Blog
marketing dla salonu kosmetycznego

W kolejnym odcinku poradnika marketingu SMS przedstawimy sposoby komunikacji wykorzystywane przez firmy zajmujące się zdrowiem i urodą. Jest to branża, w której przekaz marketingowy kierowany jest w dużej mierze do kobiet, dlatego aby komunikaty osiągały maksymalną skuteczność powinny być odpowiednio sprofilowane.

Czytaj więcej
SMSAPI Ruch Na Stronie Marketing

Szukając nowych technik przyciągania klientów możesz łatwo popaść w utarte schematy. Poza standardowymi narzędziami (Display, Google Ads, Facebook, LinkedIn), zwróć też uwagę na proste rozwiązania, które przynoszą nieoczekiwane rezultaty. Wszystko, czego potrzebujesz to dobra baza odbiorców. Poznaj marketing SMS — skuteczną metodę wsparcia strony internetowej Twojej marki.

Czytaj więcej
SMSAPI 10 Pytań Front End Kewin IT

O balansie pomiędzy pracą, wyzwaniami i momentami wytchnienia opowiada Kewin Polok, nasz Head of Front-end. Na co dzień, wraz z dwuosobowym zespołem dba o UX (user experience), wygląd i poprawne działanie platformy SMSAPI.  Kewin podpowiada, jak pomimo kanbanowo-agilowego rytuału nie popaść w rutynę i czerpać frajdę z codziennej pracy.

Czytaj więcej

Wpis gościnny Przedstawiamy pierwszy wpis gościnny na naszym blogu! O analizie danych po kampaniach SMS z linkiem opowiada Jan Biłyk, CEO w Laurens Coster - firmie zajmującej się analityką, automatyzacją i personalizacją danych zbieranych przez marki.

Czytaj więcej
SMSAPI Gazele Biznesu 2018

To już czwarty raz z rzędu jak otrzymaliśmy Gazelę Biznesu. Tym razem jednak nagroda ma wyjątkowe znaczenie, ponieważ nigdy nie byliśmy ocenieni tak wysoko. Zajęliśmy 52 miejsce w rankingu ogólnopolskim i 6. w województwie śląskim. Względem 2017 przeskoczyliśmy więc o 210 miejsc do góry.

Czytaj więcej
SMSAPI LINK Conversations RCS

Brak konkretów na temat RCS (Rich Communication Services) studzi oczekiwania rynku. Co więcej, przedłużająca się data europejskiej premiery zmusza do poszukiwania nowych technologii, które pozwoliłyby urozmaicić komunikację na linii marka - klient. Rozglądając się za alternatywami warto przyjrzeć się bliżej interfejsowi konwersacyjnemu, który łączy kanały takiej jak czat, SMS, RCS (jeśli jest dostępny w danym kraju) czy WhatsApp.

Czytaj więcej