efektywności kampanii, mierzą ją za pomocą wskaźnika CTR linka w wiadomości, średniego przyrostu sprzedaży lub wykazując procent wykorzystania kodów rabatowych. Jakie czynniki należy wziąć pod uwagę, aby uznać wysyłkę za udaną? 

Czytaj więcej